Hoogerheide, 13 December

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

de crossgoeroe

WR'ke schreef:Sorry ze jongens, ma blijf bij mijn standpunt!
Het was alles behalve goed.Als er geen deftig parkour kan uitgezet worden omdat er een gebrek is aan vergunningen begint men er beter niet aan. Ook al was het voor beginners en een proefrit het trok op niets. En het geen er word gezegt van, een kok kan niet naar alle monden koken.Is dus zever! Want als de kok er zo van het gedacht uit gaat moet hij gene kok worden en er zekers niet aan beginnen.En van de meningen die ik hinter heb gehoord. Was het totaal iets anders dan dat er op de forum word gesproken.(en dat zal je zelf ook wel gehoord hebben) En spreek dan niet van dat de rit 30 km is ma zij eerlijk en zegt 14km dan weet me teminste of het de moeite is dat men komt! En Orange74, het na een halve ronde al ophaf. Ge weet wel beter e ge et zelf nog staan praten tegen ons en de ronden dat we hebben gereden is dan duidelijk gezegt geweest tegen u dus kom zo niet af!

Heb mijn mening en kom er voor uit
grts WR'ke
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
de crossgoeroe

HEE WRukker,toen gij den eersten metrs in het zand maakte ging het direct perfect zeker......wat een zever
Respect voor iemand die nog het voortouw durft te nemen voor ons,zou je beter staan
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
Redski
Contacteer:

Deze Wr'ke, die sinds een paar maanden forumlid is en zich aanmeld met de vraag of hij iemand mee kan omdat hij zelf de weg niet kent en alles nieuw voor hem is, meent behoorlijk kritisch te moeten zijn op het initiatief van een ander.

Het had je gesierd na afloop even persoonlijk je ongenoegen te ventileren aan de organisatie.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Herr DRénérZéele

Hoelio schreef:Zo is dat!

Kritiek is welkom maar dient wel opbouwend te zijn.
(Dingen afzeiken kunnen we zelf al...)

Ben niet geweest maar misschien volgend jaar wél...

Succes Jasper en laat je niet uit het veld slaan, je initiatief is goed maar verdient "fine-tuning"... ;-)
Helemaal mee eens. Kritiek is oké, onbeschoftheid niet.
EXC300
Plaats reactie