Dus niet iedereen die op de foto staat ook gelijk in het noppenforumklassement zettenerwindob schreef:Sommige nummers waren niet helemaal bewust door inhaalacties in de proef of het voor iemand anders aanzien en zo. Die zullen zich hier vast niet melden.
het noppenforum enduro klassement 2009
Moderator: ghulst
#777 - Mijn fotoboekenplank
neeneenee maak je maar geen zorgen alleen mensen van het forum komen in het klassement
wie zijn er komende zaterdag present in Zelhem?
op dit moment vindt ik dat wheely34 koploper is met de meeste gereden enduro,s van dit jaar en de grootste progressie,mee eens?????
blijft dat ik het van alle deelnemers een hele prestatie vindt maar er moet toch 1 winnaar komen
op dit moment vindt ik dat wheely34 koploper is met de meeste gereden enduro,s van dit jaar en de grootste progressie,mee eens?????
blijft dat ik het van alle deelnemers een hele prestatie vindt maar er moet toch 1 winnaar komen
ik doe ook weer mee in Zelhem.
Is 2x hetzelfde aantal punten halen (wel meer dan 1 natuurlijk) ook nog wat waard? Is toch "mooi constant" gereden
Is 2x hetzelfde aantal punten halen (wel meer dan 1 natuurlijk) ook nog wat waard? Is toch "mooi constant" gereden
Alleen de wedstrijd rijders of ook ééndagslicenties? Want ik sta er niet bij na Bergeijk. 923henk-v schreef:neeneenee maak je maar geen zorgen alleen mensen van het forum komen in het klassement
-
Ik ga Zelhem helaas niet redden, werk gezin geld.........
Een gouden tip voor iedereen die wel gaat: Zwembroek mee!
Een gouden tip voor iedereen die wel gaat: Zwembroek mee!
iedereen op het forum die de moeite neemt te zich te melden met startnummerRolando schreef:Alleen de wedstrijd rijders of ook ééndagslicenties? Want ik sta er niet bij na Bergeijk. 923henk-v schreef:neeneenee maak je maar geen zorgen alleen mensen van het forum komen in het klassement
Ik ga in ieder geval starten (#861) en verder zien we wel
erwindob schreef:Dus niet iedereen die op de foto staat ook gelijk in het noppenforumklassement zettenerwindob schreef:Sommige nummers waren niet helemaal bewust door inhaalacties in de proef of het voor iemand anders aanzien en zo. Die zullen zich hier vast niet melden.
En ja hoor! "onze" eigen fotograve ook op de kiek!
# 442
En ik ben er ook bij in Zelhem. Er is wat water gevallen dus dat wordt modderen
Vandaag alles klaar zetten en morgen bij de dageraad eruit voor een mooie dag
Vandaag alles klaar zetten en morgen bij de dageraad eruit voor een mooie dag
# 442
Succes en doe een regenpak aan!!!
Kom op Henk gewoon lekker blijven rijden en dan kom je wel aan de finish. We hebben waarschijnlijk alleen wat last van vloeibaar stof!henkzelf schreef:Ik ga in ieder geval starten (#861) en verder zien we wel
Het schijnt trouwens wel mee te vallen alleen de crossbaan van Halle is echt nat, 't Zand en de proef bij de finish zijn wel droog maar het zal wel zwaar worden. Afwachten wat er nog gaat vallen.
Volgens mij ben je dan te laat.... Het voelt meer als midden in de nacht vertrekken.Sanne schreef: Vandaag alles klaar zetten en morgen bij de dageraad eruit voor een mooie dag
375 Martijn Hendriks Mech 9.36u
442 Sanne Geldermans sanne 9.16u
599 Bart Oosting 9.25u
777 Erwin Dobbelaar erwindob 9.05u
786 Henk Netten wheely34 8.58u
799 Wopke Hoekstra Wopke 9.00u
861 Henk van der Spek Henkzelf 8.57u
Allemaal veel succes morgen !
442 Sanne Geldermans sanne 9.16u
599 Bart Oosting 9.25u
777 Erwin Dobbelaar erwindob 9.05u
786 Henk Netten wheely34 8.58u
799 Wopke Hoekstra Wopke 9.00u
861 Henk van der Spek Henkzelf 8.57u
Allemaal veel succes morgen !
Henk nog bedankt dat je me 3 keer voorbij hebt gelaten Was weer een ouderwetse enduro heb er weer van genoten.En het weer heeft ons ook niet in de steek gelaten.Nu een paar weken rusten en trainen en dan de 2 daagse.Ook daar weer succes mannen.
go faster on a ktm 500 exc nv 40 836
Het was weer lekker, en wat is die 1e proef mooi en lang zeg.
D'r waren maar weinig deelnemers trouwens, ben ik mooi 21e geworden
(terwijl het helemaal niet zo vlot ging op de proeven)
D'r waren maar weinig deelnemers trouwens, ben ik mooi 21e geworden
(terwijl het helemaal niet zo vlot ging op de proeven)
Laatst gewijzigd door erwindob op za nov 07, 2009 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
erwindob schreef:ik doe ook weer mee in Zelhem.
jazeker pm je adres maar dan zal ik de prijs opsturen
5 786 Henk Netten wheely34 1:00:30,10
6 799 Wopke Hoekstra 1:01:29,92
18 442 Sanne Geldermans 1:03:36,97
15 375 Martijn Hendriks Mech 1:06:58,52
21 777 Erwin Dobbelaar erwindob 1:09:00,91
14 861 Henk van der Spek Henkzelf 1:11:53,10
x 599 Bart Oosting
6 799 Wopke Hoekstra 1:01:29,92
18 442 Sanne Geldermans 1:03:36,97
15 375 Martijn Hendriks Mech 1:06:58,52
21 777 Erwin Dobbelaar erwindob 1:09:00,91
14 861 Henk van der Spek Henkzelf 1:11:53,10
x 599 Bart Oosting
@wheely: Als je maar hard genoeg roept, zoeken we altijd een passeerplekje; geen probleem. (Sommige inhalers hoor ik niet; die durven niet te schreeuwen. Dat moet dus wel!)
Maar lekker gereden op een verrassend droog parcours en het werd elke ronde droger, maar, vooral op 't Zand slechter. Wat een linke proef in de 3e ronde. Ook Wopke ging daar zo hard dat ik dacht: die jongen kent nog geen pijn
In die 3e proef kon ik dus helemaal niks. Wat een kreng: één spoor en bochtje links, bochtje rechts alsof je vast zat in de tramrails.
Ben wel een beetje moe vandaag.
Maar lekker gereden op een verrassend droog parcours en het werd elke ronde droger, maar, vooral op 't Zand slechter. Wat een linke proef in de 3e ronde. Ook Wopke ging daar zo hard dat ik dacht: die jongen kent nog geen pijn
In die 3e proef kon ik dus helemaal niks. Wat een kreng: één spoor en bochtje links, bochtje rechts alsof je vast zat in de tramrails.
Ben wel een beetje moe vandaag.
Wat was het een mooie dag gisteren
Het dreigde te gaan regenen en dat heeft het bij de start vandaan ook wel heel even gedaan maar halverwege de dag kwamen er toch wat zonnestralen door. Dit maakte het tot een super mooie dag.
En wat een variatie van proefen en ondergrond, hele stukken door het bos waar het wat rullige zanderige ondergrond had. Maar op de crossproef van Halle was het weer anders, in elk geval spek glad. De tussen stukken waren maar weinig over het asfalt en we moesten ook soms over klei landerijen waar het ook weer erg glad was. Crossproef 3 was over een maisplak en dat was weer kort op elkaar liggende bochten waar het in de loop van de dag steeds slechter werd door de diepe groeven.
In elk geval ik heb mezelf eindeloos goed vermaakt
@Mech wat rijdt mijn motor goed Alleen de rembulten zijn wat stuiterig. Veel staan want er zit iets minder comfort in dan standaard vering.
Het dreigde te gaan regenen en dat heeft het bij de start vandaan ook wel heel even gedaan maar halverwege de dag kwamen er toch wat zonnestralen door. Dit maakte het tot een super mooie dag.
En wat een variatie van proefen en ondergrond, hele stukken door het bos waar het wat rullige zanderige ondergrond had. Maar op de crossproef van Halle was het weer anders, in elk geval spek glad. De tussen stukken waren maar weinig over het asfalt en we moesten ook soms over klei landerijen waar het ook weer erg glad was. Crossproef 3 was over een maisplak en dat was weer kort op elkaar liggende bochten waar het in de loop van de dag steeds slechter werd door de diepe groeven.
In elk geval ik heb mezelf eindeloos goed vermaakt
@Mech wat rijdt mijn motor goed Alleen de rembulten zijn wat stuiterig. Veel staan want er zit iets minder comfort in dan standaard vering.
# 442
Sorry, helaas geen foto's dit keer.
Moet ze met de kampioensrit maar extra veel foto's maken.
Moet ze met de kampioensrit maar extra veel foto's maken.
De thuisblijvers kregen weer eens heel erg ongelijk. Een leuke, steeds droger wordende wedstrijd met drie pittige proeven in Zelhem en een mooie eerste route-helft door het bos naar de lange proef op ‘t Zand.
Klik hier voor de uitslag en hier voor de tussenstand.
Het scratch klassement is bijgewerkt.
Foto’s vind je onder andere bij: VSfoto, MXFoto, SpenduroFrans, FotoWvD, Mike Lopulalan, Alma Haaijer, Marloes Lichtenberg
bron http://www.enduro.nl/
Klik hier voor de uitslag en hier voor de tussenstand.
Het scratch klassement is bijgewerkt.
Foto’s vind je onder andere bij: VSfoto, MXFoto, SpenduroFrans, FotoWvD, Mike Lopulalan, Alma Haaijer, Marloes Lichtenberg
bron http://www.enduro.nl/
Goeiemiddag...
ja ging lekker daaro, gelukkig niet de hele dag regen. Wat een vreselijke proef die laatste, bah...
Ben afgelopen weekend nog even naar 3-uurs enduro in Eschweiler geweest... leuke evenementen zijn dat altijd... Eigenlijk dus drie uur knallen! Maar na 2 uren wordt het echt zwaar...wel goede training. Haha werd ook nog 3e. Zie ook www.msc-grenzland.de
Morgen Westerbork OTR, een keer lekker dichtbij voor ons...
Groeten,
ja ging lekker daaro, gelukkig niet de hele dag regen. Wat een vreselijke proef die laatste, bah...
Ben afgelopen weekend nog even naar 3-uurs enduro in Eschweiler geweest... leuke evenementen zijn dat altijd... Eigenlijk dus drie uur knallen! Maar na 2 uren wordt het echt zwaar...wel goede training. Haha werd ook nog 3e. Zie ook www.msc-grenzland.de
Morgen Westerbork OTR, een keer lekker dichtbij voor ons...
Groeten,
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
#338 EV 40+