Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Vertel ook even van dat talud naar beneden gedeelteEdwin schreef:...... En als ik dan weer langs de file door het gras rijd en dan ook nog even naar boven knalt, het talud op,
zappa.suzuki schreef:Als je hem duwt valt ie idd extra op
Carburateurs...daar heb ik er nog wel wat van liggen, zowel OEM SR42, OEM SR43 als 36mm. Liggen hier boven nu nog "maar" 6 sets en twee dozen vol met onderdelen. Maar iig bedankt Bertbert55 schreef:Kom op Marco even een dipje maar ook die kom je vast weer te boven,als je nog wat met carburateurs wil doen heb ik nog wel wat liggen wat je zo op kan komen halen.
Njah, soms gaat het niet helemaal goed, onderuit gaan onder het oog van een zeer drukke snelweg is nogal...embarrissing!Vertel ook even van dat talud naar beneden gedeelte![]()
Upd@te: de linker vlotternaald zit "vast" en laat helemaal geen peut meer doorOuwe Reus schreef:Vandaag met de BIG aan de wandel geweest. Was het centrum hier nog niet uit toen er plaatselijk een gebrek aan peut optrad.
Los daarvan zouden we meer vrije dagen moeten krijgen om te kunnen gaan brommer rijden.futurist schreef: jammer maar naarmate ik ouder wordt besef je dat je niet alles kan bewaren, wordt ook te duur.
Leo schreef:Los daarvan zouden we meer vrije dagen moeten krijgen om te kunnen gaan brommer rijden.futurist schreef: jammer maar naarmate ik ouder wordt besef je dat je niet alles kan bewaren, wordt ook te duur.
Doe mij die VUTregeling van 25 jaar geleden maar dan laat ik graag jongeren op de arbeidsmarkt instappen en ga ik wel hier naar toe
Wat je natuurlijk ook kan doen is niet wachten maar morgen alles eruit mikken waar je net een fantastisch verhaal over schreef maar waar je toch geen tijd voor hebt om op te rijden zolang je freelance werk doet en vervangen door 1 motor die ze allemaal vervangt ( 1 bigje houden voor offroadfuturist schreef: zodat ik op mijn pensioen op een Pensioen motor (BMW) kan blijven motor rijden.
Die laatste 2 bergen zijn alleen om naar te kijken tijdens het genieten van die pilsjes die we verdiend hebben met het tokkelen over de mooie passen.futurist schreef: PS die laatste bergen in de route opnemen kan thuis toch misschien wat problemen geven.
Mooi en uit t hard gesproken Cor!futurist schreef:Ik hou ook echt van mij Dr Bigs,............
Goed je hart moet er bij liggen maar de Big is al 20 jaar lang EEN GEWELDIGE MOTOR. Bij mij gaan ze er echt (minimaal 4 dan) nooit meer uit.
Dus Marco, gewoon je fout opsnorren (ligt echt niet aan de Big hoor dat je tank is leeg gelopen) je moet ook eigenlijk gewoon de kraan dicht draaien na het rijden, en weer lekker Spike City en omgeving wakker houden uit je Poolse blaffers, genieten op en top.
greetz Futurist
Nope.futurist schreef:Is dat GS only?
http://www.transalpclub.nl/activiteiten ... lenge-2016futurist schreef:En wat is dat Ardennen Challenge?