ik heb sinds kort een 1100 gs waarmee ik off road geproefd heb, en het bevalt mij heel erg.
ik kan helaas bijna geen "goede" baantjes vinden.
Is er iemand in het leuvense met meer ervaring die mij een wil meenemen op een rit?
alvast bedankt
mijn email: wilfried@amtbe.com
bedankt
wilfried
offroad in het leuvense
Moderator: ghulst
Ik blijf meestal ver weg van goede baantjes. Op goede baantjes valt er weinig te beleven.
Op modderige wegen, met veel putten en plassen en een grasberm in het midden of van die weggetjes door een veld die door de boer mee omgeploegd zijn en waar dan eens een keer met de traktor is over gereden, of van die holle wegen waar de laatste 250 jaar gene mens meer is doorgereden. Ja, die weggetjes zijn plezant en daar valt wel pret te beleven.
Ik stuur je een mailtje.
Op modderige wegen, met veel putten en plassen en een grasberm in het midden of van die weggetjes door een veld die door de boer mee omgeploegd zijn en waar dan eens een keer met de traktor is over gereden, of van die holle wegen waar de laatste 250 jaar gene mens meer is doorgereden. Ja, die weggetjes zijn plezant en daar valt wel pret te beleven.
Ik stuur je een mailtje.
-
- Contacteer:
En die zijn er veeeeeel in de Midden-Belgische binnenlanden . Maar of dat ook zo'n goede baantjes voor een BMW 1100 zijn, betwijfel ik
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Ad,
ik wil wel eens proberen.
als je me laat weten wanneer je nog een een ritje maakt, wil ik graag eens mee.
Als het te zwaar is voor een 1100 gs, dan is er nog niks verloren.
En als ik niet kan volgen, trek ik mijn plan wel.
wilfried
ik wil wel eens proberen.
als je me laat weten wanneer je nog een een ritje maakt, wil ik graag eens mee.
Als het te zwaar is voor een 1100 gs, dan is er nog niks verloren.
En als ik niet kan volgen, trek ik mijn plan wel.
wilfried
-
- Contacteer:
Je kunt je altijd aanmelden voor de Transwallonierit die in juni 2010 verreden wordt. Maar dat is nog een heel eind weg. Voor die tijd moet ik de boel weer eens gaan verkennen in de hoek Tienen/Jodoigne/Wavre/Leuven. Ik zal het onthouden.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com