Aldus Dr. A.C. TionEdwin schreef: Pas als die veel olie gaat zuipen, dan adviseer ik Action olie.

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Nee, da's oude info. Sinds Edwin met zo'n ge1le woessner rondkachtelt, blijft die toko met al die vaten olie zitten.Leo schreef:Aldus Dr. A.C. TionEdwin schreef: Pas als die veel olie gaat zuipen, dan adviseer ik Action olie.
Leo schreef:Vanavond wezen kennismaken met de campingeigenaren en wat dingen doorgesproken.
komt ie:
- iedereen zelf aan-/ en afmelden en bij het afmelden afrekenen.
- iedere BIGrijder kost 7,50 exclusief campingbelasting per dag ongeacht waar je in slaapt of met hoevelen je dat doet![]()
- fikkie stoken mag in een vuurton van de camping en goei stookhout is te koop voor een zacht prijsje op de camping
- Na binnenkomst de hoek zoeken op het veld het verst van de ingang ( ivm herrie voor andere gasten ) / LET OP bij wegrijden op het gras !
- Douches / toilet in de prijs inbegrepen.
- Bier / fris staat gekoeld voor als je eigen spul op is. Kostprijs 1 euro p flesje / merk vergeten te vragen![]()
- Eten / drinken zelf voor zorgen over alle dagen heen.
Mag van zelf spreken dat we ons netjes gedragen en open uitlaten een no go is op deze familiecamping dus doe er voortijdig iets aan !
Het feest gaat hier plaatsvinden : http://www.hoenderhof.nl/
vragen ? stel ze aan ons ( of via de site van de camping eigenaren als het over de camping zelf gaat )
De orga gaat zich vanaf nu richten op de ritten.
Rammelbak schreef:Vrijdag:
Leo
Oene (avond)
HansD (namiddag)
Rammelbak
Zaterdag:
Leo
Oene
HansD
Marco
Edwin
Rammelbak
zappa in de avond
Zondag:
Leo
Oene
HansD (vertrek)
Marco
Edwin
Rammelbak
Zappa
Maandag
Wil iedereen thuis zijn voor Koningsdag?
frankn schreef: Buiten met tentjes
Afhankelijk van de def data kan ik zeggen of ik wel / niet aanwezig ben want ga rond die tijd nog een weekje brommeren in de Chiel Montagnesfrankn schreef: Ben van plan om eind zomer/ begin herfst een treffen te organiseren bij mij in Drenthe.
Ouwe Reus schreef:Ga iig een poging wagen op de camping te geraken![]()
Zag dat jouw 3-pitter in de etalage staat....kom jij zelf jouw nieuw je brommer showen?