ik vind die Golf GTI mooier die daar op de oprit staat!!navigator01 schreef:Hier is mijn WR450 dan ook
Net terug van een ritje afgelopen zondag.
Hoe ziet je motorfiets eruit ?
Moderator: ghulst
hebt ge die stickerset op ebay duitsland is gekocht?? die heeft daar nen tijd te koop gestaannavigator01 schreef:Hier is mijn WR450 dan ook
Net terug van een ritje afgelopen zondag.
zo mijn motor er dan ook maar eens tussen zetten.
zo was hij toen ik de motor kocht:
wat was hij toen toch lelijk
en zo is hij nu
mooi hé
en het volgede is allemaal veranderd
*vhm kop
*V force membraam
*procircuit uitlaat
*remschijven van braking
*nieuwe zuiger
*nieuwe nicasil
*nieuwe ketting en tandwielen
*nieuw plastic
*nieuw stickerset
...
zo was hij toen ik de motor kocht:
wat was hij toen toch lelijk
en zo is hij nu
mooi hé
en het volgede is allemaal veranderd
*vhm kop
*V force membraam
*procircuit uitlaat
*remschijven van braking
*nieuwe zuiger
*nieuwe nicasil
*nieuwe ketting en tandwielen
*nieuw plastic
*nieuw stickerset
...
nja vele eurotjes eigenlijk niet.huskie schreef:Ja maar dat heeft stimpie dan ook veel eurootjes gekost, schat ik zo
Maar ben het met Joop eens, dat hij veel mooier is geworden.
cilinder enzo stond allemaal niet op de motor toen ik hem kocht was er allemaal bij, cilinder was net terug van er een nieuwe nicasil want in te zetten. dus dat had mij al niets gekost ,
tandwielen en kettign had ik nog
ik handel ook een beetje met motorenen heb dus die vhm kop en pro circuit uitlaat en v force membraam bij enkele motore "gekregen" dus ook dat koste mij niets . ook plastic bij motoren gekregen. stickerset zelf gekocht . remschijven ook ooit bij een motor gekregen . heb dus toch al heel wat reserve onderdelen bij motoren gehad en is altijd handig. nu is mijn motor bijna klaar. enkel mooie goude wielen ofzo zouden er nog mooi instaan. maar wie weet komt dat nog wel eens.
Zijn blauwe wielen ook wat?stimpie schreef:nu is mijn motor bijna klaar. enkel mooie goude wielen ofzo zouden er nog mooi instaan. maar wie weet komt dat nog wel eens.huskie schreef:Ja maar dat heeft stimpie dan ook veel eurootjes gekost, schat ik zo
Maar ben het met Joop eens, dat hij veel mooier is geworden.
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_e ... d0%3D&df=1
die had ik la gezien jaGuillaume schreef:Zijn blauwe wielen ook wat?stimpie schreef:nu is mijn motor bijna klaar. enkel mooie goude wielen ofzo zouden er nog mooi instaan. maar wie weet komt dat nog wel eens.huskie schreef:Ja maar dat heeft stimpie dan ook veel eurootjes gekost, schat ik zo
Maar ben het met Joop eens, dat hij veel mooier is geworden.
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_e ... d0%3D&df=1
440/Mikuni/Hotcams ..NICE !
Welke Hotcams ?stage 1?ze hebben voor bigbores ook een stage 3 nu.
Loopt hij lekker op de Mikuni... ook vanaf stationair? Welke settings (naald stand/type,hoofd/stationair spr,airnozzle,AC pomp...)
Een opengewerkte airbox ga je makkelijk nog 2 a 3 pk winnen op top.Met al die mods heeft hij extra lucht nodig.
Ha die XRmanu,
idd een stage 3 (van jou geleerd in een eerder topic, dankje). Trouwens ook nog een CRD performance pijp van voor naar achter.
Hij loopt lekker, ook op constante al dan niet lage snelheid. Ik moet bekennen dat ik geen idee heb wat er allemaal in de carb zit aan naalden, sproeiers, pompjes etc. Heb ook geen tijd meer gehad om te kijken. (Misschien na de Tuareg.)
Wat de airbox betreft. Ik vermoed dat een dichte airbox de stof zoveel beter weghoudt dat je halverwege de dag meer lucht door je luchtfilter krijgt. Maar dat blijft moeilijk aan te tonen.
Als ik in ieder geval m'n Huskie luchtfilter zie na 1 dag (erg open luchtfilterhuis) en dat van de XR (alleen boven 1 gat). Die blijft wel heel veel schoner. Eventueel verder open werken zou dan het vergroten van het bestaande gat moeten zijn.
Heb jij ook de zijkanten open gemaakt? Voor de SM lijkt me dat geen probleem.
idd een stage 3 (van jou geleerd in een eerder topic, dankje). Trouwens ook nog een CRD performance pijp van voor naar achter.
Hij loopt lekker, ook op constante al dan niet lage snelheid. Ik moet bekennen dat ik geen idee heb wat er allemaal in de carb zit aan naalden, sproeiers, pompjes etc. Heb ook geen tijd meer gehad om te kijken. (Misschien na de Tuareg.)
Wat de airbox betreft. Ik vermoed dat een dichte airbox de stof zoveel beter weghoudt dat je halverwege de dag meer lucht door je luchtfilter krijgt. Maar dat blijft moeilijk aan te tonen.
Als ik in ieder geval m'n Huskie luchtfilter zie na 1 dag (erg open luchtfilterhuis) en dat van de XR (alleen boven 1 gat). Die blijft wel heel veel schoner. Eventueel verder open werken zou dan het vergroten van het bestaande gat moeten zijn.
Heb jij ook de zijkanten open gemaakt? Voor de SM lijkt me dat geen probleem.
Alle mods die je deed, maken dat je motor (= pomp) beter kan ademen. Dan moet je hem ook extra zuurstof geven. .Monteer een TwinAir filter met plastic binnenkooi(zonder backfirescreen) en probeer de box iets te open + afstelling aanpassen natuurlijk. Een 16T voortandwiel is ook nie slecht bij snel werk.Spaart de motor (minder toeren)
mijn boxmod:
zijkant
boven zonder TwinAir
Dit is (normaal) m'n enduro fiets.
Moet eerlijk zeggen dat ik de zijgaten meestal afplak.Iets makkelijker af te stellen en minder overrev.Te veel overrev-> te hoge zuigersnelheden ->
Een goed afgestelde Mikuni maakt een wereld van verschil,kijk zeker dat je 2 a 3 mm speling hebt tss de accelatorpompstang en het wit nylon spul bovenaan.Die stang mag dus niet direct bewegen bij gasgeven.Anders spuit hij te vroeg ruwe benzine in.(haperen bij 2000/3500 toeren)
XR416 compleet ,even in sm-trim:
XR650R: HRC zuiger,stage 2 Hotcams,Mikuni TM40 ,OS kleppen...
mijn boxmod:
zijkant
boven zonder TwinAir
Dit is (normaal) m'n enduro fiets.
Moet eerlijk zeggen dat ik de zijgaten meestal afplak.Iets makkelijker af te stellen en minder overrev.Te veel overrev-> te hoge zuigersnelheden ->
Een goed afgestelde Mikuni maakt een wereld van verschil,kijk zeker dat je 2 a 3 mm speling hebt tss de accelatorpompstang en het wit nylon spul bovenaan.Die stang mag dus niet direct bewegen bij gasgeven.Anders spuit hij te vroeg ruwe benzine in.(haperen bij 2000/3500 toeren)
XR416 compleet ,even in sm-trim:
XR650R: HRC zuiger,stage 2 Hotcams,Mikuni TM40 ,OS kleppen...
Nou dat is nu ook een mooi motorfietsje , xr-manu
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 95
- Lid geworden op: zo feb 05, 2006 12:34
dit is mijn honda cr125cc
beetje slechte foto/camera
Honda Cr125
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: za sep 17, 2005 15:59
als ik het goed heb gedaan staat hierboven mijn nieuwe 125cc
Hier mijn vriend sinds november 2000
Jo VdB
Jo VdB