mij zul je er af moeten duwen voor ik daar naar beneden ga

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
SLIKzappa.suzuki schreef:Dit is echt waanzinnig... dat ie omhoog spring oké.. maar dan ook nog naar beneden![]()
http://dirtmag.co.uk/news/category/vide ... 34345.html
mmm nou ja ik wilde gewoon een bevestiging van mijn vermoeden denk ik qua geluid.......zappa.suzuki schreef: o ja, 800S heeft een luidere pijp dan m'n open demper.. shit wat een klappen.. vind ik zelfs een beetje te erg![]()
Hoorde hem af en toe zelfs toen ie achter me reed boven m'n eigen herrie uit
De ervaring leert dat niemand achter tegen een Jostie aankijkt, anders dan een Jostie zelf , en dat is maar een enkeling gegevenLeo schreef:Besluit over de aansluitende verbouwing is gevallen. Er wordt eerst een adempauze ingelast.
Dit betekent goed nieuws voor mij want dan kan ik vanaf maart / april weer eens wat ritjes meerijden en slecht nieuws voor jullie want dan moeten jullie weer tegen mijn roestbak en mij grijze ouwe kop aankijken.
![]()
LEO
He da's minder man, hoop dat het idd vuil in de vlotterbaken is.. en als je ze los hebt vervang de kruiskopschroefen dan voor inbus zodat je het de volgende keer kan doen zonder de carb's er af te trekken800S schreef:mmm nou ja ik wilde gewoon een bevestiging van mijn vermoeden denk ik qua geluid.......zappa.suzuki schreef: o ja, 800S heeft een luidere pijp dan m'n open demper.. shit wat een klappen.. vind ik zelfs een beetje te erg![]()
Hoorde hem af en toe zelfs toen ie achter me reed boven m'n eigen herrie uitzal `m wat knijpen / dB-killer erin zetten.
super gereden met mooie lange modderpoelen en klein kruip door sluip door, waarvoor nogmaals dank!!![]()
op de terugreis viel hij dood als een pier, terwijl ik lekker 135 aan het cruisen was...![]()
ik nog op reserve gezet omdat ik dacht dat hij leeg was, maar helemaal niks!!
ANWB gebeld en die was er met 15min. >kon ook niks vinden en vond het bovendien te koud om langs de a9 te knutselen >afgevoerd met sleepdienst![]()
![]()
denk toch dat ik mijn vlotterbakjes moet lichten om de sproeier eruit te halen en te reinigen ivm leeggereden tank, althans dat veronderstel ik dat er mis is!
dinsdag klusdag of misschien morgen avond al
greetz sander