En dat alleen mensen in een straal van 100 meter ipv 10 km zich aan je kunnen storen is ook mooi meegenomen.speedphreax schreef:De enige reden waarom ik een standaard uitlaat heb is omdat de boswachter of politie me dan niet van 10km afstand al kan lokaliseren.
Loud sucks
Moderator: ghulst
-
In het bos liever stil, in de stad en spits liever luid
Dus nu maar 2 dempers en 2 set's wielen..
In 30 minuten van weg en luid naar nop en stil
Dus nu maar 2 dempers en 2 set's wielen..
In 30 minuten van weg en luid naar nop en stil
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Contacteer:
nice, maar die laser pro duro he, daar heb je een gedempte en ongedempte van, zit daar heel erg veel verschil in?
want die ongedempte mag helemaal niet op de weg..
nou weet ik dat er toevallig iemand is die dat wel heeft.. maar goed, das een detail..
ik vind die gedempte al aardig knetteren, is dat bij die ongedempte helemaal abnormaal?
want die ongedempte mag helemaal niet op de weg..
nou weet ik dat er toevallig iemand is die dat wel heeft.. maar goed, das een detail..
ik vind die gedempte al aardig knetteren, is dat bij die ongedempte helemaal abnormaal?
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
Valt op zich wel mee, Maar het gepok van de 1 cilinder hoor je een stuk beter
En bij rustig rij gedrag is ie niet heel veel luider dan de street legal.
Maar bij gas er op en hogerer toeren kan ie goed brullen
En bij rustig rij gedrag is ie niet heel veel luider dan de street legal.
Maar bij gas er op en hogerer toeren kan ie goed brullen
Flip,
Ik ben het helemaal met je eens. Moet je eens kijken wat een mooie oplossingen men gemaakt heeft om het geluid naar de grond te buigen:
http://www.thumperfaq.com/not_free_exhaust.htm
Ik ben het helemaal met je eens. Moet je eens kijken wat een mooie oplossingen men gemaakt heeft om het geluid naar de grond te buigen:
Flip schreef:Ben het helemaal eens met het verhaal van de 'agressieve groenen' maar wat is er tegen een stillere uitlaat maw wat is het nut van een luide uitlaat?
Het kan nog gekker:Noppy schreef:Flip,
http://www.thedbsnorkel.com/
dat zie je ook wel op wegracers op het circuit, die klinken als een stofzuiger.
Bij motor Nolen in Strijen staat een wegracer met zo'n extra ding eraan.
In de motorzaak gestart en het gas gegeven, klinkt als een stofzuiger.
Leuk man die Nolen, doet eigenlijk alleen tunen.
Bij motor Nolen in Strijen staat een wegracer met zo'n extra ding eraan.
In de motorzaak gestart en het gas gegeven, klinkt als een stofzuiger.
Leuk man die Nolen, doet eigenlijk alleen tunen.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
Ik weiger pertinent om met zo'n gedrocht rond te rijden
gatverdamme, maar weet je wat nu het mooie is, ik heb laatst crosser gekocht en daar voor altijd met brommer gecrosst in het bos, en kreeg altijd gezeik met mensen, over dat ik de beesten weg jaag. vandaag was ik dus aan het mountainbike in het bos en was er muziek vanwege een tentoonstelling (goed hard). en daar staan dan wel weer de mensen die altijd zeuren. RAAR MAAR WAAR!
Dat ding is nog slecht voor je motor ook.ives schreef:Ik weiger pertinent om met zo'n gedrocht rond te rijden
Daar wordt die loeiheet van
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
Precies... Te veel afknijpen is ook zeker niet goed en eigenlijk vraag je dan ook om problemen. Met een standaard KTM-metje schijn je bijvoorbeeld ook veel gezeur te krijgen als je de restricties er niet uit haalt. Op Amerikaanse forums wordt daar veel over geschreven. Met een fatsoenlijke demper gaat het al snel een stuk beter.
Dus... Stil is leuk maar het moet wel binnen de perken blijven en niet slecht voor je motor zijn. Als dat zo is dan is het gewenste geluidsniveau gewoon niet realistisch.
Dus... Stil is leuk maar het moet wel binnen de perken blijven en niet slecht voor je motor zijn. Als dat zo is dan is het gewenste geluidsniveau gewoon niet realistisch.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
ik zou zeggen, standaard uitlaat is stil genoeg.
Hebben ze dan nog wat, dan gaan ze onderhand maar eens karakterpaarden fokken in plaats van die zenuwlijdende biefstukken die als een stel homo's beginnen te springen bij elk geluidje!
En voor die wandelmafia; oordoppen zijn goedkoper dan uitlaten.
Hebben ze dan nog wat, dan gaan ze onderhand maar eens karakterpaarden fokken in plaats van die zenuwlijdende biefstukken die als een stel homo's beginnen te springen bij elk geluidje!
En voor die wandelmafia; oordoppen zijn goedkoper dan uitlaten.
-
* Moppeld wat over langharige hippies, kale skin's, kale gabbers, hooligans, turken, marokanen. R&B video's, geweldadige game's, drugs, paddestoelen, drugstoeristen, wild crossers, herrie en hipsters...*
Is niet toegestaan. Ik stond is bij de keuring naast iemand met een standaard Yamaha WR uitlaat (die zijn pas fluisterstil) en die kreeg gezeik omdat het eindje naar beneden wijst ipv naar achteren.Noppy schreef:Flip,
Moet je eens kijken wat een mooie oplossingen men gemaakt heeft om het geluid naar de grond te buigen:
#777 - Mijn fotoboekenplank
Dan wordt het dus tijd dat ze motoren/koppakkingen/whatever gaan bouwen die daar wel tegen kunnenadje schreef: Dat ding is nog slecht voor je motor ook.
Daar wordt die loeiheet van
Ik heb het ook meer op gitaren dan op saxofoons...
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!