Club Victory

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

stefaan525
Contacteer:

ives schreef:Alles ter plekke te betalen neem ik aan?
yep.
Kosynsky

een vraagje, aangezien we toch uit dezelfde omgeving zijn, om hoe laat vertrekken jullie? Ik vertrek vanuit Ninove....
wheeling_jo

Kosynsky schreef:een vraagje, aangezien we toch uit dezelfde omgeving zijn, om hoe laat vertrekken jullie? Ik vertrek vanuit Ninove....
Wij vertrekken vanuit Haaltert zo rond 8u15. Het is ongeveer een 1u15 rijden maar er zal peisek veel volk zijn die voor de eerste keer moet inschrijven

groeten
Helen

Wil er iemand een regendans doen, want als het zo droog blijft gaat het daar een stoffige boel worden... :cry:
Beter een slecht karakter dan geen karakter
wheeling_jo

Helen schreef:Wil er iemand een regendans doen, want als het zo droog blijft gaat het daar een stoffige boel worden... :cry:
en zal het waarschijnlijk afgelast worden ... tenzij ze voldoende kunnen sproeien
Kosynsky

afgelast omda er te veel stof is ofwa?
is da al eens gebeurd ofzo?
stefaan525
Contacteer:

Kosynsky schreef:afgelast omda er te veel stof is ofwa?
is da al eens gebeurd ofzo?
Inderdaad,als het een moeilijk toegankelijk terrein is durven ze dat al eens.Zaterdag regelmatig de site in het oog houden :wink: .Anders gaat ge der verloren moeite staan.
stefaan525
Contacteer:

vers van de pers :lol:

INFOBERICHT VAN 11 APRIL 2007 :

Onze geplande meeting van nu zondag 15 april 2007 te Landenne is momenteel bevestigd.

Zoals altijd vragen we jullie om toch nog steeds onze website te raadplagen op zaterdag om volledig zeker te zijn.
Kosynsky

hehe had het ook gelezen, maar het zal toch afwachten zijn blijkbaar :s
wheeling_jo

Kosynsky schreef:hehe had het ook gelezen, maar het zal toch afwachten zijn blijkbaar :s
Idd niet vertrekken zonder naar die nummer te bellen of te kijken op de site want ge gaat ginder voor niets staan hé.

Stefan : ik ga je pakken :lol: :roll:
stefaan525
Contacteer:

wheeling_jo schreef:
Kosynsky schreef:hehe had het ook gelezen, maar het zal toch afwachten zijn blijkbaar :s
Idd niet vertrekken zonder naar die nummer te bellen of te kijken op de site want ge gaat ginder voor niets staan hé.

:oops: :oops: 'k zal mij dan maar een goei taloeir meepakken :twisted: .
Jo VdB

Opgelet :

in tegenstelling tot wat hierboven staat, krijg je WEL een bevestigingsmail van "aanvaarding" in deze club indien je je voor de 1ste keer aanmeldt !!

Ik heb voor alle veiligheid eens geïnformeerd (wou niet het risico lopen daar a.s. zondag niet te mogen rijden wegens inschrijving niet in orde....), en wat blijkt : Alain Spira is al een tijd met vakantie, en enkele mails zijn " door de mazen van het net gevallen" !!

Best dus opnieuw mailen naar Reginald Ceûppens (gegevens staan op de site), en dan krijg je binnen de dag antwoord.

Jo VdB
wheeling_jo

stefaan525 schreef:
wheeling_jo schreef:

:oops: :oops: 'k zal mij dan maar een goei taloeir meepakken :twisted: .
LOL
Helen

Met de aanhoudende droogte is het een goed idee om zaterdag toch eens te checken op de website van www.clubvictory.be of het niet afgelast wordt. :?
De luchtfilters van mens en machine zullen weer op de proef worden gesteld :shock:
edit: ik zie dat stefaan525 het net al gezegd had :oops:
Beter een slecht karakter dan geen karakter
adde

zou het ook mogelijk zijn om als nederlander lid te worden of evt mee te rijden?

:roll:
Kosynsky

ik ben nieuwsgierig, eerste keer da ik zoiets ga doen
Klx300R

Kosynsky schreef:ik ben nieuwsgierig, eerste keer da ik zoiets ga doen
voor mij hetzelfde liedje...
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
gilbert100

net even op de site van Club Victory, amai die zijn wel streng hé....

als ge een scheet laat buiten de toegestane uren wordt ge bij manier van spreken al uitgesloten...
ives

volgens de website gaat het morgen gewoon door... joepie !
stefaan525
Contacteer:

gilbert100 schreef:net even op de site van Club Victory, amai die zijn wel streng hé....

als ge een scheet laat buiten de toegestane uren wordt ge bij manier van spreken al uitgesloten...
wat is streng :?: ,het 92db objektief,komt allen maar onze sport ten goede.hoe minder lawaai hoe minder zageventen,das pure logica :wink: .
hier kan men tenminste rondjes rijden zonder schrik te moeten hebben door den eerste den beste everts wannabee uit de bocht te worden gereden,iets wat op de crossparkours al eens gebeurd :roll: .

ik zou zeggen vergeet de zonnecreme niet morgen want 't zal een zomers ritje worden :icecream: :icecream:
Klx300R

parkoer gaat nat liggen van tzweet peizek :) geven warmer als vandaag...
vandaag men demper met verse wol gevuld en uitlaat helemaal omwikkeld is inderdaad veel stiller... maar denk geen dat er geen 92db inzit... dempertje dus maar :)
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
gilbert100

stefaan525 schreef:
gilbert100 schreef:net even op de site van Club Victory, amai die zijn wel streng hé....

wat is streng :?: ,het 92db objektief,komt allen maar onze sport ten goede.hoe minder lawaai hoe minder zageventen,das pure logica :wink: .
hier kan men tenminste rondjes rijden zonder schrik te moeten hebben door den eerste den beste everts wannabee uit de bocht te worden gereden,iets wat op de crossparkours al eens gebeurd :roll: .

ik zou zeggen vergeet de zonnecreme niet morgen want 't zal een zomers ritje worden :icecream: :icecream:
het komt zeker onze sport te goede, en regels moeten er nu eenmaal zijn, vind ik ook helemaal niet erg zo vet iedereen hoe en wat er kan maar bvb: een piloot rijd door de afsluiting, hij krijgt dan een waarschuwing en moet het zelf weer herstellen.Tot hiertoe allemaal goed en wel, even verder staat dan in het regelement als je meerdere waarschuwingen hebt gekregen je uit de club kan gezet worden.
Als je dan al buiten vliegt vind ik het streng hoor... Of zijn ze in dit soort "overtredingen" niet zo streng?
stefaan525
Contacteer:

gilbert100 schreef:
stefaan525 schreef:

het komt zeker onze sport te goede, en regels moeten er nu eenmaal zijn, vind ik ook helemaal niet erg zo vet iedereen hoe en wat er kan maar bvb: een piloot rijd door de afsluiting, hij krijgt dan een waarschuwing en moet het zelf weer herstellen.Tot hiertoe allemaal goed en wel, even verder staat dan in het regelement als je meerdere waarschuwingen hebt gekregen je uit de club kan gezet worden.
Als je dan al buiten vliegt vind ik het streng hoor... Of zijn ze in dit soort "overtredingen" niet zo streng?
Ge moogt dat idd met ne dikke korrel zout nemen :wink:
stefaan525
Contacteer:

man man man,een stof dat dat was :shock: :shock: .maar 'k mij allesinds goed geamuseerd.
wheeling_jo

stefaan525 schreef:man man man,een stof dat dat was :shock: :shock: .maar 'k mij allesinds goed geamuseerd.
Het was precies de hel van Landenne ... ik hoest nog stof uit van gisteren maar hetzelfde hier : goed geamuseerd !

Volgende week ziet het er ook goed uit hé ... wie gaat er dan mee ...

Josken
Plaats reactie