ORK 19 Oktober

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

adje

klomp schreef:
lekker rijden, douchen, eten, pot bier en maandag uitslapen.
ben ik ff blij dat ik niet zo'n klotebaan heb :lol:
Idem 8)
Is toch nog ergens goed voor als je werkgever net failliet is verklaard :twisted:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
henk-v
Contacteer:

heee dus we krijgen nu een nieuwe motorzaak in goirle :?: :lol:
adje

Is er al langer hé :wink:

Afbeelding Afbeelding

henk-v
Contacteer:

ja dat weet ik :lol: maar nu de hele week open en een stukje meer handel erbij :roll:
adje

Nee hoor , vanaf 28 Oktober weer gewoon van 8.00 tot 17.00 werken voor een baas.
Motoronderdelen verkopen gaat verder in de weekenden - avonduren en als ik vrij ben.

Afbeelding Afbeelding

TTT

vandaag mee parcours uitgezet. Het ligt er mooi bij, niet te nat en een paar nieuwe stukken erin.
Tot morgen :)
smurf.
klomp

TTT schreef:vandaag mee parcours uitgezet. Het ligt er mooi bij, niet te nat en een paar nieuwe stukken erin.
hoe lang is de route?
blubberboerke

klomp schreef:
TTT schreef:vandaag mee parcours uitgezet. Het ligt er mooi bij, niet te nat en een paar nieuwe stukken erin.
hoe lang is de route?
volgens hun site 20 tot 25km
tot merge
adje

In tegenstelling tot voorgaande jaren hebben we vandaag niet de route verkend dus zal het morgen een verassing zijn wat we voorgeschoteld krijgen.

Afbeelding Afbeelding

Hoelio
Contacteer:

See y'all strakkies... 8)
Je moet niet doen, je moet niet laten!
JoeBaR

jaaaaa net terug uit Hapert , wat een heerlijke rit , we zijn 5 x rond geweest voor we naar huys moesten , maar t was geweldig !!zo ook het weer .

excuus voor soms wat minder gepaste inhaal acties van # 75 , we moesten vroeg naar huis en wilden veel kilometers maken , vandaar :lol:
4 strokes only !!
KTM-Schuimpie

Hengelo was een TOPRIT!!!!

Nu al DE rit van het jaar!!

GEWELDIG ZEG!! bijna 41km, alles PERFECT geregeld. :)
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
speedphreax

JoeBaR schreef:excuus voor soms wat minder gepaste inhaal acties van # 75 , we moesten vroeg naar huis en wilden veel kilometers maken , vandaar :lol:
Op dat stukje langs die sloot waar telkens motoren in stonden reed er nog zo'n gehaaste gast achter me. Beetje schreeuwen en gas geven en dan ineens link er voorbij... Rijdt ie drie meter later zo die sloot in. Ik heb er effe 5 minuten bij staan lachen hoor. Geholpen heb ik niet!

Wel erg lekker gereden. De bodemgesteldheid was perfect. Mooi droog overal en daar hou ik van.

Ik ben 6 keer rond geweest met tijd over aan het einde. Had nog een 7e gekund maar dat werd me echt te gek.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
klomp

Hapert was (voor mij althans) weer een mooie rit! :D
Snelle inschrijving, geweldige route en weer een lekker zonnetje.
Knap georganiseerd.
Schrok me wel kapot op de 2e crossbaan, toen ik over een bult kwam en er meteen na die bult een paar mensen vast stonden in de blub. :?
CRFke

Was best heavy maar wel gaaf in Hapert.

Vonden ze in Veldhoven in t ziekenhuis niet daar scheen t nogal druk te zijn.
Offroad RULES !!!
petertje

Inderdaad ,ging af en toe niet helemaal goed bij sommige.
Vond het wel vervelend dat enkele rijders de aanwijzingen van de
organisatie en hulpverleners om rustiger te rijden op de plek van het ongeval negeerden en vol gas langs reden....niet goed mannen.
Houten Klaas

speedphreax schreef:
JoeBaR schreef:excuus voor soms wat minder gepaste inhaal acties van # 75 , we moesten vroeg naar huis en wilden veel kilometers maken , vandaar :lol:
Op dat stukje langs die sloot waar telkens motoren in stonden reed er nog zo'n gehaaste gast achter me. Beetje schreeuwen en gas geven en dan ineens link er voorbij... Rijdt ie drie meter later zo die sloot in. Ik heb er effe 5 minuten bij staan lachen hoor. Geholpen heb ik niet!

Wel erg lekker gereden. De bodemgesteldheid was perfect. Mooi droog overal en daar hou ik van.

Ik ben 6 keer rond geweest met tijd over aan het einde. Had nog een 7e gekund maar dat werd me echt te gek.
Reed je weer in de weg ?
klomp

petertje schreef:Inderdaad ,ging af en toe niet helemaal goed bij sommige.
Vond het wel vervelend dat enkele rijders de aanwijzingen van de
organisatie en hulpverleners om rustiger te rijden op de plek van het ongeval negeerden en vol gas langs reden....niet goed mannen.
iets ernstigs gebeurd dan?
brommer

oef na 3 rondjes waren de beentje en armpjes moe.......

Heb iig een meneer ff geholpen die zal zijn meniscus wel kapot hebben.
Lag midden op een maisveld, de 06 ehbo lijn gebeldt maar die was bezet of voicemail(zal wel druk zijn geweest).

Aantal mensen in de sloot gezien, een qaud die afgesleept werd , etc..

Maar het was een super rit, lekker droog op sommige stukjes na.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
JoeBaR

speedphreax schreef:
.
ik heb eigenlijk alleenmaar honda XRen in de slootjes zien liggen ....
dat zijn doorgaans toch niet de machines die dicht op je achterwiel zitten :lol:
4 strokes only !!
TTT

petje af voor wie 5 rondjes of meer reed :)

Er waren meer dan 900 betalende deelnemers en een paar schapenzakken die illegaal meereden. Zelfs zonder kenteken. Eentje stond er even later met een gebroken hand bij de ehbo.
En ook de catering was tevreden aan het einde van de dag.
Op een hoekje mais na was er geen schade aan de landbouw en da's maar goed want niet alle boeren staan te trappelen om hun land ter beschikking te stellen.

Dus al met al een perfecte dag. dag
smurf.
gassen

Das mooi, dus volgend jaar weer??
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
Haaans

De route wordt ieder jaar mooier!
Iemand van de organisatie vertelde dat ze een aantal boeren hadden weten over te halen om hun land ter beschikking te stellen. Vooral het laatste stuk van de route was dat goed te merken. Erg leuke parcours op de maisplakken!

Ben slechts 1 keer vol in de drek gedoken, op de 2e crossbaan in het eerste rondje :shock: en heb de laatste vijf minuten van mijn vierde rondje met een lekke achterband gereden, volgas!
Ging lekker dwars. nieuwe achterband was toch al besteld.
adje

Ik vond het ook wel leuk om de crossbaan van Hapert eens een keer andersom te rijden.
En voor iedereen die de eerste ronde achter die springschansen in de modder sprongen kan ik alleen maar zeggen dat de eerste ronde altijd als een verkenningsronde moet worden beschouwd.
Er kan immers altijd iets onverwachts achter een schans liggen.

Afbeelding Afbeelding

Sjossa

Ik vond het weer super! Vier rondjes gereden, tijdens het laatste rondjes kreeg ik kramp en kon mijn stuur niet echt meer fatsoenlijk vasthouden. Het tweede rondje ging ik er ook af op de baan in Hapert, toen hadden ze maar zoon pak strooi links van de bult gelegd.
Echt was een prachtige rit! Crossbanen, maisplakken, bossen, mooi man! Jammer dat er weer enkele motoren gestolen zijn, bij de inschrijving al. Dat die klootzakken eens van andermans spullen afblijven!

Nou ja op naar Handel zou ik zeggen, kan niet wachten tot zondag!

Als men weet waar de foto's komen te staan dan hoor ik dat graag! Ben namelijk 2 keer geknipt dat ik zeker weet.

Groetjes, Jos. :D
Suzuki RMZ 450
Plaats reactie