Wel iets binnen maar geen startnr. Zal ff op de site kijken.
Jo, je mag een 18 plakken, op rechts/of beidde zijden, en op de kop.
28 maart 4 uurs enduro Valkenswaard
Moderator: ghulst
Dirk en ik: 29
Ik denk dat we inderdaad zelf een plaknummer op de motoren moeten verzorgen, toch? (of krijgen we wel een stikker met nummer bij de inschrijving?)
Ik denk dat we inderdaad zelf een plaknummer op de motoren moeten verzorgen, toch? (of krijgen we wel een stikker met nummer bij de inschrijving?)
#777 - Mijn fotoboekenplank
-
- Berichten: 336
- Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59
Als ik de bonte verzameling prachtig geknutselde nummers op de video'serwindob schreef:Dirk en ik: 29
Ik denk dat we inderdaad zelf een plaknummer op de motoren moeten verzorgen, toch? (of krijgen we wel een stikker met nummer bij de inschrijving?)
van vorige jaargangen zie zeg ik: Zelfplakkers!
Nou maar hopen dat ik de 9 op één van de kanten niet onderstekop plak....
EXC300
Ja, we moet zelfplakken, knutselen. Vorig jaar was ik hem vergeten, en zelfs bij de keuring zei er niemand wat over. Ik kreeg het zelf net voor de start door. Toen van iemand wat tape gekregen en die 4 staat er nu nog op. Maar waar die 6 nu gebleven is
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Ik heb 2 jaar geleden zonder nummer gereden. Je krijgt toch een hesje
Hoe dan? want je moet alle "glas" namelijk afplakken.. anders kom je de baan niet op. Dus tape over je koplamp en je achterlicht...erwindob schreef:Ik maak wel een blufschakelingetje dat het remlicht een seconde of zo vertraagt ....
Wellicht een zwaailicht op je helm?
-
- Berichten: 336
- Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59
Heb jij weer mazzel Georges, hoef je uiteindelijk toch niet de hele tijd naar onze achterlichten te kijken.
EXC300
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: wo jun 03, 2009 21:15
yo, wie weet toevallig iemand die nog een teammaat zoekt? zou het jammer vinden om het dit jaar te missen...!!
Ja, dat nr is bijzaak. Bij de startopstelling is het handig voor die marshalls dat ze zien of het een beetje klopt.STTEVE schreef:Ik heb 2 jaar geleden zonder nummer gereden. Je krijgt toch een hesje
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Berichten: 336
- Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59
Moet ik godnondeju naast nummertjes plakken en ander klein ongerief ook nog de uitlaatklep vervangen.... Afgebroken....
EXC300
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
powervalves of wat?
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
- Berichten: 336
- Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59
Hé Erwin, gecontroleerd gereden in Eindhoven!erwindob schreef:Dirk en ik: 29
Je dacht natuurlijk van: Ik heb volgende week in Valkenswaard
startnummer 29, laat ik er maar vast een beetje aan wennen en
nu alvast naar een mooie 29e plaats rijden.
Zoals ik al zei: heel gecontroleerd!
Dat tekent de ware professional.
En daar mag ik bij in het team.
Ben nu al blij.
EXC300
jaja, het kost even wat moeite maar 't is dan toch gelukt. Goed dat je doorhebt dat het een hele bewuste uitslag is (en dat ik niet maar wat aan het prutsen was). Dat maakt jou dan weer de perfecte teamgenoot.
Ik moet nog wel voor volgende week m'n blaren weggenezen.
Ik moet nog wel voor volgende week m'n blaren weggenezen.
#777 - Mijn fotoboekenplank
de teams wisselen best vaak door blessures, zeurende vrouwen en andere omstandigheden. Dus gewoon komen en zien bij wie je uitkomt!vandermierde schreef:yo, wie weet toevallig iemand die nog een teammaat zoekt? zou het jammer vinden om het dit jaar te missen...!!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
- Berichten: 336
- Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59
Misschien wel bij een zeurende vrouw!
EXC300
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: wo jun 03, 2009 21:15
he pruus,
dat is natuurlijk ook zo. ik zal eens kijken en dan meld ik me wel bij de organisatie/inschrijfbalie.
groete!
dat is natuurlijk ook zo. ik zal eens kijken en dan meld ik me wel bij de organisatie/inschrijfbalie.
groete!
Denken jullie allemaal aan de zomertijd!!!
1 uur eerder opstaan.
1 uur eerder opstaan.
#777 - Mijn fotoboekenplank
Stil hier?? Allemaal nog moe zeker? Ik hoorde dat mech zijn sleutelbeen bezeerd had! Balen! Wel een mooie dag en niet al te nat; eindelijk stofvrij.
Ja Henk. Ik denk dat ze nog aan het bijkomen zijn. Of zoals sommige de wonden aan het likken zijn.
Ik voel de armen, en een beetje de benen.
Blijft een leuk evenement, die 4 uurs. Het was jammer dat er wat nattigheid viel, waardoor ik een halve ronde de sporen niet meer zag. Dan krijgt het allemaal een wat meer spannend karakter. Daarna de rest van mijn stint de bril maar aan de arm laten wapperen.
Ik deed de eerste start, en we stonden er vooraan bij. Wegkomen had beter gekund, maar ala. In de eerst krappe passage viel er iemand voor me, die ik niet meer kon ontwijken waardoor ik viel, en een ander bijna mn hoofd eraf reed. Voorkant krom, maar omdat iedereen stil stond, via een boom weer recht getikt. Toen kon het pas echt beginnen. De eerste manche ging heerlijk. Op ons tempo reden we 12 rondjes, wat normaal is met ons wissel tempo. Eigenlijk moet je die eerste manche ieder een uur doen. De baan is dan nog vlak en 3x wisselen is dan eigenlijk teveel. Maar ja, we doen mee onder het motto: meedoen is belangrijker dan winnen
De bult is een van de mooiere plekken op het circuit, en als je daar goed en snel beneden komt, mooi een spoor pakt en weer volgas omhoog ramt, geeft dat een verschrikkelijk lekker gevoel. Kan ik de rest van de ronde tijd verliezen, doet me dan allemaal niets meer. Die bult op en af rammen, daar gaat het om.
We sloten de eerste manche af op de 128ste plek. En uiteindelijk werden we 122ste. Hoe die puntentelling werkt, al sla je me dood
Team 29 zal wel teleurgesteld zijn in hun prestaties, denk ik zo
Erwin kwam me voorbij, en ik heb een 2tal rondjes zijn lijnen bekeken. Z oals Everts dat altijd deed. Toen ik ging wisselen zat ik pal in zijn wiel, en heb mijn teammaat opdracht gegeven om de vis binnen te halen. Dat is gelukt. Jo, zeer proffesioneel gereden.
Wat een team waren we
ps: nog gezellig met Peter Bergsma en Patrick Schellekens gekletst. Die jongens hadden een fijne droge party tent van ktm. Dan zijn vrienden, tijdens een buitje regen, gauw gemaakt
Ik voel de armen, en een beetje de benen.
Blijft een leuk evenement, die 4 uurs. Het was jammer dat er wat nattigheid viel, waardoor ik een halve ronde de sporen niet meer zag. Dan krijgt het allemaal een wat meer spannend karakter. Daarna de rest van mijn stint de bril maar aan de arm laten wapperen.
Ik deed de eerste start, en we stonden er vooraan bij. Wegkomen had beter gekund, maar ala. In de eerst krappe passage viel er iemand voor me, die ik niet meer kon ontwijken waardoor ik viel, en een ander bijna mn hoofd eraf reed. Voorkant krom, maar omdat iedereen stil stond, via een boom weer recht getikt. Toen kon het pas echt beginnen. De eerste manche ging heerlijk. Op ons tempo reden we 12 rondjes, wat normaal is met ons wissel tempo. Eigenlijk moet je die eerste manche ieder een uur doen. De baan is dan nog vlak en 3x wisselen is dan eigenlijk teveel. Maar ja, we doen mee onder het motto: meedoen is belangrijker dan winnen
De bult is een van de mooiere plekken op het circuit, en als je daar goed en snel beneden komt, mooi een spoor pakt en weer volgas omhoog ramt, geeft dat een verschrikkelijk lekker gevoel. Kan ik de rest van de ronde tijd verliezen, doet me dan allemaal niets meer. Die bult op en af rammen, daar gaat het om.
We sloten de eerste manche af op de 128ste plek. En uiteindelijk werden we 122ste. Hoe die puntentelling werkt, al sla je me dood
Team 29 zal wel teleurgesteld zijn in hun prestaties, denk ik zo
Erwin kwam me voorbij, en ik heb een 2tal rondjes zijn lijnen bekeken. Z oals Everts dat altijd deed. Toen ik ging wisselen zat ik pal in zijn wiel, en heb mijn teammaat opdracht gegeven om de vis binnen te halen. Dat is gelukt. Jo, zeer proffesioneel gereden.
Wat een team waren we
ps: nog gezellig met Peter Bergsma en Patrick Schellekens gekletst. Die jongens hadden een fijne droge party tent van ktm. Dan zijn vrienden, tijdens een buitje regen, gauw gemaakt
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Het was een mooi evenement. Support gegeven aan David (YZDavid) en Sijmen (SijmenTT),team #50. Sijmen reed zijn Yamaha na 1.5 rondje muurvast in een moddergat. David had nog gezegd "aan binnenkant blijven", maar Sijmen had last van het Sven Kramer syndroom. Jammer, het scheelde zomaar 2 rondjes.
Verder Dirk, Erwin (#29), George en Jo (#18 ) nog gezien.
De start van de 2e manche verliep voor Hans Vogels niet helemaal soepeltjes, ergens op de 30e plek vertrokken nadat zijn Husa niet wilde starten, en dan toch bij de volgende doorkomst op plek 8 ... Knap hoor.
Wel veel regen op de terugweg, en een crossband voor geeft een beetje een glibberig gevoel op de snelweg, vooral met zijwind.
Jo tijdens een inhaalaktie
De rug van Dirk (#29)
Verder Dirk, Erwin (#29), George en Jo (#18 ) nog gezien.
De start van de 2e manche verliep voor Hans Vogels niet helemaal soepeltjes, ergens op de 30e plek vertrokken nadat zijn Husa niet wilde starten, en dan toch bij de volgende doorkomst op plek 8 ... Knap hoor.
Wel veel regen op de terugweg, en een crossband voor geeft een beetje een glibberig gevoel op de snelweg, vooral met zijwind.
Jo tijdens een inhaalaktie
De rug van Dirk (#29)
Laatst gewijzigd door STTEVE op ma mar 29, 2010 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
foto's?
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !