Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ik kende deze al en vind hem gaaf, vooral de uitlaat is knap gemaakt alleen vraag ik me af wat die kleine pijpjes met het vermogen doen. (de uitlaat doet me denken aan de uitlaat van een Aprilia 450 (SRX ofzo)toch). Ook de wel 17"velgen met toch noppen er op.Rammelbak schreef:Doe mij die maar!! Maar dan wel met 'accessoires'![]()
Citaat uit het stukje tekst: scarico modificato Aprilia SXV = modified exhaust Aprilia SXV. Wat zo'n uitlaatje ontworpen voor een 500cc machine op een 750cc machine doet kan je het beste in het topic van JVA besprekenfuturist schreef:...vooral de uitlaat is knap gemaakt alleen vraag ik me af wat die kleine pijpjes met het vermogen doen. (de uitlaat doet me denken aan de uitlaat van een Aprilia 450 (SRX ofzo)toch)...
Zoals de meesten hier, been there, done that...Ouwe Reus schreef:...
En om eerlijk te zijn ben ik al op zoek naar een modernere brommer, want eind dit jaar heb ik echt een woon-werk brommer nodig. Daarom zoek ik een brave en oerdegelijke eenheidsworst, eentje waarmee ik ook met een gerust hart de grens over kan
Vooral de grens met duitsland vind i leuk om over te stekenOuwe Reus schreef:Daarom zoek ik een brave en oerdegelijke eenheidsworst, eentje waarmee ik ook met een gerust hart de grens over kan