Wat ik ook kan zien zijn : mooie kroonplaten en een mooie rooie hendel op de vooras. Details... details...

Moderator: ghulst
Die rooie hendel is een astrekker die is niet standaard. Oerlemans heeft die er samen met een andere ketting spanner er op gezet. Dus ze hebben de Motor erg netjes afgeleverdTTT schreef:gave fiets
Wat ik ook kan zien zijn : mooie kroonplaten en een mooie rooie hendel op de vooras. Details... details...
Mooi machientje, neem aan dat enkel de koplamp van een enduro is?hornet911 schreef:
RM(x) 250 van 2002
Heb er geen foto's van, maar bedoel idd bij het vertrek. Is vooral lastig bij starts in de cross, want het wordt ook steeds erger.hornet911 schreef:Neen, gewoon van ufo....ze brandt nietGuillaume schreef:Mooi machientje, neem aan dat enkel de koplamp van een enduro is?hornet911 schreef:
RM(x) 250 van 2002
Mocht je koppeling trouwens erg "happerig" worden, dan kan het zijn dat het koppelingshuis ingesleten is. Is van aardig slechte kwaliteit en ben laatst anderhalf uur aant vijlen geweest om het weer mooi glad te krijgen.![]()
Tegen niemand zeggen hé
Koppeling is bij het vertrek wel wat haperig, maar dat zullen gewoon de platen zijn die wat aan elkaar kleven.....
Wat is het gevoel bij dit ingesleten koppelingshuis? In elke versnelling? Heb je daar foto's van?
Greetzzz
bestaan er geen after-market koppelingshuizen die iets beter zijn?stimpie schreef:als je het bijvijld komt het de volgende keer weer vlugger terug en kan je het weer vijlen , en komt het weer sneller terug enzo gaat het door , op de duur kan je beter nieuw kopelingshuis kopen
Koop een Hinson koppelingshuis en je bent overal vanaf.hornet911 schreef:bestaan er geen after-market koppelingshuizen die iets beter zijn?stimpie schreef:als je het bijvijld komt het de volgende keer weer vlugger terug en kan je het weer vijlen , en komt het weer sneller terug enzo gaat het door , op de duur kan je beter nieuw kopelingshuis kopen
Die bedoel ik ja , met zo'n koppelingshuis kan je jaren rijden.hornet911 schreef:
Deze bedoel je toch hé.... 230 USD vind ik toch wreed veel zenne! Origineel zal da toch een pak minder zijn zeker?!
Ken het kloppen dat ik deze gasgas vandaag ook in Hapert zag rijden? Er zat in ieder geval ook een gast met oranje-achtige helm op. Zo ja, dan heb ik nog een stukkie achter je gereden. Ik wilde je nog proberen in te halen maar iemand voor me viel op zo'n smal stuk tussen de bomen waardoor ik ook effe op mijn gat lag.Jan :) schreef:Mijn nieuwe Gas Gasje heeft net zijn eerst 40 KM gelopen vanmiddag nog een stuk rijden en dan is ie wel ingelopen voor de terrein aktiviteiten van Grensland![]()
Ja dat zal ik wel geweest zijn ik heb inderdaad een oranje helm.speedphreax schreef:Ken het kloppen dat ik deze gasgas vandaag ook in Hapert zag rijden? Er zat in ieder geval ook een gast met oranje-achtige helm op. Zo ja, dan heb ik nog een stukkie achter je gereden. Ik wilde je nog proberen in te halen maar iemand voor me viel op zo'n smal stuk tussen de bomen waardoor ik ook effe op mijn gat lag.Jan :) schreef:Mijn nieuwe Gas Gasje heeft net zijn eerst 40 KM gelopen vanmiddag nog een stuk rijden en dan is ie wel ingelopen voor de terrein aktiviteiten van Grensland![]()