remschijf kan nog wel ff, hessler verkoopt een goede niet orginele schijf..
swingarm en linklagers schoonmaken en smeren, stekker verbindingen ff los halen en wat zuur vrije vaseline er op, stekkertjes op de bobines cotroleren of ze strak op het lipje zitten, zo niet stekkertje wat bij knijpen..
Als je offroad wil met de BIG de voetsteun rubbers afdekken met grote ringen..
dan heb je alles wel gehad
Heeft iemand dit al gezien?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Omdat de achterste remschijf me toch niet lekker zat, heb ik na enig speurwerk gisterenmorgen kontakt opgenomen met de 'motorremschijf.nl'. Hieruit bleek dat ze een achterste remschijf van het merk Braking op voorraad hadden liggen voor een SR42, prijs incl. verzenden, 108 euro. Omstreeks 11 uur heb ik de betaling met een visakaart gedaan, en vanmiddag stond hier al een koerier met een leuk pakketje! Rappe jongens daar!
Vanmiddag eerst maar begonnen met de velg eens goed te poetsen, en toen de Conti met een nieuwe binnenband op de velg geprutst met vier bandenlichters, twee voeten, en soms nog een hand te kort! Maar na de nodige zweetdruppels zit de band er netjes op, en gelukkig zonder krassen op de velg.
De oude lagers vervangen door de SKF-lagers, het nieuwe tandwiel, de remschijf, en de stootrubbers gemonteerd. Nu nog even wachten op de keerring van de naaf, die is nl nog in bestelling bij de dealer.
Zoals Zappa al schreef, lijkt het me iid wel zinvol om de lagertjes van de achterbrug en het linksysteem ook eens te kontroleren en in te vetten, dat wordt dus de volgende stap.
Omdat het hier zo warm is, hierbij een paar zinloze foto's!
Groeten, Freddy
Vanmiddag eerst maar begonnen met de velg eens goed te poetsen, en toen de Conti met een nieuwe binnenband op de velg geprutst met vier bandenlichters, twee voeten, en soms nog een hand te kort! Maar na de nodige zweetdruppels zit de band er netjes op, en gelukkig zonder krassen op de velg.
De oude lagers vervangen door de SKF-lagers, het nieuwe tandwiel, de remschijf, en de stootrubbers gemonteerd. Nu nog even wachten op de keerring van de naaf, die is nl nog in bestelling bij de dealer.
Zoals Zappa al schreef, lijkt het me iid wel zinvol om de lagertjes van de achterbrug en het linksysteem ook eens te kontroleren en in te vetten, dat wordt dus de volgende stap.
Omdat het hier zo warm is, hierbij een paar zinloze foto's!
Groeten, Freddy
DR800Big 1990
Aprilia Caponord 2005
Aprilia Caponord 2005
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Een erg mooi bandje
Stoer en toch een boel rubber
HansD
Stoer en toch een boel rubber
HansD
Big Bigger Tiger en weer Big
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Goed bezig!
Die conti zat op m'n oude Dominator toen ik die kocht, harde, slijvaste band en miste daardoor wat grip bij sportief rijden
hoop dat ze de compound wat zachter hebben gemaakt
Die conti zat op m'n oude Dominator toen ik die kocht, harde, slijvaste band en miste daardoor wat grip bij sportief rijden
hoop dat ze de compound wat zachter hebben gemaakt
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Zo, even een up-date!
De achterbruglagers en die van het linksysteem waren nog zodanig goed dat ik ze gewoon gereinigd en ingevet heb. Ook de lagerbusjes vertoonden geen loopsporen, dus ook lekker laten zitten. De schokdemper uit elkaar gedraaid waarna bleek dat de demper zelf mooi droog was en ook de gasdruk was nog stevig, dus alles gepoetst en terug in elkaar gedraaid.
Het voorwiel voorzien van nieuwe lagers en ook maar een nieuwe dichting in de teller aandrijving gemonteerd, nieuwe band met binnenband gestoken, en in 1 moeite ook maar de tellerkabel en aandrijving vol vet gepropt.
Hierna de vorkpoten voorzien van nieuwe dichtingen, de juiste hoeveelheid 10w olie erin en nieuwe spetterende blauwe balgen of hoe die dingen ook mogen heten gemonteerd.
Omdat ik toch bezig was, het balhoofd gedemonteerd, en ziedaar, wat een teleurstelling, het onderste lagerschaal zat vol groeven!
Nee grapje, stiekem was ik wel opgelucht dat ik eindelijk eens een paar lagers aan de motor kon vervangen waar ook echt iets fout mee was. Any way, lagerschalen en lagers vervangen, alles vol vet gepropt, balhoofd aangetrokken op een kilo of 5, en daarna op het gevoel spelingsvrij aangedraaid.
Bij het reinigen van de carb's kwam ik een paar eigenaardigheden tegen; beide carb's beschikken ieder over een luchtregelschroefje bij de vlotterbak, eentje stond slechts een halve omwenteling open, en de andere anderhalve omwenteling. Ik dacht dat alleen de linker carb over zulk een regelschroefje beschikte?
Tweede rariteit wat ik tegenkwam was een klein koperen konisch busje wat onder in de vlotterbak van de rechtercarb lag. Na het totaal demonteren van beide carb's kon ik het kleine busje nergens thuisbrengen, ik kwam het ook nergens tegen in de linkercarb, dus dacht ik al dat het vroeger eens bij de dealer per abuis in de vlotterkamer was gesukkeld. Tot ik na het vervangen van de dichtingen en de vlotternaalden, de boel weer in elkaar wou schroeven en plotseling zag dat het thuis hoorde in het plastic aanzuig gevalletje in de vlotterbak! Voor alle veiligheid heb ik het maar terug in het plastic buisje gefrot met een beetje borgmiddel er aan.
Carb's terug in elkaar gedraaid, alle klote kruisschroeven vervangen en vlotterbakken, vacumdozen en beide steunijzers zitten nu met inbussen vast.
Eindelijk de tank terug erop, en wat dacht je, de snelsluiter tussen de tankhelften en benzinekraan lekken, niet veel, maar toch te veel naar mijn zin! Dus vanmiddag snel naar de dealer gereden, en gelukkig had hij alles gewoon in de rek liggen, leve SuperFrans! Ik leg ze wel niet meer in voorraad zei hij, jij bent nog de enige die hier om onderdelen komt voor zo'n vroege DR800.
Morgen hopelijk weer verder aan de dikke, hij mag nu eens wat beter gaan meewerken, ik heb ondertussen bijna een abonnement bij Hessler en Frans!
Groeten uit het zinderende (nog 29° nu!) Limburg, Freddy
De achterbruglagers en die van het linksysteem waren nog zodanig goed dat ik ze gewoon gereinigd en ingevet heb. Ook de lagerbusjes vertoonden geen loopsporen, dus ook lekker laten zitten. De schokdemper uit elkaar gedraaid waarna bleek dat de demper zelf mooi droog was en ook de gasdruk was nog stevig, dus alles gepoetst en terug in elkaar gedraaid.
Het voorwiel voorzien van nieuwe lagers en ook maar een nieuwe dichting in de teller aandrijving gemonteerd, nieuwe band met binnenband gestoken, en in 1 moeite ook maar de tellerkabel en aandrijving vol vet gepropt.
Hierna de vorkpoten voorzien van nieuwe dichtingen, de juiste hoeveelheid 10w olie erin en nieuwe spetterende blauwe balgen of hoe die dingen ook mogen heten gemonteerd.
Omdat ik toch bezig was, het balhoofd gedemonteerd, en ziedaar, wat een teleurstelling, het onderste lagerschaal zat vol groeven!
Nee grapje, stiekem was ik wel opgelucht dat ik eindelijk eens een paar lagers aan de motor kon vervangen waar ook echt iets fout mee was. Any way, lagerschalen en lagers vervangen, alles vol vet gepropt, balhoofd aangetrokken op een kilo of 5, en daarna op het gevoel spelingsvrij aangedraaid.
Bij het reinigen van de carb's kwam ik een paar eigenaardigheden tegen; beide carb's beschikken ieder over een luchtregelschroefje bij de vlotterbak, eentje stond slechts een halve omwenteling open, en de andere anderhalve omwenteling. Ik dacht dat alleen de linker carb over zulk een regelschroefje beschikte?
Tweede rariteit wat ik tegenkwam was een klein koperen konisch busje wat onder in de vlotterbak van de rechtercarb lag. Na het totaal demonteren van beide carb's kon ik het kleine busje nergens thuisbrengen, ik kwam het ook nergens tegen in de linkercarb, dus dacht ik al dat het vroeger eens bij de dealer per abuis in de vlotterkamer was gesukkeld. Tot ik na het vervangen van de dichtingen en de vlotternaalden, de boel weer in elkaar wou schroeven en plotseling zag dat het thuis hoorde in het plastic aanzuig gevalletje in de vlotterbak! Voor alle veiligheid heb ik het maar terug in het plastic buisje gefrot met een beetje borgmiddel er aan.
Carb's terug in elkaar gedraaid, alle klote kruisschroeven vervangen en vlotterbakken, vacumdozen en beide steunijzers zitten nu met inbussen vast.
Eindelijk de tank terug erop, en wat dacht je, de snelsluiter tussen de tankhelften en benzinekraan lekken, niet veel, maar toch te veel naar mijn zin! Dus vanmiddag snel naar de dealer gereden, en gelukkig had hij alles gewoon in de rek liggen, leve SuperFrans! Ik leg ze wel niet meer in voorraad zei hij, jij bent nog de enige die hier om onderdelen komt voor zo'n vroege DR800.
Morgen hopelijk weer verder aan de dikke, hij mag nu eens wat beter gaan meewerken, ik heb ondertussen bijna een abonnement bij Hessler en Frans!
Groeten uit het zinderende (nog 29° nu!) Limburg, Freddy
DR800Big 1990
Aprilia Caponord 2005
Aprilia Caponord 2005
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Zo Freddy,
Jij bent echt goed bezig!
normaal zit er een afdicht dop op de luchtafstelschroef op de rechter carb, maar die word er vaak af gehaald.. ik stel ze gewoon gelijk af..
Aangezien je je handen brand bij het afstellen bij een hete draaiende motor meestal staandaard zetting + een kwart slag extra en dan kijken naar de gas respons
Zie je de 17e hoop ik!
Jij bent echt goed bezig!
normaal zit er een afdicht dop op de luchtafstelschroef op de rechter carb, maar die word er vaak af gehaald.. ik stel ze gewoon gelijk af..
Aangezien je je handen brand bij het afstellen bij een hete draaiende motor meestal staandaard zetting + een kwart slag extra en dan kijken naar de gas respons
Zie je de 17e hoop ik!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Hoi allemaal,
Eerst het goede nieuws, de 'dikke' heeft er net zijn eerste km's opzitten, helaas maar een 20-tal wegens een dreigende wolkbreuk. De motor loopt mooi, schakelt goed, neemt mooi op van uit lage toeren, maar,.....
Hoe harder ik reed, hoe banger ik werd, hij stuurt veels te nerveus, boven de 120 wordt het gewoon gevaarlijk omdat de minste stuurbeweging de motor aan het 'zwalken' brengt!
Zou dit kunnen komen omdat ik de vorkpoten 1,5cm door de kroonplaten heb laten zakken, en gelijkertijd de achterveer 1cm minder spanning heb gegeven? Ik bedoel maar, kan dit zoveel verschil geven?
Ook heb ik sterk het gevoel dat de motor veel langzamer in de toeren trekt, vroeger trok ie veel vlotter tegen de rode zone aan, nu moet ik vanaf zijn 3 langer doortrekken om de motor op hoge toeren te krijgen. Niet dat er ergens een dip in het toerenbereik zit, het lijkt bijna of de motor luier is geworden.
Ik heb er nu wel een open Laserdemper opzitten met 60mm doorlaat. De carb's hebben gewoon hun originele sproeiers, wel heb ik de naalden 1 standje hoger gezet, de luchtregelschroefjes staan hetzelfde als vroeger.
Is wellicht de sproeierbezetting te krap geworden voor de andere demper?
Oh ja, ik heb ook de rubber snorkel uit het luchtfilter verwijderd.
Wie het weet mag het zeggen, roept u maar!
Groeten, Freddy
Eerst het goede nieuws, de 'dikke' heeft er net zijn eerste km's opzitten, helaas maar een 20-tal wegens een dreigende wolkbreuk. De motor loopt mooi, schakelt goed, neemt mooi op van uit lage toeren, maar,.....
Hoe harder ik reed, hoe banger ik werd, hij stuurt veels te nerveus, boven de 120 wordt het gewoon gevaarlijk omdat de minste stuurbeweging de motor aan het 'zwalken' brengt!
Zou dit kunnen komen omdat ik de vorkpoten 1,5cm door de kroonplaten heb laten zakken, en gelijkertijd de achterveer 1cm minder spanning heb gegeven? Ik bedoel maar, kan dit zoveel verschil geven?
Ook heb ik sterk het gevoel dat de motor veel langzamer in de toeren trekt, vroeger trok ie veel vlotter tegen de rode zone aan, nu moet ik vanaf zijn 3 langer doortrekken om de motor op hoge toeren te krijgen. Niet dat er ergens een dip in het toerenbereik zit, het lijkt bijna of de motor luier is geworden.
Ik heb er nu wel een open Laserdemper opzitten met 60mm doorlaat. De carb's hebben gewoon hun originele sproeiers, wel heb ik de naalden 1 standje hoger gezet, de luchtregelschroefjes staan hetzelfde als vroeger.
Is wellicht de sproeierbezetting te krap geworden voor de andere demper?
Oh ja, ik heb ook de rubber snorkel uit het luchtfilter verwijderd.
Wie het weet mag het zeggen, roept u maar!
Groeten, Freddy
DR800Big 1990
Aprilia Caponord 2005
Aprilia Caponord 2005
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Zet de vering terug in de oude setting en probeer het eens, als ie stabiler is heb je je probleem gevonden
Stop die snorkels terug, die zouden voor een goede lucht werveling moeten zorgen in de carbs.. probeer dat ook.. nog niet goed 1 naald weer op orginele stand..
Je hebt ne een uitlaat die makkelijker uitademt maar je hebt niks gedaan aan het inademen..
Zou kunnen dat je zelfs kleinere sproeiers nodig hebt..
Maar probee het eerst met de snorkels er in
Stop die snorkels terug, die zouden voor een goede lucht werveling moeten zorgen in de carbs.. probeer dat ook.. nog niet goed 1 naald weer op orginele stand..
Je hebt ne een uitlaat die makkelijker uitademt maar je hebt niks gedaan aan het inademen..
Zou kunnen dat je zelfs kleinere sproeiers nodig hebt..
Maar probee het eerst met de snorkels er in
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Hé Zappa, tijdens de hoosbuien hier heb ik de voorste poten weer op hun originele hoogte gezet, achter nog niets veranderd. Terug gaan rijden en het stuurgedrag was al een heel stuk vertrouwen wekkender!
Wat wel opviel, was dat naar mate de km's toenamen, de motor beter begon te sporen, ik denk dat de nieuwe banden wel even moeten inlopen.
Tijdens het rijden kreeg ik ook meer en meer het gevoel dat het gebrek aan vermogen tussen mijn oren zat, eigenlijk is ie best wel vlot, trekt vanaf zo'n 2500tr/min mooi vlot door. Volgas zit 150 er vlot in, met aandringen bijna 160 op de teller, maar dan heb ik ondertussen al bijna de krant gelezen.
Morgen zal ik de rubber snorkel weer eens in het filter proppen. Hopelijk komt de DB-killer deze week ook nog binnen, die was men vergeten mee te leveren met de demper en is nu al een week onderweg! Zonder DB-killer is de demper echt asociaal luid en wellicht krijgt de motor door het monteren van de killer ook wat meer tegendruk.
Tenzij plots de hemel op mijn kop valt, zie ik je zaterdag toch, moet je maar eens met mijn DR rijden, dan weet ik of al zijn paardjes nog leven of dat er een paar hemelen zijn.
In ieder geval ben ik weer blij met mijn oude beest, na die 40 km vandaag was het net of ik er gisteren nog op gereden had! Ik kan ook goed voelen dat hij eens helemaal op punt is gezet, de bediening werkt superlicht, hij schakelt boterzacht, vroeger moest ik op 't laatste bijna continu boven de 3500tr/min rijden om niet eraf te denderen, nu kan ik makkelijk op 2500 à 3000tr/min rondtuffen, hoewel dat ten zeerste tegen mijn natuur is!
Groeten, Freddy
Wat wel opviel, was dat naar mate de km's toenamen, de motor beter begon te sporen, ik denk dat de nieuwe banden wel even moeten inlopen.
Tijdens het rijden kreeg ik ook meer en meer het gevoel dat het gebrek aan vermogen tussen mijn oren zat, eigenlijk is ie best wel vlot, trekt vanaf zo'n 2500tr/min mooi vlot door. Volgas zit 150 er vlot in, met aandringen bijna 160 op de teller, maar dan heb ik ondertussen al bijna de krant gelezen.
Morgen zal ik de rubber snorkel weer eens in het filter proppen. Hopelijk komt de DB-killer deze week ook nog binnen, die was men vergeten mee te leveren met de demper en is nu al een week onderweg! Zonder DB-killer is de demper echt asociaal luid en wellicht krijgt de motor door het monteren van de killer ook wat meer tegendruk.
Tenzij plots de hemel op mijn kop valt, zie ik je zaterdag toch, moet je maar eens met mijn DR rijden, dan weet ik of al zijn paardjes nog leven of dat er een paar hemelen zijn.
In ieder geval ben ik weer blij met mijn oude beest, na die 40 km vandaag was het net of ik er gisteren nog op gereden had! Ik kan ook goed voelen dat hij eens helemaal op punt is gezet, de bediening werkt superlicht, hij schakelt boterzacht, vroeger moest ik op 't laatste bijna continu boven de 3500tr/min rijden om niet eraf te denderen, nu kan ik makkelijk op 2500 à 3000tr/min rondtuffen, hoewel dat ten zeerste tegen mijn natuur is!
Groeten, Freddy
DR800Big 1990
Aprilia Caponord 2005
Aprilia Caponord 2005
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Hey Freddy,
M,n goede 800 liep 169 op de GPS, lekker doortrekend
Heb hem helaas zaterdag niet bij me, ben op de KTM
See ya
M,n goede 800 liep 169 op de GPS, lekker doortrekend
Heb hem helaas zaterdag niet bij me, ben op de KTM
See ya
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
de snorkel zorgt niet voor wervelingen. er zit nog een luchtfilter tussen.
hij maakt wel het inlaatgat kleiner waardoor er wat harder aan de benzine word gezogen en hij rijker is als zonder snorkel (en stiller)
dus als je hem er af wilt moet je naar grotere sproeiers gaan
hij maakt wel het inlaatgat kleiner waardoor er wat harder aan de benzine word gezogen en hij rijker is als zonder snorkel (en stiller)
dus als je hem er af wilt moet je naar grotere sproeiers gaan
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Zag net dat ik exact een maand geleden dit topic begon en vandaag heeft ie weer de eerste keer gereden!
Nu weet ik waarom ik me zo afgeleefd voel, ik dacht eerst al dat het aan de warmte lag of zo!
Meer dan 160 heb ik er in die 14 jaar dat ik hem heb nooit uit kunnen halen, soms leek ie wel begrensd, rechtop zittend of liggend, aan ongeveer 160 houd ie er gewoon mee op. Dat is ook niet zo erg, ik vind het belangrijker dat ie mooi oppakt en trekkracht genoeg heeft. (zei opa heel wijs! )
Nu weet ik waarom ik me zo afgeleefd voel, ik dacht eerst al dat het aan de warmte lag of zo!
Meer dan 160 heb ik er in die 14 jaar dat ik hem heb nooit uit kunnen halen, soms leek ie wel begrensd, rechtop zittend of liggend, aan ongeveer 160 houd ie er gewoon mee op. Dat is ook niet zo erg, ik vind het belangrijker dat ie mooi oppakt en trekkracht genoeg heeft. (zei opa heel wijs! )
DR800Big 1990
Aprilia Caponord 2005
Aprilia Caponord 2005
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Je hebt idd doorgewerk.. ik vond het te warm
Ik zit vaak in de 5e op te schakelen, denk dan dat ie nog in de 4e staat trekt rustig het rood in in de 5
Pakt mooi op onderin en trekt goed van af de 2000rpm, vind ik het belangrijkst offroad.
heb er ooit een snelle nokkenas in gezet, na 50km weer uitgehaald, dip in lage toeren en een pokke herrie
maakt ie nu ook een beetje met open lazer en K&N luchtfilter
Ik zit vaak in de 5e op te schakelen, denk dan dat ie nog in de 4e staat trekt rustig het rood in in de 5
Pakt mooi op onderin en trekt goed van af de 2000rpm, vind ik het belangrijkst offroad.
heb er ooit een snelle nokkenas in gezet, na 50km weer uitgehaald, dip in lage toeren en een pokke herrie
maakt ie nu ook een beetje met open lazer en K&N luchtfilter
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
http://www.cmsnl.com/suzuki-dr800-1996- ... ml#results
part nummer 10.. niet vergeten te vervangen als je koppeling er af gaat
part nummer 10.. niet vergeten te vervangen als je koppeling er af gaat
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 554
- Lid geworden op: za jan 21, 2012 21:47
- Locatie: Hoorn NH
Anders ik wel. Het blok van de 750S had amper 20K gelopen en krukas in de poeier ........zappa.suzuki schreef:Thanks!
Dan weet ik nu waarom ik 1 en mischien 2 blokken met problemen hebHij heeft me wel iets verteld waar ik geen weet van had , in het koppelingsdeksel zit ter hoogte van de oliepomp een dichtring die de oliedruk direct in de ronddraaiende krukas voert om het big-en en via de drijfstang de zuigerpen te smeren.
Die moet je volgens hem altijd vervangen als het koppelingsdeksel eraf is geweest, want als deze dichtring lek raakt, begint de motor door inwendig drukverlies langzaam aan het big-end en de lagering van de zuigerpen te mollen.
Bij tokkende geluiden uit de onder en-bovenkant van het blok is deze dichtring vaak ook de boosdoener, gewoon een gebrek aan oliedruk op de krukas. Het is volgens hem ook een sluipend gevaar, niet vast te stellen of op te sporen tot je lagers eruit lopen.
Misschien ook wel het gevolg hiervan. Goed te weten en dat wordt dus onderdelen bestellen.....
Greetz,
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Nop, bij jou is een lager kapot, koppelingsdeksel is er nooit af geweest, en de krukaslagers blijven heel maar die van de zuigerpin gaat naar de gvd...
Maar vervangen moet je zeker doen als het blok uit elkaar gaat!
Maar vervangen moet je zeker doen als het blok uit elkaar gaat!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 554
- Lid geworden op: za jan 21, 2012 21:47
- Locatie: Hoorn NH
Zou Zappa het record hebben ????frankn schreef:Jaaaaa!!!!!!!
Nummer 6000.
Dan is het langzaamaan wel tijd voor een feessie !!!!
Greetz,
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008