Oké, geef het toe.Dat zijn de eerste signalen Ouwe Reus : plaatjes kijken van mooie GS`en.Leo schreef:Ouwe Reus schreef:Nou moe, kheb een plaatje gevonden van je ex
Wees gerust hoor er rijden veel meer ex BIGgers rond bij de GSclub en Antrapper en mij en Joe Bar ga je er ook regelmatig ontmoeten dus ik heet je alvast welkom.
Vind sommige BMW's wel wat hebben. Maar -sorry- BMW's heeft toch een beetje oudbollige uitstaling. Tegelijkertijd kan je met GS retesnel over het circuit blazen. Maar toch, de gemiddelde berijder is in mijn ogen een oude man vzv dikke pens. Voor de duidelijkheid: BIG'ers zijn geen gemiddelde berijders, die schat ik veul hoger in . Aangezien ik al rondrij met een BIG met een BMW-kont, weet ik nog niet wat mij de komende jaren te w8en staat . Misschien past zo'n ding wel bij mij, kweetniet. De midlife komt er immers aan
De BMW kruiwagen heeft wel hele mooie details hoor. Spaakvelgen, maar toch Tubeless door de spaken naar de buitenzijde van de velg te verplaatsen. De achter ophanging ziet er ook gaaf uit (ook al willen ze wel eens doormidden breken). Geen gedoe met een ketting.
Maar per saldo blijf ik voorlopig toch maar ff op de BIG rijden. Net zo'n eigenwijze donder als de berijder, maar verder ongelofelijk eerlijk en eenvoudig! Heb er een haat-liefde-verhouding mee, maar elke keer toch weer dikke pret als ik ermee over het eiland knal.