ik vind die Golf GTI mooier die daar op de oprit staat!!navigator01 schreef:Hier is mijn WR450 dan ook
![]()
Net terug van een ritje afgelopen zondag.

Moderator: ghulst
ik vind die Golf GTI mooier die daar op de oprit staat!!navigator01 schreef:Hier is mijn WR450 dan ook
![]()
hebt ge die stickerset op ebay duitsland is gekocht?? die heeft daar nen tijd te koop gestaannavigator01 schreef:Hier is mijn WR450 dan ook
![]()
nja vele eurotjes eigenlijk niet.huskie schreef:Ja maar dat heeft stimpie dan ook veel eurootjes gekost, schat ik zo![]()
Maar ben het met Joop eens, dat hij veel mooier is geworden.
Zijn blauwe wielen ook wat?stimpie schreef:nu is mijn motor bijna klaar. enkel mooie goude wielen ofzo zouden er nog mooi instaan. maar wie weet komt dat nog wel eens.huskie schreef:Ja maar dat heeft stimpie dan ook veel eurootjes gekost, schat ik zo![]()
Maar ben het met Joop eens, dat hij veel mooier is geworden.
die had ik la gezien jaGuillaume schreef:Zijn blauwe wielen ook wat?stimpie schreef:nu is mijn motor bijna klaar. enkel mooie goude wielen ofzo zouden er nog mooi instaan. maar wie weet komt dat nog wel eens.huskie schreef:Ja maar dat heeft stimpie dan ook veel eurootjes gekost, schat ik zo![]()
Maar ben het met Joop eens, dat hij veel mooier is geworden.![]()
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_e ... d0%3D&df=1
440/Mikuni/Hotcams ..NICE !