Hoe ziet je motorfiets eruit ?

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

gave fiets :)
Wat ik ook kan zien zijn : mooie kroonplaten en een mooie rooie hendel op de vooras. Details... details... :D
smurf.
Jan :)
Berichten: 312
Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:50
Locatie: Brampton, ON Canada

TTT schreef:gave fiets :)
Wat ik ook kan zien zijn : mooie kroonplaten en een mooie rooie hendel op de vooras. Details... details... :D
Die rooie hendel is een astrekker die is niet standaard. Oerlemans heeft die er samen met een andere ketting spanner er op gezet. Dus ze hebben de Motor erg netjes afgeleverd :)


Hier nog een Foto van Gisteren (Grensland terreinaktiviteit) met dank aan Stijn die daar erg mooie plaatje heeft geschoten :)
Afbeelding
KKX
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 11, 2004 21:36
Locatie: Rijswijk (ZH)

Afbeelding
En dat ben ik dus.
KX250
Bluto
Berichten: 113
Lid geworden op: do nov 18, 2004 18:29
Locatie: Helmond

Afbeelding
De noppen moet je er maar bij fantaseren :lol:
White Knuckle Tight!!!
Zeeuwse Klei
Berichten: 198
Lid geworden op: za feb 26, 2005 19:44
Locatie: 's-Heerenhoek

Geen echte enduro, maar een wannabee. Voorlopig ook mijn eerste en enige motor, wegens chronisch geldgebrek :lol:

Toch komt ie best ver en kan het best opschieten, al weegt ie veel en heeft ie weinig power....

Afbeelding
jeec426
Berichten: 22
Lid geworden op: do sep 22, 2005 09:08
Locatie: Opwijk
Contacteer:

'k zal de mijne hier ook maar is plaatsen.

Hier staat em als supermotard, maar cross jantekes heb ik ook liggen :lol: :lol:

yzf426

Afbeelding
Guillaume
Berichten: 227
Lid geworden op: zo mar 02, 2003 23:02
Locatie: Dronten

Ik zal ook mijn nieuwste speeltje even laten zien. :)

Afbeelding

Afbeelding

Suzuki RM 250 van 2002 met Spes uitlaat en Pichon stickersetje en gouden velgen en stalen naven en Kayaba vering voor en achter en voor de rest nog vrij standaard.

Heb er nu zelf ook een hoger Pro Taper stuur opgezet en binnenkort komt er een wave schijfje in de remschijf voor.

Zit wel lekker vermogen in en de stuureigenschappen zijn een stuk verbeter met dat Pro Taper stuur.
hornet911
Berichten: 570
Lid geworden op: vr apr 29, 2005 19:33
Locatie: ERPE - BELGIË

[img].jpg[/img]
Laatst gewijzigd door hornet911 op zo feb 05, 2006 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
0X
Guillaume
Berichten: 227
Lid geworden op: zo mar 02, 2003 23:02
Locatie: Dronten

hornet911 schreef:Afbeelding

RM(x) 250 van 2002
Mooi machientje, neem aan dat enkel de koplamp van een enduro is?

Mocht je koppeling trouwens erg "happerig" worden, dan kan het zijn dat het koppelingshuis ingesleten is. Is van aardig slechte kwaliteit en ben laatst anderhalf uur aant vijlen geweest om het weer mooi glad te krijgen. :)
miyel
Berichten: 21
Lid geworden op: di sep 14, 2004 21:50
Locatie: winterswijk

Hey mannen..

Hier mijn brommert.. van brik tot dit>> genoeg werk mee gehad..

Afbeelding

Mooie machientjes hiero!! :shock:
Laatst gewijzigd door miyel op za sep 02, 2006 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Ralph
Berichten: 10
Lid geworden op: za dec 20, 2003 18:51
Locatie: Huizen

Mijn Yz 125 uut 98:

Afbeelding

Ik in ermelo

Afbeelding
Keep the Rubber side down.
stimpie
Berichten: 900
Lid geworden op: wo mar 31, 2004 22:01
Locatie: helchteren

Ralph schreef:Mijn Yz 125 uut 98:

Afbeelding

Ik in ermelo

Afbeelding
heb jij ooit een een ander filterbak erop gezet of de vorige eigenaar ? of is hij gespoten?
een originele wite filter bak is bouwjaar 2000/2001
maaruh mooi yz
hornet911
Berichten: 570
Lid geworden op: vr apr 29, 2005 19:33
Locatie: ERPE - BELGIË

Greetzzz
Laatst gewijzigd door hornet911 op zo feb 05, 2006 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
0X
Guillaume
Berichten: 227
Lid geworden op: zo mar 02, 2003 23:02
Locatie: Dronten

hornet911 schreef:
Guillaume schreef:
hornet911 schreef:Afbeelding

RM(x) 250 van 2002
Mooi machientje, neem aan dat enkel de koplamp van een enduro is?

Mocht je koppeling trouwens erg "happerig" worden, dan kan het zijn dat het koppelingshuis ingesleten is. Is van aardig slechte kwaliteit en ben laatst anderhalf uur aant vijlen geweest om het weer mooi glad te krijgen. :)
Neen, gewoon van ufo....ze brandt niet :oops: :wink: Tegen niemand zeggen hé ;-)

Koppeling is bij het vertrek wel wat haperig, maar dat zullen gewoon de platen zijn die wat aan elkaar kleven.....

Wat is het gevoel bij dit ingesleten koppelingshuis? In elke versnelling? Heb je daar foto's van?

Greetzzz
Heb er geen foto's van, maar bedoel idd bij het vertrek. Is vooral lastig bij starts in de cross, want het wordt ook steeds erger.

Maar het is gewoon ingesleten op de plek waar de platen heen en weer glijden als je je koppeling in en uitknijpt. En in de verdere versnellingen heb je geen last van.

Ik heb het zelf gewoon ff weggevijld dat het weer mooi glad werd. Maar denk dat ik na een lange tijd wel een ander koppelingshuis moet hebben, want je kan niet blijven vijlen :)
Suzuki RM 250 2002 Mickael Pichon
stimpie
Berichten: 900
Lid geworden op: wo mar 31, 2004 22:01
Locatie: helchteren

als je het bijvijld komt het de volgende keer weer vlugger terug en kan je het weer vijlen , en komt het weer sneller terug enzo gaat het door , op de duur kan je beter nieuw kopelingshuis kopen
Greenhill
Berichten: 2
Lid geworden op: di sep 13, 2005 23:22

Mijn WR'tje 450 2003

Afbeelding[/img]
hornet911
Berichten: 570
Lid geworden op: vr apr 29, 2005 19:33
Locatie: ERPE - BELGIË

stimpie schreef:als je het bijvijld komt het de volgende keer weer vlugger terug en kan je het weer vijlen , en komt het weer sneller terug enzo gaat het door , op de duur kan je beter nieuw kopelingshuis kopen
bestaan er geen after-market koppelingshuizen die iets beter zijn?
0X
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

hornet911 schreef:
stimpie schreef:als je het bijvijld komt het de volgende keer weer vlugger terug en kan je het weer vijlen , en komt het weer sneller terug enzo gaat het door , op de duur kan je beter nieuw kopelingshuis kopen
bestaan er geen after-market koppelingshuizen die iets beter zijn?
Koop een Hinson koppelingshuis en je bent overal vanaf.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
hornet911
Berichten: 570
Lid geworden op: vr apr 29, 2005 19:33
Locatie: ERPE - BELGIË

Afbeelding
Laatst gewijzigd door hornet911 op zo feb 05, 2006 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
0X
tygercoene
Berichten: 118
Lid geworden op: di apr 20, 2004 19:30
Locatie: aalter
Contacteer:

Tyger of the "off" Road.
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

hornet911 schreef:Afbeelding

Deze bedoel je toch hé.... 230 USD vind ik toch wreed veel zenne! Origineel zal da toch een pak minder zijn zeker?!
Die bedoel ik ja , met zo'n koppelingshuis kan je jaren rijden.
Orgineel zal wel iets goedkoper zijn maar die is dan toch weer zo ingeslagen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Guillaume
Berichten: 227
Lid geworden op: zo mar 02, 2003 23:02
Locatie: Dronten

Ja, ik vind 230 ook wel aardig duur maar zal het toch een keer moeten aanschaffen. Had al in verschillende testen gelezen dat ze die dingen gelijk vervingen voor zo'n Hinson exemplaar.

Maar wel duur idd :(
Suzuki RM 250 2002 Mickael Pichon
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Jan :) schreef:Mijn nieuwe Gas Gasje heeft net zijn eerst 40 KM gelopen vanmiddag nog een stuk rijden en dan is ie wel ingelopen voor de terrein aktiviteiten van Grensland :D

Afbeelding
Ken het kloppen dat ik deze gasgas vandaag ook in Hapert zag rijden? Er zat in ieder geval ook een gast met oranje-achtige helm op. Zo ja, dan heb ik nog een stukkie achter je gereden. Ik wilde je nog proberen in te halen maar iemand voor me viel op zo'n smal stuk tussen de bomen waardoor ik ook effe op mijn gat lag.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Ja klopt , Jan was ook met zijn Gasgas in Hapert.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Jan :)
Berichten: 312
Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:50
Locatie: Brampton, ON Canada

speedphreax schreef:
Jan :) schreef:Mijn nieuwe Gas Gasje heeft net zijn eerst 40 KM gelopen vanmiddag nog een stuk rijden en dan is ie wel ingelopen voor de terrein aktiviteiten van Grensland :D

Afbeelding
Ken het kloppen dat ik deze gasgas vandaag ook in Hapert zag rijden? Er zat in ieder geval ook een gast met oranje-achtige helm op. Zo ja, dan heb ik nog een stukkie achter je gereden. Ik wilde je nog proberen in te halen maar iemand voor me viel op zo'n smal stuk tussen de bomen waardoor ik ook effe op mijn gat lag.
Ja dat zal ik wel geweest zijn ik heb inderdaad een oranje helm.
Vandaag drie rondjes gereden. Krijg steeds meer lol met de fiets alleen de derde ronde was er pas eén zonder te vallen :oops: Nu de demping nog iets zachter zetten dat ie iets rustiger blijft op remknippen en het schakel pookje een standje omhoog dat ik iets makkelijker kan opschakelen.

PS je hebt PB terug. Ga je trouwens ook naar Handel?
Plaats reactie