Idemklomp schreef:
lekker rijden, douchen, eten, pot bier en maandag uitslapen.
ben ik ff blij dat ik niet zo'n klotebaan heb
Is toch nog ergens goed voor als je werkgever net failliet is verklaard
Moderator: ghulst
Idemklomp schreef:
lekker rijden, douchen, eten, pot bier en maandag uitslapen.
ben ik ff blij dat ik niet zo'n klotebaan heb
hoe lang is de route?TTT schreef:vandaag mee parcours uitgezet. Het ligt er mooi bij, niet te nat en een paar nieuwe stukken erin.
Tot morgen
volgens hun site 20 tot 25kmklomp schreef:hoe lang is de route?TTT schreef:vandaag mee parcours uitgezet. Het ligt er mooi bij, niet te nat en een paar nieuwe stukken erin.
Tot morgen
Op dat stukje langs die sloot waar telkens motoren in stonden reed er nog zo'n gehaaste gast achter me. Beetje schreeuwen en gas geven en dan ineens link er voorbij... Rijdt ie drie meter later zo die sloot in. Ik heb er effe 5 minuten bij staan lachen hoor. Geholpen heb ik niet!JoeBaR schreef:excuus voor soms wat minder gepaste inhaal acties van # 75 , we moesten vroeg naar huis en wilden veel kilometers maken , vandaar
Reed je weer in de weg ?speedphreax schreef:Op dat stukje langs die sloot waar telkens motoren in stonden reed er nog zo'n gehaaste gast achter me. Beetje schreeuwen en gas geven en dan ineens link er voorbij... Rijdt ie drie meter later zo die sloot in. Ik heb er effe 5 minuten bij staan lachen hoor. Geholpen heb ik niet!JoeBaR schreef:excuus voor soms wat minder gepaste inhaal acties van # 75 , we moesten vroeg naar huis en wilden veel kilometers maken , vandaar
Wel erg lekker gereden. De bodemgesteldheid was perfect. Mooi droog overal en daar hou ik van.
Ik ben 6 keer rond geweest met tijd over aan het einde. Had nog een 7e gekund maar dat werd me echt te gek.
iets ernstigs gebeurd dan?petertje schreef:Inderdaad ,ging af en toe niet helemaal goed bij sommige.
Vond het wel vervelend dat enkele rijders de aanwijzingen van de
organisatie en hulpverleners om rustiger te rijden op de plek van het ongeval negeerden en vol gas langs reden....niet goed mannen.
ik heb eigenlijk alleenmaar honda XRen in de slootjes zien liggen ....speedphreax schreef:Op dat stukje langs die sloot waar telkens motoren in stonden reed er nog zo'n gehaaste gast achter me. Beetje schreeuwen en gas geven en dan ineens link er voorbij... Rijdt ie drie meter later zo die sloot in. Ik heb er effe 5 minuten bij staan lachen hoor. Geholpen heb ik niet!JoeBaR schreef:excuus voor soms wat minder gepaste inhaal acties van # 75 , we moesten vroeg naar huis en wilden veel kilometers maken , vandaar
.