[Gezocht] Demper DR800 +technisch vraagje

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

CvdHout

*Update* :)

Ik had toen ik in november last kreeg van deze problemen al 2 carb revisie setjes besteld.

Voordat het zo begon te sneeuwen de carbs er al af gehaald en op m'n gemakkie deze schoongemaakt en gereviceerd. Gasket house was behoorlijk ver heen met de rubbers, net als de O-ringen van de (linker)vlotter.
Meteen bij de ijzerwarenzaak op de hoek wat RVS inbusboutjes gescored. Wat een prutmetaal heeft Suzuki gebruikt voor de originele schroeven :roll:

Omdat ik nu de tijd heb om dit soort klusjes toen doen, toch maar de kou getrotseerd (zéér kauwe klauwen dag!).
Met deze kou ga je de carb echt niet op een fatsoenlijke manier tussen de in- en uitlaatrubbers krijgen. Een föhn biedt uitkomst uitkomst! :)

Accu van de druppellader gehaald en even proberen te starten. Ik was voorbereid op een flinke start sessie. Maar deze trouwe jongen sloeg gewoon met 1x rond gaan aan! Ik was echt even verbaasd! Even warm laten draaien en een paar straatjes gereden waar ze niet strooien hier in de buurt. Hij voelt een stuk beter en directer aan het gas aan. Ik weet alleen nog niet of het afslaan onder hard remmen is verholpen omdat ik door de gladheid niet hard kon remmen (doh! :roll: ). Ik hoop dat het is verholpen, zodra het droog is, I'll let you know! ;)
Plaats reactie