Voorjaar 2012: dijkenrit randstad
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Okay ... die buienradar is dus niet erg consequent .. hier http://buienradar.nl/weersverwachting-p ... &lon=52.06 istie alweer een stuk pessimistischer
Nâh... we zien wel.
Nâh... we zien wel.
-
Bij mijn linkje zie je het weer per 3 uur en dan zie je dat het wel mee valt overdag
veel plezier! Ik ben wat anders doen... zeekajak cursus van 2 dagen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
zappa... da's wel erg cool.. waar doe je zoiets?
- de antrapper
Cool zeker
- Bijlagen
-
- ice_kayak.png (40.01 KiB) 4201 keer bekeken
Big Bigger Tiger en weer Big
Zee kayak cursus... Ik gok op zeeMonstersmurf schreef:zappa... da's wel erg cool.. waar doe je zoiets?
OJ
-
haha.. jij bent leuk
hele west kust is zee.. best groot stukkie om te zoeken...
hele west kust is zee.. best groot stukkie om te zoeken...
- de antrapper
Zappa heeft ruimte nodig, hij heeft nog geen vaarbewijs
Ik hoop datie z'n ID meeneemt, Engeland is geen schengenland geloof ik
Ik hoop datie z'n ID meeneemt, Engeland is geen schengenland geloof ik
-
Leuk man, ik heb zo'n ding gehad. Geen peddels maar flippers, Hoby! Gebruikte die voor het vissen. Alleen op de binnenwateren in Noord-Holland. Maar de vorige eigenaar ging er de noordzee mee op.zappa.suzuki schreef:Bij mijn linkje zie je het weer per 3 uur en dan zie je dat het wel mee valt overdag
Greetz,
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
- de antrapper
Mensen het spijt mij heel erg, maar ik zeg hierbij af,
ik had me erg heel erg erop verheugd, maar ik kom net uit Arnhem met de brommer,
9 gr en een flinke hagelbui, de weg was wit,en een bak water, nu schijnt de zon, maar in het zuidwesten is de lucht alweer zwart,de voorspellingen voor morgen zijn niet beter.
Ik gooi het vlees en de voorpret in de vriezer......
sorry mannen, tot een andere keer dan maar
HansD
ik had me erg heel erg erop verheugd, maar ik kom net uit Arnhem met de brommer,
9 gr en een flinke hagelbui, de weg was wit,en een bak water, nu schijnt de zon, maar in het zuidwesten is de lucht alweer zwart,de voorspellingen voor morgen zijn niet beter.
Ik gooi het vlees en de voorpret in de vriezer......
sorry mannen, tot een andere keer dan maar
HansD
- Edwin
- Contacteer:
Het is idd baggerweer, en voor morgen weinig hoopvol idd, en ik loop nu steeds in en uit de tuin om de motor aan de praat te krijgen. Heb er een ander blok moeten inhangen. In den beginne liep die goed, echter tijdens een vochtig ritje happerde die ineens, om plotseling weer goed te lopen. De volgende ochtend kreeg ik hem met geen mogelijkheid meer aan de praat, accu ook nog leeggestart. Gisteren aan de auto gehangen om hem weer aan de praat te krijgen wat uiteindelijk ook gelukt is. Op zich liep die mooi stationair, alleen bij gas geven bijna geen reactie, een gesmoord geluid en geen power. Nu zag ik dat mijn linker bougiedop een scheurtje heeft, zou een oorzaak kunnen zijn, of een slang die bekneld zit onder de tank? ben dus nog op zoek.
Update: Heb inmiddels een andere bougiedop gemonteerd, sproeiers weer op 145 gezet. Nog één vraagje: tussen de 2 carbs aan de achterkant zit een dikke slang, airhose...moet deze aan de onderkant van de tank gemonteerd worden? bij mij lag die altijd los onder de tank eigenlijk.
Update2: Hij loopt weer, was idd toch de bougiedop. Heb de airhose nu niet aangesloten op de tank, maar wil toch wel weten of die op de onderkant tank aangesloten moet worden origineel. Ga toch weer kleinere sproeiers zetten, ga van 145 naar 140. Reden hiervoor is dat als die stationair loopt, ineens afslaat, vermoedelijk een te rijk mengsel.
Wat ook wel grappig is om te vermelden is dat er een spin in de aftap van de carb zat, helaas verdronken
Groeten uit een nu wel zonnig Nieuwerkerk a/d IJssel
Update: Heb inmiddels een andere bougiedop gemonteerd, sproeiers weer op 145 gezet. Nog één vraagje: tussen de 2 carbs aan de achterkant zit een dikke slang, airhose...moet deze aan de onderkant van de tank gemonteerd worden? bij mij lag die altijd los onder de tank eigenlijk.
Update2: Hij loopt weer, was idd toch de bougiedop. Heb de airhose nu niet aangesloten op de tank, maar wil toch wel weten of die op de onderkant tank aangesloten moet worden origineel. Ga toch weer kleinere sproeiers zetten, ga van 145 naar 140. Reden hiervoor is dat als die stationair loopt, ineens afslaat, vermoedelijk een te rijk mengsel.
Wat ook wel grappig is om te vermelden is dat er een spin in de aftap van de carb zat, helaas verdronken
Groeten uit een nu wel zonnig Nieuwerkerk a/d IJssel
Laatst gewijzigd door Edwin op za apr 21, 2012 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Assumption is the mother of all fuck ups
-
is er al een officieel statement? Bij deze ook mijn afmelding... sorry
ik baal er van dat die van mij het nog niet doet, maar ga dus met de weg motor als alternatief maar met onze "gewone" motorclub mee. paar dijkjes en dorpjes onveilig maken in Zeeland met mijn Aprilia. het weer moet wel onwijs slecht zijn wil ik thuis blijven. beetje watje zijn jullie wel hoor..................................
en ik heb niet eens handvat verwarming.
futurist
en ik heb niet eens handvat verwarming.
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Ho, het gaat ineens hard met afmeldingen...
Even een update:
1. Oene:
2. Leo
3. Edwin
4. Huls heeft geen motor
5. Moppersmurf (als motor loopt) En? Loopt ie?
6. HansD
7. HansH
8. BigBrother
9. Zappa Alleen BBQ?
10: Frankn
11: Iwan
12: Henk
14: MROE is gebroken
15: Peter Rammelbak
16: CamoKat
Weeronline:
Morgen zijn er in de ochtend zonnige perioden en trekken enkele buien over. Aan het eind van de ochtend en in de loop van de middag ontstaan weer meer buien. Daarbij kan een klap onweer voorkomen. Het wordt ’s middags maximaal een graad of 12 en er staat een meest matige zuidwestenwind, windkracht 4 in het binnenland en een vrij krachtige wind in het noordwestelijk kustgebied, windkracht 5. Morgenavond neemt het aantal buien geleidelijk af in de nacht naar maandag is het overwegend droog. De minima liggen dan opnieuw rond 3 graden.
Wat mij betreft gaan we rijden. We zullen wel een bui regen op onze kop krijgen, maar ja, hoort een beetje bij motorrijden in april... Ik heb een grote partytent in de tuin staan, kunnen we na afloop in ieder geval droog zitten
Laat maar even horen wat jullie er van vinden.
oene
Even een update:
1. Oene:
2. Leo
3. Edwin
4. Huls heeft geen motor
5. Moppersmurf (als motor loopt) En? Loopt ie?
6. HansD
7. HansH
8. BigBrother
9. Zappa Alleen BBQ?
10: Frankn
11: Iwan
12: Henk
14: MROE is gebroken
15: Peter Rammelbak
16: CamoKat
Weeronline:
Morgen zijn er in de ochtend zonnige perioden en trekken enkele buien over. Aan het eind van de ochtend en in de loop van de middag ontstaan weer meer buien. Daarbij kan een klap onweer voorkomen. Het wordt ’s middags maximaal een graad of 12 en er staat een meest matige zuidwestenwind, windkracht 4 in het binnenland en een vrij krachtige wind in het noordwestelijk kustgebied, windkracht 5. Morgenavond neemt het aantal buien geleidelijk af in de nacht naar maandag is het overwegend droog. De minima liggen dan opnieuw rond 3 graden.
Wat mij betreft gaan we rijden. We zullen wel een bui regen op onze kop krijgen, maar ja, hoort een beetje bij motorrijden in april... Ik heb een grote partytent in de tuin staan, kunnen we na afloop in ieder geval droog zitten
Laat maar even horen wat jullie er van vinden.
oene
Rondje bestaat eigenlijk uit twee lussen. Mochten we al zeiknat zijn van de eerste lus, zijn we met 30 minuten thuis.
OJ
OJ
Nâh ... het weer is in mijn geval niet de reden dat ook ik me af moet melden.
Ik wilde met jullie ff lekker motorrijden en mijn vrouw wil dat ik ivm komende Mei-vakantie een aantal dingen aan de caravan repareer.
De muren stonden bol ....... helaas heb ik dit keer verloren
Ik wilde met jullie ff lekker motorrijden en mijn vrouw wil dat ik ivm komende Mei-vakantie een aantal dingen aan de caravan repareer.
De muren stonden bol ....... helaas heb ik dit keer verloren
- de antrapper
Ik kom niet, wordt een dagje van dik 450 km,
dan wil een een redelijke kans hebben op droog weer , droge weg en meer als 10 gr.
HansD
dan wil een een redelijke kans hebben op droog weer , droge weg en meer als 10 gr.
HansD
Ik zal mijn waterdichte jas maar weer uit het stof halen. De BBQ laat ik wel afweten. Ik ben daarvoor twee dingen vergeten: vlees en de verjaardag van mijn moeder Dus na de rit wip ik nog even langs bij mijn ouders.
Ik hoop dat iedereen weer veilig is thuis gekomen. Iwan en met name Onne moesten nog een eindje. Verder erg stoer van Hans en Onne om na een paar zware allroad dagen nog even Nederland te doorkruisen om door de polder te komen rijden.
Voor de thuisblijvers: we hadden geweldig weer. Na een uur wat korte felle hagelbuitjes, maar nooit langer dan een minuut. Grootste deel van de dag zon en droog asfalt. Ik heb de mannen langs de dijken van het Groene Hart gesleurd. De route wel wat ingekort, anders reden we nu nog
Allemaal bedankt, ik vond het gezellig, volgend jaar weer
oene
Voor de thuisblijvers: we hadden geweldig weer. Na een uur wat korte felle hagelbuitjes, maar nooit langer dan een minuut. Grootste deel van de dag zon en droog asfalt. Ik heb de mannen langs de dijken van het Groene Hart gesleurd. De route wel wat ingekort, anders reden we nu nog
Allemaal bedankt, ik vond het gezellig, volgend jaar weer
oene
- Edwin
- Contacteer:
Bij deze alsnog even een bedankje aan onze gastheer Oene. De thuisblijvers die dachten dat het vandaag een dag met alleen regen zou zijn, hebben een prachtige rit gemist. Op een paar kleine buitjes na die niet langer duurde dan 1 minuut, hebben we het grootste gedeelte in een heerlijk zonnetje gereden. Bij aankomst prima verzorgd met koffie, koek en heerlijke broodjes, en bij thuiskomst nog heerlijk genoten van de BBQ. Was een mooie dag dus.
Edwin
Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
- de antrapper
Heb zitten kijken, heb er wel spijt van dat ik niet geprobeerd heb,
het was idd prachtig weer in het westen,het meeste water zat rond Utrecht geloof ik,
misschien volgende keer dan maar.
Gr HansD
het was idd prachtig weer in het westen,het meeste water zat rond Utrecht geloof ik,
misschien volgende keer dan maar.
Gr HansD
-
Hey Oene ,
bedankt voor de fantastisch verzorgde dag
Qua weer mochten we echt niet klagen.
Weer een mooi stukje van nederland gezien.
gr Iwan
bedankt voor de fantastisch verzorgde dag
Qua weer mochten we echt niet klagen.
Weer een mooi stukje van nederland gezien.
gr Iwan
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
-
Mooi dat jullie het droog hebben gehouden!
Ik ook, nu ja wat regen betreftbij het redden op open water oefenen natuurlijk nat geworden, was koud ook met een wetsuit aan
En zondag op de oosterschelde met het branding oefenen ook nog een paar x om gegaan
Niet dat ik nu ga zeekajaken maar wel goed voor de techniek en elkaar uit het water halen op open water, vind het wel leuk een dagje of wat peddelen met mooi weer
wel grappig dat iedereen het zwaar vond behalve ik en m'n meisje [ die had wel wat spierpijn ] wat nu luie motorrijder
Ik ook, nu ja wat regen betreftbij het redden op open water oefenen natuurlijk nat geworden, was koud ook met een wetsuit aan
En zondag op de oosterschelde met het branding oefenen ook nog een paar x om gegaan
Oosterschelde met http://www.zeekajak-winkel.nl/ , leuke cursus en niet duur e130 met huur van kajak en pak..Monstersmurf schreef:zappa... da's wel erg cool.. waar doe je zoiets?
Niet dat ik nu ga zeekajaken maar wel goed voor de techniek en elkaar uit het water halen op open water, vind het wel leuk een dagje of wat peddelen met mooi weer
wel grappig dat iedereen het zwaar vond behalve ik en m'n meisje [ die had wel wat spierpijn ] wat nu luie motorrijder
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997