Zitten inderdaad wel voorwaarden aan, heb dit al eens besproken met Leon Munsters. Hij is nu Husky dealer ipv TM dealer.Sjokske schreef:Hoe zit het eigenlijk met die garantie op een Huskie ? Ik heb van horen zeggen dat dat ook niet altijd opgaat, ook niet als je alle beurten bij een officiële dealer hebt laten doen.big M schreef:Maar Ben heeft dit keurig opgelost en ik zou zo weer een husky kopen
de story van tm
Moderator: ghulst
Noop, wil de deze toch eigenlijk nog twee jaar mee laten gaan.folie schreef:Hoezo, zit je aan een Huskie te denken vanwege die garantie ?
Als er tot dan verder niks mis gaat bestaat er toch weer een grote kans dat de opvolger .................... TM heet.
Zo niet, dan andere blauwe schone met dito velgen.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
te veel vloeibare pakking tussen kop en tuimelaarhuis? er loopt namelijk een aangeboord gaatje tussen beide die de olie vanaf de oliepomp naar de tuimelaars en nokkenas brengt ... smeer je deze dicht bij montage dan wil dat wel eens leiden tot een vast lopend lagertje op de tuimelaar , rij je dan nog even door dan trekt deze zn sporen op de nokkenas en daarna nog meer narigheid....henk-v schreef:Met mijn husaberg heb ik een vergelijkbaar probleem gehad,een lagertje van de tuimelaar defect,teveel klepspeling en 1 klep afgebroken op de lasbig M schreef:In de motorwereld normaalgesproken wel ,Auto kleppen worden (vaak)uit twee delen gemaakt.
De schotel en de steel worden dan aanelkaar gestuiklast?? heet dat geloof ik.
Maar in de loop der tijd zijn ook de automotoren meer specefiek vermogen gaan leveren en de daarmee gepaard gaande thermische belasting ook omhoog gegaan.
oftewel ook kleppen uit 2 delen
4 strokes only !!
mijn husaberg was van 1999 en de lagers van de tuimelaars hadden een minimale levensduur totdat ik ze vervangen had door exemplaren van een ktm 520,in basis is dat hetzelfde blok alleen dan doorontwikkeld en betrouwbaarder.