Nachtrit 2009
Moderators: ghulst, celsa, Djob
Wat bedoel je Karel?
Dat hij zo nat is in zijn kruis??
Misschien van de ganse nacht regen??
Dat hij zo nat is in zijn kruis??
Misschien van de ganse nacht regen??
de foto's van de nachtrit bekijken.
Deze zullen nog aangevuld worden met inzendingen van fotografen
http://www.msplinks.com/MDFodHRwOi8vaWx ... xidW09OA==
Voor Grenslandleden is deze link ook beschikbaar
http://www.endurogrensland.be/index.php ... otogalerij
Deze zullen nog aangevuld worden met inzendingen van fotografen
http://www.msplinks.com/MDFodHRwOi8vaWx ... xidW09OA==
Voor Grenslandleden is deze link ook beschikbaar
http://www.endurogrensland.be/index.php ... otogalerij
Ik zal eens moeten kijken tussen de inschrijvers, heb nog geen tijd gehad.
Ik moet ze nog gaan rijden na 27 November om te kontroleren (overdag)of er alle pijltjes wel hangen. Komt allemaal weeral dichterbij.
Dit jaar sta ik en Walter weer in voor de " warme chocco " op de tussenstop.
Kom je ook? Misschien iets voor onze Noorderburen... Zappa, Cor, Erwin en konsoorten, het is maar stil aan die kant ginder!
Zoiets hebben ze nog niet mee gemaakt
Ik moet ze nog gaan rijden na 27 November om te kontroleren (overdag)of er alle pijltjes wel hangen. Komt allemaal weeral dichterbij.
Dit jaar sta ik en Walter weer in voor de " warme chocco " op de tussenstop.
Kom je ook? Misschien iets voor onze Noorderburen... Zappa, Cor, Erwin en konsoorten, het is maar stil aan die kant ginder!
Zoiets hebben ze nog niet mee gemaakt
Tuurlijk, je volgt gewoon de de refecterende pijltjescarlo schreef:Is het te doen in het donker?
Snel rijden zit er niet in hé Carlo, maar dat is nu juist de bedoeling!
de sfeer en de omstandigheden zijn hier de smaakmaker
-
Yip! ff kijken of ik kan en of ik wat meer licht uit de KTM krijg.. met zo'ouderwets 35W lampje heb ik niet veel licht
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Worden de pijlen wat groter dan vorig jaar? Ik had het serieus moeilijk met mijn nachtblindheid!
-
Moet werken
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Dezelfde (formaat)pijltjes, de rit in tegenovergestelde richtingMichael C. schreef:Worden de pijlen wat groter dan vorig jaar? Ik had het serieus moeilijk met mijn nachtblindheid!
Verleden jaar was echt moeilijker wegens de hevige regen de ganse avond.
Is niet te hopen, verleden jaar was het de NATSTEcarlo schreef:Misschien een "witte" editie dit jaar
Wij zijn ook ingeschreven. Simon en Gerald met Africa Twin en den Dirk met zijne KTM.
We hebben wel afgesproken, dat als het te slecht weer wordt we afhaken. In 't donker is het al moeilijk genoeg zo denk ik.
@Carlo: Als ge goesting hebt, kunde met ons mee.
Simon
We hebben wel afgesproken, dat als het te slecht weer wordt we afhaken. In 't donker is het al moeilijk genoeg zo denk ik.
@Carlo: Als ge goesting hebt, kunde met ons mee.
Simon
De rit is dit jaar wel korter geworden, we houden het op 110km.
Zal wel genoeg zijn onder deze omstandigheden!
Zal wel genoeg zijn onder deze omstandigheden!
Gij zijt veel te hévig hé Carlo
Vanmorgen om 7u naar 't werk vertrokken. Bestaande sporen beginnen overal te bevriezen, wat toch wel extra opletten betekent eens je in wat diepere sporen terecht komt. Rustig aan is de boodschap en dan is het donker ook niet zo'n probleem.
Maar die kou man, ik kan mijn handen maar niet warm houden en het belooft nog kouder te worden. Na 25km waren mijn vingers danig bevrozen en het ontdooien hiervan vind ik allesbehalve fijn. Ik heb nog maar net een paar nieuwe winterhandschoenen van Rev'It gekocht. Hoe doen jullie dat of ben ik een watje?
Simon
Maar die kou man, ik kan mijn handen maar niet warm houden en het belooft nog kouder te worden. Na 25km waren mijn vingers danig bevrozen en het ontdooien hiervan vind ik allesbehalve fijn. Ik heb nog maar net een paar nieuwe winterhandschoenen van Rev'It gekocht. Hoe doen jullie dat of ben ik een watje?
Simon
Hoe doen jullie dat of ben ik een watje?
Ik vrees dat jij een watje bent
neen, serieus , misschien zijn handvat verwarmers of verwarmde handschoenen een optie
Ik vrees dat jij een watje bent
neen, serieus , misschien zijn handvat verwarmers of verwarmde handschoenen een optie
Vraagje:
Ik heb nu men all-road banden er nog op liggen.
Als de ondergrond zaterdag nog bevrozen is, kan ik dan best noppen steken of laat ik mijn all-road banden (anakee) zitten?
Gerald
Als't niet TE moeilijk is zou ik toch voor noppenbanden gaan???
Enneuuhhh ...als't TE slecht is .......gewoon NIET rijden en gewoon iets komen drinken, jullie motor is toch nog een ander verhaal dan die enduro's hé!
mijn gedacht hé
Ik heb nu men all-road banden er nog op liggen.
Als de ondergrond zaterdag nog bevrozen is, kan ik dan best noppen steken of laat ik mijn all-road banden (anakee) zitten?
Gerald
Als't niet TE moeilijk is zou ik toch voor noppenbanden gaan???
Enneuuhhh ...als't TE slecht is .......gewoon NIET rijden en gewoon iets komen drinken, jullie motor is toch nog een ander verhaal dan die enduro's hé!
mijn gedacht hé
Tja, dan is de sneeuw nog niet weg hoor, en zeker niet minder glad/gevaarlijk.
We beslissen donderdag op de vergadering, dus ga Vrijdag avond voor alle zekerheid eens kijken op onze Grensland-site.
We beslissen donderdag op de vergadering, dus ga Vrijdag avond voor alle zekerheid eens kijken op onze Grensland-site.