electrisch starten

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
milko
Berichten: 13
Lid geworden op: ma jun 02, 2008 00:14
Locatie: haarlem

hoi,
Ik probeer al enige tijd mijn exc450 lekker elctrisch te laten starten maar dit wil niet lukken. heb een nieuwe accu gekocht, nieuw startrelais en de handschakelaar getest., maar de motor draait niet rond. de startmotor draait buiten de motor wel goed. zet ik er een autoaccu 12v op draait hij wel , maar langzamer dan bv bij een auto.
heeft iemand suggesties?

tuareq
klomp

misschien een nacht aan de druppellader zetten, ook al is het een nieuwe.
GuyC
Berichten: 123
Lid geworden op: di jan 30, 2007 21:42

Heb het ook voorgehad, foutje zat in de batterij. Had een andere batterij gekocht :YB4 en nog iets... Die zou ook werken hadden ze me gezegd. Wat denk je...ze bleek te zwak om de motor op gang te krijgen.Vervangen door een YB5..... en geen probleem meer
milko
Berichten: 13
Lid geworden op: ma jun 02, 2008 00:14
Locatie: haarlem

ga het type accu even controleren en bij een enduroaccu is het denk ik sowieso handig hem standaard op de druppellader te houden, zit er eigenlijk nog verchil in die dingen?
Gebruikersavatar
wheely34
Berichten: 117
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 21:08
Locatie: kaatsheuvel

Had dit probleem ook De ktm accu,s zijn eigenlijk te zwak.Heb er nu een super b accu in zitten en je hoeft er maar naar te kijken en hij start.Kost wat maar dan heb je ook wat :lol:
go faster on a ktm 500 exc nv 40 836
Surfroy01
Berichten: 378
Lid geworden op: ma jan 19, 2004 16:49
Locatie: Weer in de Hoek van Holland

Zou niet permanent aan de druppelaar hangen wat ze ook zeggen het is toch niet echt goed, wat ik doe is meestal de avond ervoor hang ik hem aan de druppelaar, sans de problem!
You're free to do as we tell you!
Plaats reactie