28 maart 4 uurs enduro Valkenswaard

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Wel iets binnen maar geen startnr. Zal ff op de site kijken. :)
:oops:
Jo, je mag een 18 plakken, op rechts/of beidde zijden, en op de kop.
Laatst gewijzigd door huskie op do mar 18, 2010 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
wr450f'05
Berichten: 501
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 22:29
Locatie: rechts

nr
Laatst gewijzigd door wr450f'05 op zo mar 28, 2010 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
CRF450X '08
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Dirk en ik: 29

Ik denk dat we inderdaad zelf een plaknummer op de motoren moeten verzorgen, toch? (of krijgen we wel een stikker met nummer bij de inschrijving?)
#777 - Mijn fotoboekenplank
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

erwindob schreef:Dirk en ik: 29

Ik denk dat we inderdaad zelf een plaknummer op de motoren moeten verzorgen, toch? (of krijgen we wel een stikker met nummer bij de inschrijving?)
Als ik de bonte verzameling prachtig geknutselde nummers op de video's
van vorige jaargangen zie zeg ik: Zelfplakkers!
Nou maar hopen dat ik de 9 op één van de kanten niet onderstekop plak.... :oops:
EXC300
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Ja, we moet zelfplakken, knutselen. Vorig jaar was ik hem vergeten, en zelfs bij de keuring zei er niemand wat over. Ik kreeg het zelf net voor de start door. Toen van iemand wat tape gekregen en die 4 staat er nu nog op. Maar waar die 6 nu gebleven is :roll:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Ik heb 2 jaar geleden zonder nummer gereden. Je krijgt toch een hesje
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Gebruikersavatar
Wortel
Berichten: 381
Lid geworden op: zo jan 16, 2005 14:00
Locatie: Purmerend
Contacteer:

erwindob schreef:Ik maak wel een blufschakelingetje dat het remlicht een seconde of zo vertraagt .... :twisted:
Hoe dan? want je moet alle "glas" namelijk afplakken.. anders kom je de baan niet op. Dus tape over je koplamp en je achterlicht...

Wellicht een zwaailicht op je helm?
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

Heb jij weer mazzel Georges, hoef je uiteindelijk toch niet de hele tijd naar onze achterlichten te kijken.
EXC300
vandermierde
Berichten: 25
Lid geworden op: wo jun 03, 2009 21:15

yo, wie weet toevallig iemand die nog een teammaat zoekt? zou het jammer vinden om het dit jaar te missen...!!
wr450f'05
Berichten: 501
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 22:29
Locatie: rechts

inschrijving is dicht dus je kunt niet meer meedoen.
CRF450X '08
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

STTEVE schreef:Ik heb 2 jaar geleden zonder nummer gereden. Je krijgt toch een hesje
Ja, dat nr is bijzaak. Bij de startopstelling is het handig voor die marshalls dat ze zien of het een beetje klopt.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

Moet ik godnondeju naast nummertjes plakken en ander klein ongerief ook nog de uitlaatklep vervangen.... :evil: Afgebroken.... :cry:
EXC300
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Ik wist niet eens dat een 2-takt een uitlaatklep had! Sterkte man, het is lekker enduroweer dus zorg dat je 'm optijd afhebt!
:toost:
CrazyWezel
Berichten: 3279
Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

powervalves of wat?
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

Yep.
EXC300
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

erwindob schreef:Dirk en ik: 29
Hé Erwin, gecontroleerd gereden in Eindhoven!
Je dacht natuurlijk van: Ik heb volgende week in Valkenswaard
startnummer 29, laat ik er maar vast een beetje aan wennen en
nu alvast naar een mooie 29e plaats rijden.
Zoals ik al zei: heel gecontroleerd!
Dat tekent de ware professional.
En daar mag ik bij in het team.
Ben nu al blij. :D
EXC300
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

jaja, het kost even wat moeite maar 't is dan toch gelukt. Goed dat je doorhebt dat het een hele bewuste uitslag is (en dat ik niet maar wat aan het prutsen was). Dat maakt jou dan weer de perfecte teamgenoot.

Ik moet nog wel voor volgende week m'n blaren weggenezen.
#777 - Mijn fotoboekenplank
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

vandermierde schreef:yo, wie weet toevallig iemand die nog een teammaat zoekt? zou het jammer vinden om het dit jaar te missen...!!
de teams wisselen best vaak door blessures, zeurende vrouwen en andere omstandigheden. Dus gewoon komen en zien bij wie je uitkomt!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

Misschien wel bij een zeurende vrouw! :lol: :roll:
EXC300
vandermierde
Berichten: 25
Lid geworden op: wo jun 03, 2009 21:15

he pruus,

dat is natuurlijk ook zo. ik zal eens kijken en dan meld ik me wel bij de organisatie/inschrijfbalie.

groete!
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Denken jullie allemaal aan de zomertijd!!!

1 uur eerder opstaan. :cry:
#777 - Mijn fotoboekenplank
henkzelf
Berichten: 422
Lid geworden op: zo nov 17, 2002 21:20
Locatie: Brabant
Contacteer:

Stil hier?? Allemaal nog moe zeker? Ik hoorde dat mech zijn sleutelbeen bezeerd had! Balen! Wel een mooie dag en niet al te nat; eindelijk stofvrij.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Ja Henk. Ik denk dat ze nog aan het bijkomen zijn. Of zoals sommige de wonden aan het likken zijn.
Ik voel de armen, en een beetje de benen.
Blijft een leuk evenement, die 4 uurs. Het was jammer dat er wat nattigheid viel, waardoor ik een halve ronde de sporen niet meer zag. Dan krijgt het allemaal een wat meer spannend karakter. Daarna de rest van mijn stint de bril maar aan de arm laten wapperen.
Ik deed de eerste start, en we stonden er vooraan bij. Wegkomen had beter gekund, maar ala. In de eerst krappe passage viel er iemand voor me, die ik niet meer kon ontwijken waardoor ik viel, en een ander bijna mn hoofd eraf reed. Voorkant krom, maar omdat iedereen stil stond, via een boom weer recht getikt. Toen kon het pas echt beginnen. De eerste manche ging heerlijk. Op ons tempo reden we 12 rondjes, wat normaal is met ons wissel tempo. Eigenlijk moet je die eerste manche ieder een uur doen. De baan is dan nog vlak en 3x wisselen is dan eigenlijk teveel. Maar ja, we doen mee onder het motto: meedoen is belangrijker dan winnen :lol:
De bult is een van de mooiere plekken op het circuit, en als je daar goed en snel beneden komt, mooi een spoor pakt en weer volgas omhoog ramt, geeft dat een verschrikkelijk lekker gevoel. Kan ik de rest van de ronde tijd verliezen, doet me dan allemaal niets meer. Die bult op en af rammen, daar gaat het om.
We sloten de eerste manche af op de 128ste plek. En uiteindelijk werden we 122ste. Hoe die puntentelling werkt, al sla je me dood :roll:
Team 29 zal wel teleurgesteld zijn in hun prestaties, denk ik zo :wink:
Erwin kwam me voorbij, en ik heb een 2tal rondjes zijn lijnen bekeken. Z oals Everts dat altijd deed. Toen ik ging wisselen zat ik pal in zijn wiel, en heb mijn teammaat opdracht gegeven om de vis binnen te halen. Dat is gelukt. Jo, zeer proffesioneel gereden.
Wat een team waren we :D

ps: nog gezellig met Peter Bergsma en Patrick Schellekens gekletst. Die jongens hadden een fijne droge party tent van ktm. Dan zijn vrienden, tijdens een buitje regen, gauw gemaakt :)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Het was een mooi evenement. Support gegeven aan David (YZDavid) en Sijmen (SijmenTT),team #50. Sijmen reed zijn Yamaha na 1.5 rondje muurvast in een moddergat. David had nog gezegd "aan binnenkant blijven", maar Sijmen had last van het Sven Kramer syndroom. Jammer, het scheelde zomaar 2 rondjes.

Verder Dirk, Erwin (#29), George en Jo (#18 ) nog gezien.
De start van de 2e manche verliep voor Hans Vogels niet helemaal soepeltjes, ergens op de 30e plek vertrokken nadat zijn Husa niet wilde starten, en dan toch bij de volgende doorkomst op plek 8 ... Knap hoor.

Wel veel regen op de terugweg, en een crossband voor geeft een beetje een glibberig gevoel op de snelweg, vooral met zijwind.

Jo tijdens een inhaalaktie
Afbeelding

De rug van Dirk (#29)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door STTEVE op ma mar 29, 2010 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
CrazyWezel
Berichten: 3279
Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

foto's? :lol:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Plaats reactie