Geplaatst: ma apr 05, 2004 22:58
Gewoon niet bezuinigen op een paar ringetjes, het is allemaal toch al duur genoeg.
noppenforum.nl - Trial, Cross, Enduro, Off-road, Rally, Allroad, motorreizen, rallies etc
https://board.noppenforum.nl:443/
Uitspoelen in bv. een glazen groentepotje (van Hak of zo, en nee, ik werk niet bij de mannen van Hak) met wasbenzine (even laten inweken) en dan met perslucht uitblazen, van binnen naar buiten.Fox-kid schreef:Moet je bij het verversen ook steeds een nieuwe koperring om de karterstop doen?
Het oliefilter is bij mij een ijzeren zeefje, die heb ik de vorige keer vervangen. Denk dat ik hem deze keer maar schoon blaas. Kan toch geen kwaad om een paar keer met zo'n filtertje te doen?
Een nieuwe is beter, maar als je die even niet bij de hand hebt;Fox-kid schreef:Moet je bij het verversen ook steeds een nieuwe koperring om de karterstop doen?
Gezeur allemaal als ie niet lekt is het prima lekt wel moet je hem vervangen.Freek schreef:Een nieuwe is beter, maar als je die even niet bij de hand hebt;Fox-kid schreef:Moet je bij het verversen ook steeds een nieuwe koperring om de karterstop doen?
stook de ouwe ring even heet, en laat het weer afkoelen.
Nu heeft ie weer dezelfde 'zachtheid' als een nieuwe.
Welkom op het forumHonda crf450 schreef:Gezeur allemaal als ie niet lekt is het prima lekt wel moet je hem vervangen.Freek schreef:Een nieuwe is beter, maar als je die even niet bij de hand hebt;Fox-kid schreef:Moet je bij het verversen ook steeds een nieuwe koperring om de karterstop doen?
stook de ouwe ring even heet, en laat het weer afkoelen.
Nu heeft ie weer dezelfde 'zachtheid' als een nieuwe.