bijna goed.... na volgende week komt er een speciale luchtfilterbak en deksel op die er voor zorgt dat je door ongewoon diepe plassen kunt.
En de aluminium tank krijgt ook een aanpassing.
Er ziijn er maar een paar van gemaakt overigens. TEC-576 en TEC-400
huskytalk
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
- Locatie: Tussen de olde wieven !
In Belgie praten ze over onderwaterscheepjes
Zozo een aluminium tank nog wel
Dat er maar een paar van gemaakt zijn en uitgerekend jullie deze bezitten.
Wie dicht bij het vuur zit ............... (wederom Lucky you 2)
Zozo een aluminium tank nog wel
Dat er maar een paar van gemaakt zijn en uitgerekend jullie deze bezitten.
Wie dicht bij het vuur zit ............... (wederom Lucky you 2)
Er zijn er maar een stuk of 5 van Nederland.
2x TEC 576, 1x TEC 576 special en in ieder geval 1 TEC 400 Close ratio
2x TEC 576, 1x TEC 576 special en in ieder geval 1 TEC 400 Close ratio
En ik mag mijzelf gelukkig prijzen, dat ik een TEC-576 heb met 6 versnellingen, wat ik gemakkelijker/rustiger vind... Dus ik heb 'm zo besteld, want hij is zowieso al niet te houden...
-
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
- Locatie: Tussen de olde wieven !
Kzou er water van in m'n mond krijgen al die speciale 4-takten.
Potverdrie nogantoe.
Hoe kom je aan dat mooie speciale spul, ik denk dat ik maar eens hele dikke contacten met iemand moet gaan aanleggen (ene El Bandito).
Potverdrie nogantoe.
Hoe kom je aan dat mooie speciale spul, ik denk dat ik maar eens hele dikke contacten met iemand moet gaan aanleggen (ene El Bandito).
Die close-ratio is speciaal voor mij ontworpen zodat ik in het nu in het mulle zand wat beter beter uit de voeten kan....
Goede connecties met 'El Bandito" helpt zeker .....
Goede connecties met 'El Bandito" helpt zeker .....
Laatst gewijzigd door Gast op zo nov 17, 2002 02:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
- Locatie: Tussen de olde wieven !
Ook al weer speciaal, het moet niet gekker worden.
Beter uit de voeten in het zand, in welke zin is de bak dan anders?
Rustiger ? Minder schakelen?
Of beter uit de voeten dat je last van grote danwel kleine voeten hebt, maar dat zal wel niet.
Beter uit de voeten in het zand, in welke zin is de bak dan anders?
Rustiger ? Minder schakelen?
Of beter uit de voeten dat je last van grote danwel kleine voeten hebt, maar dat zal wel niet.
Probeer mijn fietsje maar eens bij gelegenheid dan begrijp je ogenblikkelijk het verschil tussen standaard (wat al fantastisch is) en een TEC.
Een 500 crosser ziet alleen mijn prachtig blauwe achterspatbord
Een 500 crosser ziet alleen mijn prachtig blauwe achterspatbord
-
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
- Locatie: Tussen de olde wieven !
TEC,
Bedoel je als ik klaar ben voor een viertakt?
Of kan er voor de WR nog iets gedaan worden?
Bedoel je als ik klaar ben voor een viertakt?
Of kan er voor de WR nog iets gedaan worden?
Hoi Hein,
Ik bedoelde als je klaar bent voor een 4-takt maar de afstelling van jouw 360 kan ook beter.
De standaard afstelling is natuurlijk een gemiddelde.
Even technisch nu:
Men maakt 30 WR 360 blokjes
Die gaan op de testbank
De 1 heeft 50 pk de ander 56 pk
hebben beiden een andere afstelling nodig (kan niet)
Men kiest 1 afstelling waarbij alle fietsen goed lopen.
Als je motor eenmaal goe dis ingereden is het tijd voor de ultieme afstelling
Kees kan dat samen met Ben uitstekend regelen.
Je kunt je motor ook meegeven aan Ben die dan naar Mikuni in Duitsland gaat en de perfecte afstelling zoekt op de testbank.
Je moet daarna je motor wel modificeren
Veiligheidsgordels zijn daarna wel een must
Ik bedoelde als je klaar bent voor een 4-takt maar de afstelling van jouw 360 kan ook beter.
De standaard afstelling is natuurlijk een gemiddelde.
Even technisch nu:
Men maakt 30 WR 360 blokjes
Die gaan op de testbank
De 1 heeft 50 pk de ander 56 pk
hebben beiden een andere afstelling nodig (kan niet)
Men kiest 1 afstelling waarbij alle fietsen goed lopen.
Als je motor eenmaal goe dis ingereden is het tijd voor de ultieme afstelling
Kees kan dat samen met Ben uitstekend regelen.
Je kunt je motor ook meegeven aan Ben die dan naar Mikuni in Duitsland gaat en de perfecte afstelling zoekt op de testbank.
Je moet daarna je motor wel modificeren
Veiligheidsgordels zijn daarna wel een must
close-ratio betekend letterlijk dat de versnellingen dichter op elkaar zitten (kortere versnellingen).
Dit zorgt ervoor dat je in iedere versnelling de beschikking hebt over het volle vermogen van de motorfiets.
Dit maakt rijden in het mulle zand als een ritje door het park.
En nee, heb standaard maatje 39
Dit zorgt ervoor dat je in iedere versnelling de beschikking hebt over het volle vermogen van de motorfiets.
Dit maakt rijden in het mulle zand als een ritje door het park.
En nee, heb standaard maatje 39
-
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
- Locatie: Tussen de olde wieven !
Modificeren in welke zin van het woord??
Ikheb al het nodige aan mijn WR versteld (met name de carburateur, andere sproeiers e.d).
Die nieuwe kop erop (start als een mobyletje nu, heerlijk), iets kleinere verbrandingskamer daardoor vinniger (=fijn).
Lijkt me allemal wel heel goed te zijn natuurlijk.
En het kan altijd beter uiteraard, maar dat besef je pas acheraf terwijl je dacht dat het al optimaal was.
maar ik ben wel belangstellend (zoniet strontnieuwsgierig naar alles wat met Huskie te maken heeft)
Ikheb al het nodige aan mijn WR versteld (met name de carburateur, andere sproeiers e.d).
Die nieuwe kop erop (start als een mobyletje nu, heerlijk), iets kleinere verbrandingskamer daardoor vinniger (=fijn).
Lijkt me allemal wel heel goed te zijn natuurlijk.
En het kan altijd beter uiteraard, maar dat besef je pas acheraf terwijl je dacht dat het al optimaal was.
maar ik ben wel belangstellend (zoniet strontnieuwsgierig naar alles wat met Huskie te maken heeft)
-
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
- Locatie: Tussen de olde wieven !
Interessant zo'n close ratiobak, lijkt me wel wat
-
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
- Locatie: Tussen de olde wieven !
Laat komen laat komen, dit is altijd welkom !!!
-
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
- Locatie: Tussen de olde wieven !
Een heeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie foto.
Poepoe wat een mooi spul is er toch allemaal zeg!!!
Poepoe wat een mooi spul is er toch allemaal zeg!!!
Ik heb voor het slapen gaan nog 2 foto's van de TEC gestuurd.
Met de plastic tank, heb ze zo gauw niet met de alu tank.
Volgt nog.
Ik ga een tukkie doen moet morgen rijden (8:00 )
Met de plastic tank, heb ze zo gauw niet met de alu tank.
Volgt nog.
Ik ga een tukkie doen moet morgen rijden (8:00 )
-
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
- Locatie: Tussen de olde wieven !
Doe ik ook wel eens, maar kom hem niet zo veel tegen en kom ook niet alle dagen in Markelo (en hij is er regelmatig niet als ik kom).
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
close ratio bak heeft te maken dat je de motor in zijn ideale toerengebied kunt houden, door middlel van een vrij korte bak met op elkaar aansluitende versnellingenHuskyGirl schreef:close-ratio betekend letterlijk dat de versnellingen dichter op elkaar zitten (kortere versnellingen).
Dit zorgt ervoor dat je in iedere versnelling de beschikking hebt over het volle vermogen van de motorfiets.
Dit maakt rijden in het mulle zand als een ritje door het park.
En nee, heb standaard maatje 39
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
nu je dat zo zeg: mijn motor heeft echt een vrouw op gereden ( ze reed bij de knmv trouwens) k heb het al van meerdere mensen gehoord dus zal wel waar wezenFreek schreef:of; altijd een oud vrouwtje meegereden
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
zou best graag een keertje op zon dikke 4-takt willen rijden maar voorlopig komt daar zowizo niks van, en voordat ik dat zowizo zou willen moet het rijden op mijn 125je eerst goedgaan (geen zin om met iemand anders motor onderuit te gaan)TEC-576 schreef:Hoi Rudy,
De 500 of superklasse is niet zo spannend als je misschien denkt.
Wij (de superklasse rijders) weten niet beter.
Een 500 of hoger moet je met een ander gevoel rijden.
De motor het werk laten doen en zelf soepel meegaan, niet als een gek lopen rukken trekken aan de motor (zoals bij de 125 en 250).
Daarnaast is het ook goedkoper.
De slijtage is minder (in het blok) en je krijgt misschien iets meer spieren.
Neem de moeite eens om op zo'n fiets te rijden (in het zand, niet op de weg) en het zal je zeker bevallen.
De Husky's zijn nauurlijk het summum maar ook andere (vreemde) merken hebben best grappige fietsen in die klasse.
Als je echt serieus bent mag je best eens op mijn TEC 576 rijden.
Standaard bestaat de TE-570 of de TC-570 respectievelijk enduro en cross.
Ik heb zelf de fabrieksuitvoering die is geschikt voor beide.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Is het met zo`n husky niet dat als je er éénmaal één bezit je er niet meer op een fatsoenlijke manier van af komt behalve bij een husky dealer ?
Of schop ik nu tegen iemand zijn benen?
En rudy een Lexus is ook maar gewoon een Toyota met een andere naam
goh is dat bij husky nouw ook niet het geval?
Of schop ik nu tegen iemand zijn benen?
En rudy een Lexus is ook maar gewoon een Toyota met een andere naam
goh is dat bij husky nouw ook niet het geval?