Is het dan illegale HandelAd Ketelaars schreef:........ en kunnen we niet meer illigaal rijden met zo'n visitekaartje op onze rug.

Moderator: ghulst
Is het dan illegale HandelAd Ketelaars schreef:........ en kunnen we niet meer illigaal rijden met zo'n visitekaartje op onze rug.
Je kunt bij de knmv ritten ook een dag lecentie kopen.gassen schreef:Mooie natuurlijk ben ikerook
Heb getwijfeld over Ruurlo. Maar dat is een KNMV dus licentie nodig.
Handel is 19 + 6 voor de daglicentie (voor diegene die het nog niet wisten.)
Oja,
Mijn herkenings punten
Rode jas ,zwarte helm ,witte motor (en een modder- of stof wolk)
daarna(ast) vaak mank lopend.
zie links
Niks te veelRobje schreef:Gisteren: Handel, 25 Euro voor een geweldige rit met MON verzekering. Te veel voor zo'n organisatie met zo veel vrijwilligers? Oordeel zelf!
Anonymous schreef:Hangt er ook een medische keuring aan vast?
Erg kortzichtig! Zoals iedere tak van sport in Nederland zijn diverse motorclubs ondergebracht onder een paraplu, even daargelaten of dit goed is of niet. Dat de KNMV niets voor jou doet is niet waar. Zodra jij deelneemt aan een off-road onder auspicien van de KNMV ben jij verzekerd van juridische afdekking van alles wat jij een ander aandoet of andersom. Zonder organisaties als de KNMV of MON hadden wij geen off-roads meer maar ook geen ONK supersport, ONK motocross, trial sport en ga zo maar door. Je kan rustig stellen dat alle motorsport evenementen in Nederland bestaan OMDAT er een KNMV of MON is. En dan nogmaals, die paar Euro's op een aanzienlijk bedrag wat wij er zowiezo aan uitgeven, wat maakt dat uit! Ik steun ze graag.De KNMV doet helemaal niets voor mij, of voor motorsport in het algemeen,
Beantwoord maar eens èèn vraag: waarom bemoeid de KNMV zich met off-road ritten?
Inderdaad onderandere de FIM. Vergeet ook niet dat dankzij de KNMV en MON jij verzekerd mee kan doen aan een off-road. Er is geen enkele andere verzekering maatschappij die dit wil doen. Dus bij overstekende bomen, komt helaas voor, ben jij gedekt. Ook gevolgschade is gedekt, bijvoorbeeld jij schiet uit de bocht en raakt een toeschouwer met alle gevolgen van dien. Moet je niet aan denken!Beantwoord maar eens èèn vraag: waarom bemoeid de KNMV zich met off-road ritten?