de story van tm

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

Sjokske schreef:
big M schreef:Maar Ben heeft dit keurig opgelost en ik zou zo weer een husky kopen :D
Hoe zit het eigenlijk met die garantie op een Huskie ? Ik heb van horen zeggen dat dat ook niet altijd opgaat, ook niet als je alle beurten bij een officiële dealer hebt laten doen.
Zitten inderdaad wel voorwaarden aan, heb dit al eens besproken met Leon Munsters. Hij is nu Husky dealer ipv TM dealer.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

folie schreef:Hoezo, zit je aan een Huskie te denken vanwege die garantie ?
Noop, wil de deze toch eigenlijk nog twee jaar mee laten gaan.
Als er tot dan verder niks mis gaat bestaat er toch weer een grote kans dat de opvolger .................... TM heet.
Zo niet, dan andere blauwe schone met dito velgen.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
JoeBaR
Berichten: 1980
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 14:01
Locatie: HiLLeGoM

henk-v schreef:
big M schreef:In de motorwereld normaalgesproken wel ,Auto kleppen worden (vaak)uit twee delen gemaakt.
De schotel en de steel worden dan aanelkaar gestuiklast?? heet dat geloof ik.
Maar in de loop der tijd zijn ook de automotoren meer specefiek vermogen gaan leveren en de daarmee gepaard gaande thermische belasting ook omhoog gegaan.
Met mijn husaberg heb ik een vergelijkbaar probleem gehad,een lagertje van de tuimelaar defect,teveel klepspeling en 1 klep afgebroken op de las
oftewel ook kleppen uit 2 delen :cry:
te veel vloeibare pakking tussen kop en tuimelaarhuis? er loopt namelijk een aangeboord gaatje tussen beide die de olie vanaf de oliepomp naar de tuimelaars en nokkenas brengt ... smeer je deze dicht bij montage dan wil dat wel eens leiden tot een vast lopend lagertje op de tuimelaar , rij je dan nog even door dan trekt deze zn sporen op de nokkenas en daarna nog meer narigheid....
4 strokes only !!
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

mijn husaberg was van 1999 en de lagers van de tuimelaars hadden een minimale levensduur totdat ik ze vervangen had door exemplaren van een ktm 520,in basis is dat hetzelfde blok alleen dan doorontwikkeld en betrouwbaarder.
Plaats reactie