beste zandvreters
ik heb mijn standaard dubbele bochtjes vervangen door een enkele rvs pijp, de demper is niet veranderd, kan het dat ik mijn sproeierbezetting ook moet aanpassen hij start namelijk slechter en loopt minder mooi stationair
wie kan me helpen
tuareq
slechter starten ktm exc bij enkele uitlaatbocht
Moderator: ghulst
Nog nooit van gehoord.milko schreef:beste zandvreters
ik heb mijn standaard dubbele bochtjes vervangen door een enkele rvs pijp, de demper is niet veranderd, kan het dat ik mijn sproeierbezetting ook moet aanpassen hij start namelijk slechter en loopt minder mooi stationair
wie kan me helpen
tuareq
Welk jaar ? Wat zit er voor naald en stationairsproeier in ?
Heb je de dubbele bochten nog ?
Het kan idd. kloppen dat je je sproeierbezetting moet aanpassen, al zou ik verwachten dat het bij deze verandering wel mee zou vallen.
alles is nog standaard aan de carb. hoofdsproeier 178, naald OBDVR, 3e van boven, starting jet = stationair sproeier 85
heb de aasluiting op de demper iets moeten aanpassen en heb hier mijn bestaande bocht voor gebruikt
heb de aasluiting op de demper iets moeten aanpassen en heb hier mijn bestaande bocht voor gebruikt
knoeier !! kom dan ook eerst naar de KTM dokter
er staat trouwens ook nog een krat bier dat op moet , misschien kunnen we elkaar helpen ?
ik denk trouwens dat de sproeierbezetting goed is , gewoon je carb even goed cleanen .
de sproeiertjes achter op de carb die zich bevinden in de kunststof ring waaraan de slurf van het filter huis zit , willen nog wel eens vervuilt raken.
en misschien moet je gewoon eens harder gaan rijden Milko
enne ... zorg dat ie het doet voor de 29e ... grrr
er staat trouwens ook nog een krat bier dat op moet , misschien kunnen we elkaar helpen ?
ik denk trouwens dat de sproeierbezetting goed is , gewoon je carb even goed cleanen .
de sproeiertjes achter op de carb die zich bevinden in de kunststof ring waaraan de slurf van het filter huis zit , willen nog wel eens vervuilt raken.
en misschien moet je gewoon eens harder gaan rijden Milko
enne ... zorg dat ie het doet voor de 29e ... grrr
4 strokes only !!
daar ben je een team voor heh
maareh... slecht starten en slecht stationair was bij mij het gevolg van een gebroken uitlaatklepveer. (waar ik evt nog wel een reserve exemplaar van heb liggen) .
verder kunnen we de carb wel even schoonmaken , vooral het acceleratie pompje doet de boel nog wel eens verstoren .
maareh... slecht starten en slecht stationair was bij mij het gevolg van een gebroken uitlaatklepveer. (waar ik evt nog wel een reserve exemplaar van heb liggen) .
verder kunnen we de carb wel even schoonmaken , vooral het acceleratie pompje doet de boel nog wel eens verstoren .
4 strokes only !!
Naald kan toch wel wat beter.JoeBaR schreef: ik denk trouwens dat de sproeierbezetting goed is , gewoon je carb even goed cleanen .
De DVR is het armste wat je maar kan verzinnen: als je het mij vraagt loop je daarmee zelfs het risico dat ie te warm wordt.
-D betekent 45'' taper, daardoor wordt ie wat arm in het middengebied.
-V is de langste naald die er is. Bij een 39mm carb blijft de tip bij volgas waarschijnlijk een stuk in de emulsiebuis. Vandaar de 178 hoofdsproeier.
-R is de diameter 2.755 mm, die is wel OK. Lekker arm vanaf stationair.
Bestel anders voor de gein eens een OBEKR bij de Yamaha dealer.
partnr 5JG-14916-ER-00.
clipje 5 van boven
Hoofdsproeier 160-165.
stationair 45 (42 mag ook) Starting jet is iets anders. De stationairsproeier vind je in de vlotterkamer. Die lange.
+/- 2 tientjes, moet je eens voelen wat voor verschil dat maakt...