Het BIG cafe

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Ouwe Reus

Leo schreef:
Ouwe Reus schreef:Nou moe, kheb een plaatje gevonden van je ex
Dat zijn de eerste signalen Ouwe Reus : plaatjes kijken van mooie GS`en.
Wees gerust hoor er rijden veel meer ex BIGgers rond bij de GSclub en Antrapper en mij en Joe Bar ga je er ook regelmatig ontmoeten dus ik heet je alvast welkom.
Oké, geef het toe.

Vind sommige BMW's wel wat hebben. Maar -sorry- BMW's heeft toch een beetje oudbollige uitstaling. Tegelijkertijd kan je met GS retesnel over het circuit blazen. Maar toch, de gemiddelde berijder is in mijn ogen een oude man vzv dikke pens. Voor de duidelijkheid: BIG'ers zijn geen gemiddelde berijders, die schat ik veul hoger in :D . Aangezien ik al rondrij met een BIG met een BMW-kont, weet ik nog niet wat mij de komende jaren te w8en staat :shock:. Misschien past zo'n ding wel bij mij, kweetniet. De midlife komt er immers aan :?

De BMW kruiwagen heeft wel hele mooie details hoor. Spaakvelgen, maar toch Tubeless door de spaken naar de buitenzijde van de velg te verplaatsen. De achter ophanging ziet er ook gaaf uit (ook al willen ze wel eens doormidden breken). Geen gedoe met een ketting.

Maar per saldo blijf ik voorlopig toch maar ff op de BIG rijden. Net zo'n eigenwijze donder als de berijder, maar verder ongelofelijk eerlijk en eenvoudig! Heb er een haat-liefde-verhouding mee, maar elke keer toch weer dikke pret als ik ermee over het eiland knal.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
joebar2dakar

Wees gerust hoor er rijden veel meer ex BIGgers rond bij de GSclub en Antrapper en mij en Joe Bar ga je er ook regelmatig ontmoeten dus ik heet je alvast welkom.
Oké, geef het toe.
Vind sommige BMW's wel wat hebben. Maar -sorry- BMW's heeft toch een beetje oudbollige uitstaling. Maar toch, de gemiddelde berijder is in mijn ogen een oude man vzv dikke pens. Voor de duidelijkheid: BIG'ers zijn geen gemiddelde berijders, die schat ik veul hoger in :D
Zeg ouwe reus lief zijn tegen BMW rijders he :twisted: ik heb wel 'n dikke pens, maar ben niet oud :mrgreen:
Ik moest ook eerst nix hebben van een GS, totdat ik in vroeger ( toen jezus nog een krantenwijk had ) de Toermasters van de KicXstart op zo'n ding zag gassen, en voor mij niet bij te houden waren, inmiddels rij ik al 14 jaar op een GS, heb er inmiddels 100.000 tevreden kilometers opgezet, en hoop er nog veel bij te zetten,

Maar ik moet toegeven ik voel me hier op 't BIG forum beter thuis als op t GS forum, zo zie je maar iedere G@k zijn gebrek :toost:
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
de antrapper

joebar2dakar schreef:

Maar ik moet toegeven ik voel me hier op 't BIG forum beter thuis als op t GS forum, zo zie je maar iedere G@k zijn gebrek :toost:

:roll:
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Thoran

Ouwe Reus schreef: Maar per saldo blijf ik voorlopig toch maar ff op de BIG rijden. Net zo'n eigenwijze donder als de berijder, maar verder ongelofelijk eerlijk en eenvoudig! Heb er een haat-liefde-verhouding mee, maar elke keer toch weer dikke pret als ik ermee over het eiland knal.
Soms kan ik het kutding wel schieten idd, maar als je er dan toch weer een keertje op zit en je geeft gas. Dan klopt gewoon alles weer. :verliefd:
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Ouwe Reus

Thoran schreef:
Ouwe Reus schreef: Maar per saldo blijf ik voorlopig toch maar ff op de BIG rijden. Net zo'n eigenwijze donder als de berijder, maar verder ongelofelijk eerlijk en eenvoudig! Heb er een haat-liefde-verhouding mee, maar elke keer toch weer dikke pret als ik ermee over het eiland knal.
Soms kan ik het kutding wel schieten idd, maar als je er dan toch weer een keertje op zit en je geeft gas. Dan klopt gewoon alles weer. :verliefd:
Thoran, jij snápt mij he-le-maal :toost:

joebar2dakar schreef:
Oké, geef het toe.
Vind sommige BMW's wel wat hebben. Maar -sorry- BMW's heeft toch een beetje oudbollige uitstaling. Maar toch, de gemiddelde berijder is in mijn ogen een oude man vzv dikke pens. Voor de duidelijkheid: BIG'ers zijn geen gemiddelde berijders, die schat ik veul hoger in :D
Zeg ouwe reus lief zijn tegen BMW rijders he :twisted: ik heb wel 'n dikke pens, maar ben niet oud :mrgreen:
Ik moest ook eerst nix hebben van een GS, totdat ik in vroeger ( toen jezus nog een krantenwijk had ) de Toermasters van de KicXstart op zo'n ding zag gassen, en voor mij niet bij te houden waren, inmiddels rij ik al 14 jaar op een GS, heb er inmiddels 100.000 tevreden kilometers opgezet, en hoop er nog veel bij te zetten,

Geen probleem, zal wat liever doen tegen BMVV rijders (maar wanneer weet ik nog niet :lol:). Misschien zal ik ooit wel eens een GS uitproberen, maar dan wel een 1200 en die blijft dan ook niet lang standaard :slaan: BTW: hoe denkt een gemiddelde GS-rijder over DR-rijders :?:
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Thoran

Ouwe Reus schreef:BTW: hoe denkt een gemiddelde GS-rijder over DR-rijders :?:
Maakt dat uit? Zijn toch alleen maar ouwe, te dikke lui met een klaphelm, snor en grijsbruinig touratech pak :twisted:
Ducati 748 & DR BIG
frankn

Thoran schreef:
Ouwe Reus schreef:BTW: hoe denkt een gemiddelde GS-rijder over DR-rijders :?:
Maakt dat uit? Zijn toch alleen maar ouwe, te dikke lui met een klaphelm, snor en grijsbruinig touratech pak :twisted:
Hihi, met die omschrijving vang je de helft van de Bigclub ook. :D

:toost:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Ouwe Reus

Voor zij die uitgaan van statistieken ipv vooroordelen <<ff klikken>>
Mythbusters-confirmed.png
Mythbusters-confirmed.png (156.08 KiB) 2405 keer bekeken
En ja, de grootste groep motorbezitter is 46-55 jaar, de meeste verkochte cilinderinhoud is >1000cc in het segment All-Road én het best verkochte merk is BMW. Veeg deze statistieken bij elkaar, en zie hier het (geblondeerde) resultaat Afbeelding
:lol: :lol:
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Leo

En wat vinden jullie eigenlijk van zoiets ?

Afbeelding

Zo`n uitlaat onderdoor bedoel ik dan hè
Thoran

Leo schreef:En wat vinden jullie eigenlijk van zoiets ?

Afbeelding

Zo`n uitlaat onderdoor bedoel ik dan hè
Is dat niet behoorlijk schadegevoelig? (Zal wel meevallen, anders zal zo'n KTM het niet doen, maar toch) En past dat uberhaupt qua frame/achterbrug van een BIG?
Ik ben zelf meer fan van hoge pijpen, ik wil ooit nog eens iets scrambler/boardtracker/caferacerachtigs bouwen op basis van een BIG. En dan natuurlijk hoge pijpen er op. Hmmm, warme ballen... :mrgreen:
Ducati 748 & DR BIG
joebar2dakar

Ouwe Reus schreef: BTW: hoe denkt een gemiddelde GS-rijder over DR-rijders :?:
Ouwe reus, ik heb laatst met 2 van die figuren in de titn bus gezeten richting DHC6, ........... mmmmm wat wil je een eerlijk of leuk antwoord :mrgreen:

Nee zonder gekheid, t zal mij worst zijn met wat voor motor of in welk merk pak iemand zijn passie voor t motorrijden beleefd,
gaat mij meer om de persoon in t pak en op de brommer, [
en BIG rijders zijn me tot nu toe nog niet tegen gevallen ( op 2 na dan)

@ Leo........ plaatjes tellen ook ( ook al zitten we niet meer in de titn bus,) dus streepje voor Leo hahahahahaha
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
Ouwe Reus

Maakt geen bal uit welk logo er op de brommer plakt. Je deelt eenzelfde passie, ieder op zijn eigen manier.
four-wheels-move-the-body-two-wheels-move-the-soul.jpg
four-wheels-move-the-body-two-wheels-move-the-soul.jpg (29.66 KiB) 2361 keer bekeken
Maar niet alles zo serieus bedoeld hoor, geintje moet kunnen :wink:

Zo, nu eerst de bezem van mijn hEX weer aanduwen, anders heb ik vanavond niets op het bord liggen :lol:
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Thoran

Is dit iemand van hier?

Afbeelding
Ducati 748 & DR BIG
de antrapper

Nee, ik heb een herenfiets , en een zwart zadel
Leo

Thoran schreef:Is dit iemand van hier?
Nope, onze kliko is heulemaal zoewart.
zappa.suzuki

Nee, heb geen fietsenstalling voor de deur...
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Edwin
Contacteer:

Ik ook niet, heb een Renault
Assumption is the mother of all fuck ups
CrazyWezel
Contacteer:

Ik heb nog geen kunstofkozijnen aan de voorkant beneden.. Het is hier ook gewoon crisis
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Ouwe Reus

Neej, de deze BIG ken ik ook niet :wink:

Maar heeft een van jullie ervaring met aliexpress ?
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
eRDeeWee

Zeer tevreden over! Net nog 2 houders voor m'n gsm besteld. 3.45€ verzending inbegrepen... Soms heb je wel eens pech dat er douanekosten bij komen maar dan nog loont het de moeite! Wel altijd goed rond kijken want er zijn zeer grote prijsverschillen...
Good luck!
frankn

Nee, ik heb geen kunststof kozijnen.

Maar ik zag vanochtend om +/- 1/2 12 een rooie Big
de parkeerplaats bij de hoge vuursche opdraaien.
Kon het koppie niet herkennen, iemand van hier?

:toost:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Ouwe Reus

Waarvan een in de allereerste kleurstelling met weinig kilometertjes. Wel ff de handjes laten wapperen, maar prijs is ook dan nog heel interessant: Dr750 + DR800 = € 1.000
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
de antrapper

8) Vandaag de zooi op de brommer, zou maandag 4 dagen toeren door midden Duitsland en een stukje Tsjechië , maar het wordt/is daar takkeweer de komende dagen,dus nu ga ik waar het droog is, via de Ardennen naar Cap Gris Nez, daar is genoeg te zien en te rijden.
Ik heb de TT volgeladen met "witte weggetjes" de hele dag lekker brommen en verder ff niks :mrgreen:
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (91.35 KiB) 2244 keer bekeken
zappa.suzuki

Veel plezier ouwe! 8) :D
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ouwe Reus

Kwam een Filmpje tegen, en moest meteen (en aan het einde nog steeds) aan een forumlid denken. De snelle en enthousiaste manier van praten, zijn leeftijd, de manier waarop het monster wordt gestart, het eigen uiterlijk van de BIG....wie zou ik bedoelen?

Zei ik BIG met stickers van doodskoppen.....???
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Plaats reactie