Valt er niet ergens iets te verstevigen of een extra vrijloop te creëren bij de startmotor? (Of er een kickstarter op bouwen en de starter gewoon helemaal weg laten

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Alle ringen op de juiste manier teruggeplaatst?dhc6 schreef:
Kleine beschadiging carter, laatste kleine tandwiel gebroken, starter nog OK. De 800 starter zit erop maar op een of andere manier loopt er iets klem want de starter wil niet draaien als het deksel aangedraaid is.
???
dhc6 schreef:Vanmorgen starten en lopen, zoals altijd. Klein ritje gemaakt maar zodra er wat gas wordt gegeven in 3, 4 of 5 gaat de koppeling slippen. De dikte van de platen was nog wel in de limiet maar denk dat na al die jaren de veren en de platen de Tq niet meer aankunnen, was te verwachten eigenlijk, afijn..........http://www.dr-big-shop.de/BIG_MotorKupplung_880.html, Hessler maar weer wat munten gestuurd voor zn Carbon koppeling en nw veren.
Genieten, maar dat mag wel wat kostten hoor !!
Fijn weekend, maandag de hele grote zandbak weer in, kon ik mn Big maar meenemen voor na het werk!
R
eiland rondje???Ouwe Reus schreef:Ondanks dat ik laatst de balansasketting een tikkie verdacht vond klinken, kon ik het niet over mijn hard verkrijgen om DR in de donkere kelder te laten staan. Even op en neer naar Monster geweest. Wel volgende week op mijn kersverse sleutelspot de balansasketting spannen, grotere sproeiers monteren (houd nog erg in bij sproeiermaat 140 en naald een positie hoger) en proberen een eigenwijze bout van de voetsteun te slopen zodat ik de verlaagde stepjes van Rene en de middenbok van Bert kan monteren.
Vervangen van inwendige kettingen onder deskundige begeleiding staat volgende maand op de kalender![]()
.
Jaha een BIG met op de achtergrond de Europoort, was een inkopper hè Cor.futurist schreef:
eiland rondje???
futurist