Lek in de vorm van lekkage via een scheur/gat in de pakking. De rand van carter en blok zijn gewoon nog gaaf. Geen man met de hamer nog tegengekomen...
OJ
Big revisie
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
ik heb zoiets al eens permanent gerepareerd met een soort van kneedbaar staal wat ik later mooi vlak had geschuurd met het originele pas vlak. Fijner als je er later weer aan moet werken en een gewone pakking (met de vet tip van Zappa) is voldoende om het herhaaldelijk weer gewoon dicht te krijgen.
Futurist
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
THX voor de tip !futurist schreef:ik heb zoiets al eens permanent gerepareerd met een soort van kneedbaar staal wat ik later mooi vlak had geschuurd met het originele pas vlak.
Twas 2 voor 12 mbt de rit naar Tjechie toen we de reden van lekkage vonden en we hebben toen voor de spoednoodoplossing gekozen. Nu het er naar uitziet dat deze BIG een blijvertje gaat worden zal ik bij de eerstvolgende grote beurt een deskundige jouw tip voorleggen.
LEO