
Dat is de moeite.
Was ik maar een Belg .....
Moderator: ghulst
kan je er niet een kopen in een 2 halen 1 betalen aanbieding? gaaf je die andere aan mijhuskie schreef:Omdat we met z'n allen in de eu zitten betalen we maar een keer invoerrechten, om daarna in nl bpm te betalen, plus het op kenteken zetten natuurlijk. Dus het kopen in belgie kan goedkoper zijn dan in nl.
Trouwens wat kost een crosser nieuw in begie tov in nl? Misschien moet ik in belgie een nieuwe crosser kopen(bev een crf250f).??
Officiële prijzen vd crf250 heb ik niet, wel vd crf450:huskie schreef: Trouwens wat kost een crosser nieuw in begie tov in nl? Misschien moet ik in belgie een nieuwe crosser kopen(bev een crf250f).??
De Honda (of beter de HM 450 CRF) is toch bij elke crossdealer te bestellen. Levering is probleemloos momenteel.Bart M schreef: Maar ik vermoed dat je eigenlijk de enduro-versie bedoeld, en die is in België al helemaal niet te krijgen, volgens mij.
Ik heb mijn HM op de weegschaal gezet met alles erop en eraan zodat ik er zo een rit mee kan rijden , ( incl. 7.5 liter benzine in de tank) en de weegschaal gaf 121 kilo aan.huskie schreef:Ad F, heeft een 450. Die zou hem eens op de weegschaal moeten zetten.
Ben zeer benieuwd hoeveel hij nu echt weegt, zeg maar rij klaar.
Voor zover ik weet zit het gewicht echt in het blok zelf. Vergeet ook niet dat een 4-takt bij de verbranding behoorlijk wat hardere klappen krijgt dan een 2-takt.huskie schreef:Ad, bedankt. 121kg is mooi. Maar hoeveel geven ze af fabriek aan?
Als ik mijn huskie erop zet met wat bezine in de tank kom ik op 112kg.
Zit dat gewicht nou echt in die nokkenas, kleppen en ketting, en balansassen. Lijkt me zoveel 9kgs aan ketting etc.
Wie weet het??
Tja Ad, neem dan toch maar van een kennerad f. schreef: Volgens mij staat HM idd voor honda-montesa , heb ik me tenminste laten vertellen.
Worden ze nu met een BTW factuur geleverd of zonder bon? Ik heb nl. geen zin om de Dienst achter me aan te krijgen .ad f. schreef:jazeker worden er legale enduro versie's verkocht van de honda crf450.Bart M schreef:Worden er dan al legale crf45 enduro-versies geproduceerd?ad f. schreef: Ik was er niet erg van onder de indruk , maar dat zal wel komen omdat ik altijd op een honda heb gereden.( nu een crf450 enduro )
Wat me wel direct opviel was dat de remmen niet zo goed werkten maar dat zelfde probleem had ik ook toen ik een testrit op een ktm 525 maakte.
Je beweert niet onder de indruk te zijn van de TE450: van vermogen, koppel, stuurgedrag of wat? En was het echt een productiemodel, dus met legale uitlaat, 6-bak ed? Je moet wel appelen met appelen vergelijken hé.
O en remmen, waarom is dat zo belangrijk: zo weinig mogelijk aan komen, zeg ik altijd
kijk maar eens op deze website : www.hmmoto.it
Ik vond inderdaad het koppel en het vermogen niet zo indrukwekkend , maar ik heb er ook maar een stukje op gereden zodat ik hem niet vol heb kunnen testen.
Het was een van de eerst productiemodellen met legale uitlaat en een 6-bak en E-start.
Toen ik van mijn honda cr250 enduro ( altijd 2-tact gereden ) overstapte op een honda crf450 enduro , toen was ik echt onder de indruk van deze motorfiets , maar ja smaken verschillen en dat is maar goed ook want anders was de wereld zo saai