Het is idd baggerweer, en voor morgen weinig hoopvol idd, en ik loop nu steeds in en uit de tuin om de motor aan de praat te krijgen. Heb er een ander blok moeten inhangen. In den beginne liep die goed, echter tijdens een vochtig ritje happerde die ineens, om plotseling weer goed te lopen. De volgende ochtend kreeg ik hem met geen mogelijkheid meer aan de praat, accu ook nog leeggestart. Gisteren aan de auto gehangen om hem weer aan de praat te krijgen wat uiteindelijk ook gelukt is. Op zich liep die mooi stationair, alleen bij gas geven bijna geen reactie, een gesmoord geluid en geen power. Nu zag ik dat mijn linker bougiedop een scheurtje heeft, zou een oorzaak kunnen zijn, of een slang die bekneld zit onder de tank? ben dus nog op zoek.
Update: Heb inmiddels een andere bougiedop gemonteerd, sproeiers weer op 145 gezet. Nog één vraagje: tussen de 2 carbs aan de achterkant zit een dikke slang, airhose...moet deze aan de onderkant van de tank gemonteerd worden? bij mij lag die altijd los onder de tank eigenlijk.
Update2: Hij loopt weer, was idd toch de bougiedop. Heb de airhose nu niet aangesloten op de tank, maar wil toch wel weten of die op de onderkant tank aangesloten moet worden origineel. Ga toch weer kleinere sproeiers zetten, ga van 145 naar 140. Reden hiervoor is dat als die stationair loopt, ineens afslaat, vermoedelijk een te rijk mengsel.
Wat ook wel grappig is om te vermelden is dat er een spin in de aftap van de carb zat, helaas verdronken
Groeten uit een nu wel zonnig Nieuwerkerk a/d IJssel