Machtig mooi zo'n groot gat

Ik mis nog steeds het allerbelangrijkste namelijk een blok dus als iemand ergens iets tegenkomt laat het weten.
De gouden tip is een kratje bier naar keuze waard

Grt Manus
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
heb ik nog wel liggen..MANUS-3000 schreef:Gezocht maar niet gevonden,daar moet ik nog ff achteraan.
Daar wil ik je wel vanaf helpen dan.zappa.suzuki schreef:heb ik nog wel liggen..MANUS-3000 schreef:Gezocht maar niet gevonden,daar moet ik nog ff achteraan.
wat u wiltMANUS-3000 schreef:Daar wil ik je wel vanaf helpen dan.zappa.suzuki schreef:heb ik nog wel liggen..MANUS-3000 schreef:Gezocht maar niet gevonden,daar moet ik nog ff achteraan.
Kun je hem opsturen of zal ik hem een x komen halen?
Die mooie maat is alleen TubeLess leverbaar, maar neem aan dat je er gewoon een biba inpropt. Las dat een biba in een TL-band soms tot extra wrijving/warmteontwikkeling kan zorgen. Of is dat theoretische klets?zappa.suzuki schreef:Nop is een 140/80
Zit idd gewoon in bib in, extra wrijving/slijtage geeft de Big toch wel met die grote stamper van hem, extra warmte is alleen maar positief ivm met grip, zal met de Big met z'n maximum snelheid toch niet gauw een probleem worden dat ie te heet wordt.Ouwe Reus schreef:Die mooie maat is alleen TubeLess leverbaar, maar neem aan dat je er gewoon een biba inpropt. Las dat een biba in een TL-band soms tot extra wrijving/warmteontwikkeling kan zorgen. Of is dat theoretische klets?zappa.suzuki schreef:Nop is een 140/80
Edit: heb gekeken op een paar websjops en daar alleen TL in de etalage. Zie op de engelse site van Mitas dat er ook een TT in die maat leverbaar is.
smoelt deze achterband een beetje ? veurbandjeOuwe Reus schreef: maar ook smoelen bij de BIG.
Alle TL banden mogen biba's in, mits de biba maat overeenkomt met met de buba bandenmaat en het een TT type velg betreft, de velg moet dus niet luchtdicht zijn. Ik heb zelfs ooit een 180/55-17 binnemband besteld voor iemand maar daar wel duidelijk op de bon gezet dat gebruik op eigen risico was. Bij dat soort maten is de binnenvorm van de buitenband niet rond maar ovaal/elips achtig. De biba wil/wordt gewoon altijd rond en dan krijg je echte warmte ontwikkeling tussen buba en biba als die ronde binneband in die ovale luchtkamer van de buitenband komt. Ook is het niet verstandig een biba te monteren in een buba die op een TL (echt luchtdichte) velg komt. het geeft nl al gauw problemen als de lucht niet tussen de biba en buba weg kan. (alleen langs de ventiel opening).Ouwe Reus schreef:Thanks Peter en Zappa,
Nou rij ik niet heel veel, maar op enig moment zullen er een paar nieuwe sloffen onder moeten komen. De laatste tijd slijt de achterband wel errug hard, dus begin al een beetje rond te kijken (de Anakees 2 die er nu onder zitten, zijn niet meer leverbaar). Valt nog niet mee om een leuk bandje uit te zoeken. De keuze is enorm, zal vooral op het asfalt uit de voeten moeten maar ook smoelen bij de BIG. Had jullie wijsheid al opgepikt om achter een maatje breder te pakken, maar liet mij nog beperken tot de banden waar een biba in moest.
D8 dat de TKC70 dé band was waarnaar ik op zoek was, maar blijkt in de praktijk niet het geval (zie Avrider).
Marco