waanzinnig lekker gereden, iedereen
die er iets mee te maken heeft gehad,
bedankt!! het was top!!!
verbazend hoe droog de velden, crossbaan etc etc waren
en dan die zon.. hoe regelen jullie dat???
Off Road Rit Varsseveld
Moderator: ghulst
- KTM-Schuimpie
Zow, net onder de douche vandaan.
Varsselveld was een mooie rit, niet zo mooi als vorig jaar, maar wel 60KM per ronde.
Schijnt dat er stukken maisveld zijn afgevallen i.v.m. te natte stukken erin, tja daar is niets aan te doen natuurlijk.
2 rondes gereden, ik had er nog wel 1 willen rijden, maarrrrrrrr Rico zijn rug moet gespaard blijven, Bosje was een beetje moe, en Haaaaaaans zijn Hoooooonda was al stuk sinds de eerste ronde
Edje ging als een kogel!! veel meer snelheid als eerder, topper.
Nog een aantal goedkope kettingkjes meegenomen voor de liefhebbers
Organisatie BEDANKT!!! en tot volgende week.
Varsselveld was een mooie rit, niet zo mooi als vorig jaar, maar wel 60KM per ronde.
Schijnt dat er stukken maisveld zijn afgevallen i.v.m. te natte stukken erin, tja daar is niets aan te doen natuurlijk.
2 rondes gereden, ik had er nog wel 1 willen rijden, maarrrrrrrr Rico zijn rug moet gespaard blijven, Bosje was een beetje moe, en Haaaaaaans zijn Hoooooonda was al stuk sinds de eerste ronde
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
Zo net thuis
Heerlijk gereden wat een weer en wat lag het er goed bij allemaal!!!
Ben alleen mijn kentekenplaat verloren
Dus als iemand die gevonden heeft eindigend op 77 dan graag een PB.
Heb ookde vamac gemailt.
Hopelijk vinden ze hem.
Wat een mooie sprongen hadden sommige bij die auto!
Heerlijk gereden wat een weer en wat lag het er goed bij allemaal!!!
Ben alleen mijn kentekenplaat verloren
Dus als iemand die gevonden heeft eindigend op 77 dan graag een PB.
Heb ookde vamac gemailt.
Hopelijk vinden ze hem.
Wat een mooie sprongen hadden sommige bij die auto!
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
Het was zeker een geweldige rit, zo goed als geen echte modder op sommige stukken begon het bijna weer te stuiven.KTM-Schuimpie schreef:Zow, net onder de douche vandaan.
Waren jullie toevallig diegene die voor de rit nog ff snel een kettinggeleider aan het verwisselen waren op een Honda??
CRF450X '08
-
Jij hebt toch een G450X? Ik heb nog zo'n fiets op film staan. De filmpjes worden nu geconverteerd en ik zal deze week wel weer een filmpje in elkaar draaien (met weer een mooie Maiden plaat eronder... )brommer schreef:Ben alleen mijn kentekenplaat verloren
Lekker gereden, en wat een prachtig weer! Alleen zuipt die 2-takt zoveel dat ik op reserve binnen kwam...
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
Jep, dat waren wij. Haaans zn geleider was door dus die moest nog even vervangen worden. Helaas is hij na een halve ronde met mechanische pech uitgevallen. Vanmiddag bij mij thuis nog even trappen op de kickstarter en dat klonk erg engwr450f'05 schreef:Het was zeker een geweldige rit, zo goed als geen echte modder op sommige stukken begon het bijna weer te stuiven.KTM-Schuimpie schreef:Zow, net onder de douche vandaan.
Waren jullie toevallig diegene die voor de rit nog ff snel een kettinggeleider aan het verwisselen waren op een Honda??
Allways replace the cheapest parts first
Jij bent iig nog binnengekomen....silbertanne schreef:Jij hebt toch een G450X? Ik heb nog zo'n fiets op film staan. De filmpjes worden nu geconverteerd en ik zal deze week wel weer een filmpje in elkaar draaien (met weer een mooie Maiden plaat eronder... )brommer schreef:Ben alleen mijn kentekenplaat verloren
Lekker gereden, en wat een prachtig weer! Alleen zuipt die 2-takt zoveel dat ik op reserve binnen kwam...
Dat heb ik niet gehaalt..
Ik moest drukken.
Weet iemand nog hoe het met de jongen is afgelopen die bij het eerste de beste maisveld flink onderuit is gevlogen..
Ambulance derbij..
Zag der niet zo best uit.
V erder mooie rit
jammer van die maiden plaat, maar verder helemaal topsilbertanne schreef:Jij hebt toch een G450X? Ik heb nog zo'n fiets op film staan. De filmpjes worden nu geconverteerd en ik zal deze week wel weer een filmpje in elkaar draaien (met weer een mooie Maiden plaat eronder... )brommer schreef:Ben alleen mijn kentekenplaat verloren
jammer van jouw smaakGorilaZz schreef:jammer van die maiden plaat, maar verder helemaal topsilbertanne schreef:Jij hebt toch een G450X? Ik heb nog zo'n fiets op film staan. De filmpjes worden nu geconverteerd en ik zal deze week wel weer een filmpje in elkaar draaien (met weer een mooie Maiden plaat eronder... )brommer schreef:Ben alleen mijn kentekenplaat verloren
on topic : heeft er al iemand nieuws over de toestand van de mensen die afgevoerd zijn met de Ambu ?
Vanmorgen mooi bijtijds ingeschreven, iets over 9 al. Ik heb de motor bijna pal voor de deur van de Radstake neergezet. Met een slot in de remschijf.
Staan er toch al zo'n 20 stuks zonder slot en onbeheerd. Nu wil ik dat tuig niet vrijpleiten, maar toch : gelegenheid maakt de dief.
Ik ben in de afgelopen jaren een XR600 en een 300EXC door diefstal kwijtgeraakt. Ik zet alles op slot, motor, auto en aanhanger.
Verder heerlijk gestuurd. Sommige bouwlanden liepen wel heel erg zwaar. Kwam op reserve en benzinedampen binnen . Laaste deel vond ik zeker mooier, meer bos en minder vol gas over de mais. Opmerkelijk hoe droog het overal nog was. 's ochtends de eerste ronde wel wat tricky met de zon in de ogen en wat mist.
Helaas mijn laatste excursie dit jaar. Ik krijg volgende week een nieuwe kruisband in mijn linkerknie en zal geruime tijd uit de running zijn.
Staan er toch al zo'n 20 stuks zonder slot en onbeheerd. Nu wil ik dat tuig niet vrijpleiten, maar toch : gelegenheid maakt de dief.
Ik ben in de afgelopen jaren een XR600 en een 300EXC door diefstal kwijtgeraakt. Ik zet alles op slot, motor, auto en aanhanger.
Verder heerlijk gestuurd. Sommige bouwlanden liepen wel heel erg zwaar. Kwam op reserve en benzinedampen binnen . Laaste deel vond ik zeker mooier, meer bos en minder vol gas over de mais. Opmerkelijk hoe droog het overal nog was. 's ochtends de eerste ronde wel wat tricky met de zon in de ogen en wat mist.
Helaas mijn laatste excursie dit jaar. Ik krijg volgende week een nieuwe kruisband in mijn linkerknie en zal geruime tijd uit de running zijn.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
fantastisch gereden, veel dank aan de organisatie. de muziek na de tijd was ook leuk, gezellig tent daar. tja en dan nog 180km terugtuffen in de bus. ook gezellig
de ambu bij dat eerste maisveld hielp een man met gebroken onderbeen, ktm rijder.
de ambu bij dat eerste maisveld hielp een man met gebroken onderbeen, ktm rijder.
Laatst gewijzigd door gabe op zo nov 08, 2009 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen met Corne Pol (hoezo strakke planning, hij komt aanrijden als ik net uitstap) 1 rondje gedaan. Eerst nogal mistig, na 5 kilometer kramp in mijn armen, een bultje met een hele stijle afsprong, een crossbril die, net als mijn gewone bril, maar bleef beslaan (dus een van de twee moest op de reservebank), een achterremstangetje dat na elke maisplak of hobbelpad weer op zijn plaats moest worden geholpen (opgelost met een ty-rap), in de loop van de ochtend een lekker zonnetje, Corne die op mij bleeeeeeef wachten, want een ouwe TT350 moest zo af en toe wel heeeeeeeeeel hard werken op zo'n maisveld, autojump maar overgeslagen, wel 1,5 rondje over de crossbaan als afsluiter. Bijtijds weer thuis, dus mijn motortje staat weer schoon in de schuur, hij heeft goed zijn best gedaan.
fantastisch gereden gisteren,lekker zonnetje,alleen zowel heen als terugreis veel mist gehad,erg irritant als je160 km moetrijden.het was helemaal de moeite waard.modder viel wel mee.off road rijders zijn toch niet bang voor een beetje modder,we zijn toch geen homo,s.dacht dat onze sport een echte mannensport was.wim je weet niet wat je hebt gemist,bovendien hadden ze jouw ambulancecamper goed kunnen gebruiken.volgens mij hadden ze tekort aan ambu,s,veel zien rijden[/quote]
Eh........... we zullen het verdiend hebben, denk ik!GorilaZz schreef:waanzinnig lekker gereden, iedereen
die er iets mee te maken heeft gehad,
bedankt!! het was top!!!
verbazend hoe droog de velden, crossbaan etc etc waren
en dan die zon.. hoe regelen jullie dat???
-
Ik heb weer een filmpje in elkaar geflanst:
http://www.youtube.com/watch?v=A9DFom-cM6o
@GorilaZz: eerst even het geluid dimmen...
silbertanne schreef:Ik heb weer een filmpje in elkaar geflanst:
Prachtig trouwens dat ook jij mensen "in nood" helpt.
Ik heb er ook altijd mijn handen aan "vol" . Ik stop voor elke "mogelijk" gestrande rijder om of te helpen of even te vragen wat er aan de hand is. En of ik evt kan helpen.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Netjes, dat gelul over geluid hou je altijd, is ook niet belangrijk.silbertanne schreef:Ik heb weer een filmpje in elkaar geflanst:
Verzin maar een toepasselijk muziekje voor een filmpje, vind ik erg lastig.
maar motor geluid zou niet misstaan. (zelf heb ik de microfoon met foam en ducktape windvrij gemaakt.)
-
Dank je. Dat ga ik volgende week maar eens proberen. Een beetje motorgebrom erbij is wel leuk, maar nu hoor je alleen het geruis van de wind. Daarom heb ik het maar helemaal uitgezet.GorilaZz schreef: maar motor geluid zou niet misstaan. (zelf heb ik de microfoon met foam en ducktape windvrij gemaakt.)
- KTM-Schuimpie
silbertanne schreef:Ik heb weer een filmpje in elkaar geflanst:
Mooi filmpje man!!
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
Nog een filmpje gevonden op youtube, sta wel te kijken van de kwaliteit dat dit soort cameras tegenwoordig haalt
http://www.youtube.com/watch?v=8MUY7jgQS-Q
(deze gebruiker heeft nog meer videos van varsseveld erbij staan )
http://www.youtube.com/watch?v=8MUY7jgQS-Q
(deze gebruiker heeft nog meer videos van varsseveld erbij staan )