Gezocht Decompressie kastje DR800 (SR43)

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
MDK
Berichten: 72
Lid geworden op: ma nov 17, 2003 16:24
Locatie: Alkmaar

Hee lui, vanavond ben ik met Sander aka 800S naar mijn DR dokter geweest
en hebben we geprobeerd mijn DR weer wat leven in te blazen. Helaas. Na een hoop dingen te hebben gechecked (De CDI is het niet) zouden we nog een ding kunnen proberen, de het decompressie kastje vervangen. Dus mijn vraag, is er iemand in het gelukkige bezit van zo'n kastje en ben je bereid hem aan mij te verkopen? (als dat het probleem is).

Ik zou er erg mee geholpen zijn.
En nog bedankt Sander voor de helpen de hand :).
Gr Martijn
Na regen komt regent, kijk maar in de van Dalen.
800S
Berichten: 1064
Lid geworden op: zo sep 16, 2007 17:08
Locatie: Bergen

ik zal kijken hoe ik mijn bedrading heb liggen om die unit te omzeilen.
ik wist het niet meer uit mijn hoofd hoe dat ging, en volgende x als mijn tank eraf is zal ik aan je denken.
en tot die tijd maar vragen naar nwe unit


greetz sander
futurist
Berichten: 3404
Lid geworden op: do jan 03, 2008 00:34
Locatie: Essen Belgie

mijn 750 start altijd zonder ook maar op enige manier decrompressie toe te passen. dus idd de schakeling omzeilen moet voldoende zijn om te kijken of dit de oorzaak is volgens mij moet je een gele met groene ader draad overbruggen.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
MDK
Berichten: 72
Lid geworden op: ma nov 17, 2003 16:24
Locatie: Alkmaar

Okee. Dat is dan een oplossing als ik geen andere Decompressie kast vinden kan. Idd Sander, tot die tijd op zoek naar een nieuwe unit.
Thanks.
Na regen komt regent, kijk maar in de van Dalen.
spgoesdakar
Berichten: 440
Lid geworden op: wo mar 14, 2007 18:34
Locatie: Uden

MDK schreef:Okee. Dat is dan een oplossing als ik geen andere Decompressie kast vinden kan. Idd Sander, tot die tijd op zoek naar een nieuwe unit.
Thanks.
Je hebt een PB
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
MDK
Berichten: 72
Lid geworden op: ma nov 17, 2003 16:24
Locatie: Alkmaar

Okee, na 6 maanden stilstand rijdt hij weer!
Bleek dat kortsluiting in de draadboom het begin van alle ellende was. Nieuwe bobines, dynamo, bedrading, cdi, bougies+toebehoren etc. etc. En aangezien ik toch bezig was gelijk nieuwe banden er onder en de balans ketting gespannen.

Maar goed, ik ben net op tijd voor het mooie weer en heb gelijk al wat ritjes gemaakt. Hij rijdt lekkerder dan ooit. Nu alleen nog een nieuwe uitlaat en dan ben ik dr weer. Sander ongelovelijk bedankt voor je hulp :).
Na regen komt regent, kijk maar in de van Dalen.
Plaats reactie