Hallo,
heeft iemand al het Green Park bezocht. In de buurt van Tienen (Belgie)
Zo ja, wat zijn je bevindingen ?
Zie ook http://users.skynet.be/cip/greenpark/firstnl.html
Jo VdB
Heeft iemand al "Green Park Hélécine" bezocht ?
Moderator: ghulst
hey Jo,
ten eerste fantastisch nieuws dat er al 1 crossparcours is bijgekomen en moet zeggen,ziet er helemaal niet slecht uit!!
heb het ook pas vandaag gezien dat het is geopent en dat terwijl er nog geen spoor was van een circuit in Helecine(we zijn toen eens gaan kijken,er waren alleen geruchten).
Normaal(hopelijk) gaan we er zondag rijden
zal dan wel laten weten hoe het was
ten eerste fantastisch nieuws dat er al 1 crossparcours is bijgekomen en moet zeggen,ziet er helemaal niet slecht uit!!
heb het ook pas vandaag gezien dat het is geopent en dat terwijl er nog geen spoor was van een circuit in Helecine(we zijn toen eens gaan kijken,er waren alleen geruchten).
Normaal(hopelijk) gaan we er zondag rijden
zal dan wel laten weten hoe het was
Ik ben al 2x in Hélécine gaan rijden en 'k vind het er heel tof. Hard parkoers met veel springheuvels en redelijk wa bochtenwerk. Sneller parkoers dan bvb hondapark in Balen.
Wel vrij druk : had wat moeite om mijne auto met remorque kwijt te geraken. Ook op parkoers soms vrij druk. (was op zondag)
Maar al bij al zeker een heel leuk parkoerske
Wel vrij druk : had wat moeite om mijne auto met remorque kwijt te geraken. Ook op parkoers soms vrij druk. (was op zondag)
Maar al bij al zeker een heel leuk parkoerske
-
- Contacteer:
Ze hebben een leuk videotje op hun site staan . Lijkt me best een leuke baan, lekker hard .
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Contacteer:
wrijf het er maar in
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Gisteren ben ik er ook eens geweest. Eerlijk gezegd viel het een beetje tegen. Een stuk van het parkoers was afgesloten (vermoedelijk te nat) en de rest lag ook erg vettig.
De eigenaar was wel erg vriendelijk want hij vond het goed dat we gratis een paar rondjes reden. We waren immers maar op doortocht en kwamen geen hele dag crossen.
Het parkoers heeft blijkbaar nog geen definitieve toelating, want we werden gevraagd een petitie te ondertekenen om die toelating te helpen verkrijgen. Hopelijk lukt dat!
De eigenaar was wel erg vriendelijk want hij vond het goed dat we gratis een paar rondjes reden. We waren immers maar op doortocht en kwamen geen hele dag crossen.
Het parkoers heeft blijkbaar nog geen definitieve toelating, want we werden gevraagd een petitie te ondertekenen om die toelating te helpen verkrijgen. Hopelijk lukt dat!
Tja,
ik ben er intussen nog steeds niet geweest (een crossparcours is voor mij iets als ik echt niet weet waar naar toe),
maar hun site is wel "af". Zo staat er al de hele week dat wegens wateroverlast het parcours gesloten is...
Jo VdB
ik ben er intussen nog steeds niet geweest (een crossparcours is voor mij iets als ik echt niet weet waar naar toe),
maar hun site is wel "af". Zo staat er al de hele week dat wegens wateroverlast het parcours gesloten is...
Jo VdB
we zijn er gistre ook geweest en het viel wel goed mee
ze hadden wat gesproeid en dat was duidelijk voelbaar maar tegen 2 u was de gladheid al weg
voor de rest al soorten van crossers,zowal profs als amateurs als oldtimers,natuurlijk ook wel wat volk daar
ze hadden wat gesproeid en dat was duidelijk voelbaar maar tegen 2 u was de gladheid al weg
voor de rest al soorten van crossers,zowal profs als amateurs als oldtimers,natuurlijk ook wel wat volk daar