benzinetank nivo

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
peterkem

is er een manier om een benzine pijl meter met vlotter in te bouwen in de tank van een dr. ik heb al een paar keer ondervonden dat het levens gevaarlijk is als je aan het rijden bent op de auto snelweg en op eens je benzine leeg is, dan moet overschakelen naar rezerve tijdens het rijden. tijdens deze handeling begint de motor enorm te haperen en snelheid of te nemen als dit gebeurd op het derde rijvak dat is verschieten en de snelle rijders achter je weten niet wat er gebeurd ,

TIP als je tank op rezerve staat kan het wel eens gebeuren dat je vergeet dat deze op rezerf staat, daar heb ik al iets opgevonden. door een magneet contact te plaaten boven het kraantje, en op het kraante heb ik dan de magneet gelijmt zo dat als hij op rezerf staat gaat er op het dachbord een rode led branden; mischien een mooie tip en heel simpel :idea:
Leo

Ik heb idd ook tijdens het inhalen van een vrachtwagen gehad en heb vanaf toen de kraan altijd op reserve en de dagteller op 0 gezet als ik ging tanken.

Zodra ik richting de 290 km op de dagteller ga ( hij loopt nog 1:10 :( ) ga ik tanken.

LEO
CrazyWezel
Contacteer:

smx heeft op zn enduro een doorzichtige benzine slang langs zijn tank lopen, verbonden met zijn benzine kraan, deze is aan de bovenkant een klein stukje open, zo blijft het niveau van de tank zichtbaar in zn benzine slang.

simpel.. maar t werkt wel mooi, vooral als je net als hem maar een kleine tank hebt.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
BIG88

ik merk bijna altijd onder het rijden dat hij zo ver is, de keren dat hij verrast is i.d.d. flink op snelheid
en dus bij voorkeur op de linker baan
reserve vergeet ik nooit, want sinds ik een keer 20 L. benzine op de garagevloer vond zet ik altijd het kraantje uit
have BIG fun

D.F.M.T.
Plaats reactie