Spoedig herstel gewenst!pruus schreef:Bibmousse zit er in. Was wel lastig, heb Rogier om hulp moeten vragen omdat mijn bandenapparaat voor 17" is gemaakt.adje schreef:Altijd maar in Bilstain rijden he Pruus.
Dat gaat nog een keer goed fout met jou daar.
Is het nog gelukt met de bibmousse
Pols heb ik gebroken tijdens 4 h. Eerste stint was anderhalf uur en dat is dus veel te lang voor mij! Daarna steeds meer last van kramp en na drie uur: hatsenflatsen![]()
Volgend jaar maar weer teamklassement. Wel jammer om Handel.
Maar voor jullie allemaal: veel plezier en geen blessures!
26 oktober, MC Ruurlo of MC de Peelrijders
Moderator: ghulst
- KTM-Schuimpie
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
-
Het was zeker weer een mooie rit. Het is toch wel de klassieker onder de offroad ritten. Alleen wel jammer dat ze dat stuk mul zand er uit gehaald hebben.
Ben wel behoorlijk in contact met een boom gekomen. Al meteen na de start, net voor dat eerste knippenpad. Stuur krom en behoorlijk last van mijn pols. Zeker nu ik stil zit. Uiteindelijk dus maar twee ronden gereden want ik wilde mijn pols niet teveel belasten. Ik wil volgende week ook weer rijden. Bij de eerste regenbui was ik precies mijn motor op aan het laden dus onder het rijden was het mooi droog. Vooral van de crossbaan heb ik genoten... Gaat nu toch wel een stuk beter als ik gewend was. Nog niet hard maar in ieder geval loop ik niet meer zo te klooien.
Ben wel behoorlijk in contact met een boom gekomen. Al meteen na de start, net voor dat eerste knippenpad. Stuur krom en behoorlijk last van mijn pols. Zeker nu ik stil zit. Uiteindelijk dus maar twee ronden gereden want ik wilde mijn pols niet teveel belasten. Ik wil volgende week ook weer rijden. Bij de eerste regenbui was ik precies mijn motor op aan het laden dus onder het rijden was het mooi droog. Vooral van de crossbaan heb ik genoten... Gaat nu toch wel een stuk beter als ik gewend was. Nog niet hard maar in ieder geval loop ik niet meer zo te klooien.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
4 rondes droog gereden!! Was weer goed. Er zijn er wel veel die het niet zo precies kijken met de uitgezette routes op de maisvelden veel sporen rechtdoor gezien. Dan gaat de lol er wel vanaf, rechtuit gas geven kan iedereen.
http://www.circuitfotografie.nl/cpg1418 ... 05&pos=211
http://www.circuitfotografie.nl/cpg1418 ... 05&pos=211
Laatst gewijzigd door mech op zo okt 26, 2008 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zat me er ook aan te ergeren. Die bochten maken de maisplakken juist mooi!mech schreef:4 rondes droog gereden!! Was weer goed. Er zijn er wel veel die het niet zo precies kijken met de uitgezette routes op de maisvelden veel sporen rechtdoor gezien. Dan gaat de lol er wel vanaf, rechtuit gas geven kan iedereen.
Verder een mooie rit. Ik wist niet dat ze daar zoveel bos hadden, maar zolang er een beetje gang in zit kan ik daar best van genieten!
Laatst gewijzigd door mmrizio op zo okt 26, 2008 20:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Op een van de maisvelden was ik de enige die het juiste spoor heeft gevolgd want er was geen enkel ander spoor te zien.
De organisatie had paaltjes en lint uitgezet maar dat had blijkbaar niemand gezien dat je daar omheen moest
De organisatie had paaltjes en lint uitgezet maar dat had blijkbaar niemand gezien dat je daar omheen moest

Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
Jij bent al vroeg vertrokken?adje schreef:Op een van de maisvelden was ik de enige die het juiste spoor heeft gevolgd want er was geen enkel ander spoor te zien.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
- KTM-Schuimpie
Wij ook weer thuis, uitgeladen, en ff wezen douchen..
Ritje was leuk, organisatie wederom vreselijk TOP!!, overal klaarovers, zat EHBO, die we regelmatig in actie zagen, ik heb der nog nooit zoveel zien liggen i.i.g.
1e ronde vond ik mwah, veel losse grond, kon de grip slecht zoeken ook, crosbaan was leuk, door het bose, in het zware zand was mijn slechtste gedeelte, de knippen verderop gingen me weer redelijk goed af.
2e ronde merk ik dat er meer sporen zijn, dus minder mul in de maisvelden, maar toch waren ze minder mooi dan op Hengelo, die waren vlakker, en beter te rijden dan hier. (Handel)
Kon ook makkelijker mensen passeren nu, al waren de stukjes soms net ff te kort, en als er zo'n 450 of 520EXC voor je zit, is dat erg KUT, als je daarna weer een bos inknal rijden de meeste dan ook flink in de weg.. laat staan die vervelende quad's, sommige weten dat ze een opstakel zijn, gan dan ook aan de kant, maar anderen blijven stug voor je poten rijden.
3e ronde de knippen op de maisvelden worden knap beroerd hier en daar, en ook slecht te rijden, soms rij je al biddend naar het volgende diepe gat toe, zal geholpen hebben, want eraf geflikkers ben ik alleen 2 keer op de "echte" crosbaan, waar me voorwiel in een bocht soms ineens 50cm diep wegzakt..
Toch rij ik redelijk makkelijk op een knap tempo door, mijn conditie zit wel goed, alhoewel me knie en onderrug nog steeds niet soepel is, na de gevelactie 2 weken geleden.
Op de zandbult zie ik Ingrid staan samen met Mattieu, die denk ik geweldige foto's heeft van vandaag, ik stop bij Ingrid, en geef mijn rugzak af, omdat ze daar al een paar uur staan had ik wat drinken en voedsel geladen voor ze.
De laatste paar km's rijden Rico en ik soepel naar de eindstreep, het is al iets donkerder geworden, en we stoppen ermee, bij de auto's beginnen de druppels, we hebben vreselijk gezwijnd met het weer, wederom!, en een stop van 2 weken is zwaar verdiend..
Mannen bedankt weer voor het samenzijn, tot 9 november.
De Garoeten
Ritje was leuk, organisatie wederom vreselijk TOP!!, overal klaarovers, zat EHBO, die we regelmatig in actie zagen, ik heb der nog nooit zoveel zien liggen i.i.g.
1e ronde vond ik mwah, veel losse grond, kon de grip slecht zoeken ook, crosbaan was leuk, door het bose, in het zware zand was mijn slechtste gedeelte, de knippen verderop gingen me weer redelijk goed af.
2e ronde merk ik dat er meer sporen zijn, dus minder mul in de maisvelden, maar toch waren ze minder mooi dan op Hengelo, die waren vlakker, en beter te rijden dan hier. (Handel)
Kon ook makkelijker mensen passeren nu, al waren de stukjes soms net ff te kort, en als er zo'n 450 of 520EXC voor je zit, is dat erg KUT, als je daarna weer een bos inknal rijden de meeste dan ook flink in de weg.. laat staan die vervelende quad's, sommige weten dat ze een opstakel zijn, gan dan ook aan de kant, maar anderen blijven stug voor je poten rijden.
3e ronde de knippen op de maisvelden worden knap beroerd hier en daar, en ook slecht te rijden, soms rij je al biddend naar het volgende diepe gat toe, zal geholpen hebben, want eraf geflikkers ben ik alleen 2 keer op de "echte" crosbaan, waar me voorwiel in een bocht soms ineens 50cm diep wegzakt..
Toch rij ik redelijk makkelijk op een knap tempo door, mijn conditie zit wel goed, alhoewel me knie en onderrug nog steeds niet soepel is, na de gevelactie 2 weken geleden.
Op de zandbult zie ik Ingrid staan samen met Mattieu, die denk ik geweldige foto's heeft van vandaag, ik stop bij Ingrid, en geef mijn rugzak af, omdat ze daar al een paar uur staan had ik wat drinken en voedsel geladen voor ze.
De laatste paar km's rijden Rico en ik soepel naar de eindstreep, het is al iets donkerder geworden, en we stoppen ermee, bij de auto's beginnen de druppels, we hebben vreselijk gezwijnd met het weer, wederom!, en een stop van 2 weken is zwaar verdiend..
Mannen bedankt weer voor het samenzijn, tot 9 november.
De Garoeten
- KTM-Schuimpie
De foto's staan alweer online!
Ziet er inderdaad beter uit dan de foto's van Boezerooij, op mijn foto stond de een of andere futloze frikandel. Locatie van de fotoshoot was niet echt topklomp schreef:hij maakt wel mooie foto's!
zit tenminste wat actie in!

Ik wil nog wel efkes ook de heer Pluvius bedanken, zij die niet zijn gegaan vanwege de weersvoorspellingen hebben DIK ongelijk gekregen.
Handel blijft mooi

Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
ik vond de fotos juist wel mooi. Het waren iig niet van die standaard crossfotos die je overal ziet. Offroadfotos moeten een bepaalde sfeer uitstralen en dat was,met die van mij, dit jaar toch goed gelukt. Fotos van sprongen ed. zie ik al meer dan genoeg.Sjokske schreef:Ziet er inderdaad beter uit dan de foto's van Boezerooij, op mijn foto stond de een of andere futloze frikandel. Locatie van de fotoshoot was niet echt topklomp schreef:hij maakt wel mooie foto's!
zit tenminste wat actie in!![]()
Ik wil nog wel efkes ook de heer Pluvius bedanken, zij die niet zijn gegaan vanwege de weersvoorspellingen hebben DIK ongelijk gekregen.
Handel blijft mooi
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Ruurlo had de route ook perfect voor elkaar met mooi kruip door sluip door werk afgewisseld met mooie bosbaden en maisland. En op het moment dat we aan stoppen zaten te denken, begon te regenen hebben we de KTM maar op de aanhanger gezet.
Aanstaande zondag op naar de OTR van Markelo.

We zijn weer een jaar verder (dit jaar vallen ze op 25 oktober), maar de vraag blijft bestaan. Andere jaren heb ik met veel plezier voor Handel gekozen, zodat ik Ruurlo helemaal niet ken. Maar als die route me ligt, wil ik best wel eens kijken of het de KNMV-meerprijs waard is. Ook omdat Handel na de middag toch wel erg zwaar begint te worden als 1000 man daar een paar keer overheen zijn geweest.
Mijn wensen:
- Niet te veel krap kruip-door sluip-door. Als het wat breder is en vloeiend te rijden vind ik het wel leuk, maar heel krap boswerk ligt me niet. Zoals bijvoorbeeld in 1 van de lussen van de rit van Lichtenvoorde.
- Leuke parcourtjes op de stoppels. Ik weet dat de technische rijders er anders over denken, maar ik vermaak me altijd prima op maislanden als er een lekker circuitje is gelegd.
- Niet te veel asfalt. Af en toe een stukje is prima om even uit te rusten, maar als het te veel wordt gaat het vervelen.
- Het parcours moet 's middags ook nog leuk zijn. Dus ook nog wat vlakke stukken aan de route aan het eind van de dag.
Zou Ruurlo wat voor me zijn?
Mijn wensen:
- Niet te veel krap kruip-door sluip-door. Als het wat breder is en vloeiend te rijden vind ik het wel leuk, maar heel krap boswerk ligt me niet. Zoals bijvoorbeeld in 1 van de lussen van de rit van Lichtenvoorde.
- Leuke parcourtjes op de stoppels. Ik weet dat de technische rijders er anders over denken, maar ik vermaak me altijd prima op maislanden als er een lekker circuitje is gelegd.
- Niet te veel asfalt. Af en toe een stukje is prima om even uit te rusten, maar als het te veel wordt gaat het vervelen.
- Het parcours moet 's middags ook nog leuk zijn. Dus ook nog wat vlakke stukken aan de route aan het eind van de dag.
Maurice
-
- Contacteer:
had je dat niet beter in een nieuw topic kunnen zetten, of in het handel topic van dit jaar? 

gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Nou in Ruurlo hebben we in het eerste stuk wel aardig wat bosjes. Maar naar de oversteek bijna alleen naar maislanden en zandwegen en af en toe een stukje asfalt daar ontkom je gewoon niet aan.
Ook is de route minimaal 10 km langer geworden als de andere jaren. Ik denk zo tussen de 50 á 55 km
Zaterdag gaan we verder met uitzetten maar het is hier op de landen nog mooi droog. Dus geen last van stof en geen last van modder.
Ook zit er de crossbaan van de MCR/BMAC er weer volledig in. En dit jaar zit het parcours van de mini-GP van afgelopen zondag er weer in.
DE ROUTE IS NIET GESCHIKT VOOR QUAD'S
Voor meer info : www.mcruurlo.nl
Mark
Ook is de route minimaal 10 km langer geworden als de andere jaren. Ik denk zo tussen de 50 á 55 km
Zaterdag gaan we verder met uitzetten maar het is hier op de landen nog mooi droog. Dus geen last van stof en geen last van modder.
Ook zit er de crossbaan van de MCR/BMAC er weer volledig in. En dit jaar zit het parcours van de mini-GP van afgelopen zondag er weer in.
DE ROUTE IS NIET GESCHIKT VOOR QUAD'S
Voor meer info : www.mcruurlo.nl
Mark
Ruurlo heeft wel meer dan gemiddeld krappe bospaden.mmrizio schreef:We zijn weer een jaar verder (dit jaar vallen ze op 25 oktober), maar de vraag blijft bestaan. Andere jaren heb ik met veel plezier voor Handel gekozen, zodat ik Ruurlo helemaal niet ken. Maar als die route me ligt, wil ik best wel eens kijken of het de KNMV-meerprijs waard is. Ook omdat Handel na de middag toch wel erg zwaar begint te worden als 1000 man daar een paar keer overheen zijn geweest.
Mijn wensen:
CRF450X '08
Dat heb je wel goed ja. Ontken ik ook niet. Maar probeer maar eens iedereen het naar zijn zin te maken...
Maar die stukken bos rond om de crossbaan kunnen we bijna niet meer gebruiken , omdat de boer daar nu weiland van heeft gemaakt.
Daar hebben ze met de kampioensrit van dit jaar ook al problemen door. Vorig jaar was dat stuk een enduroproef ivm de enduro van Borculo die een week later werd gehouden.
En gasgeven op t rechte stuk kan iedereen wel.....
Maar die stukken bos rond om de crossbaan kunnen we bijna niet meer gebruiken , omdat de boer daar nu weiland van heeft gemaakt.
Daar hebben ze met de kampioensrit van dit jaar ook al problemen door. Vorig jaar was dat stuk een enduroproef ivm de enduro van Borculo die een week later werd gehouden.
En gasgeven op t rechte stuk kan iedereen wel.....
begrijp me niet verkeerd ik kom naar ruurlo juist speciaal voor die krappe bospaden, ik vind dat helemaal geweldig.
En daar komt ook nog eens bij dat ik binnen een half uur in ruurlo sta en handel doe ik 'ietsje' langer over
En daar komt ook nog eens bij dat ik binnen een half uur in ruurlo sta en handel doe ik 'ietsje' langer over
CRF450X '08
Krappe bospaden? Bij bospaden denk ik aan het landgoed ('t Zand?) bij Hengelo, daar heb ik veel schik aan. Maar als het veel krap bos is zonder pad, dan laat ik dat over aan de liefhebbers.
Maurice
je hebt een punt wezel.CrazyWezel schreef:had je dat niet beter in een nieuw topic kunnen zetten, of in het handel topic van dit jaar?
Topics van al lang gereden ritten zouden het best verwijderd worden, want die voegen niks meer toe.
dit is allemaal erg verwarrend.

Al lang gereden?klomp schreef:je hebt een punt wezel.CrazyWezel schreef:had je dat niet beter in een nieuw topic kunnen zetten, of in het handel topic van dit jaar?
Topics van al lang gereden ritten zouden het best verwijderd worden, want die voegen niks meer toe.
dit is allemaal erg verwarrend.![]()
Aankomende zondag is het zo ver

CRF450X '08
lees de data eens van de post.wr450f'05 schreef:
Al lang gereden?
dit is nog steeds het topic van Handel 2008, maar mensen posten nu gewoon door

Dus dan is het toch gewoon weer elk jaar actueel? Of zie ik dat verkeerd, en ok de datum klopt niet helemaal meer, vind ik niet zo'n ramp.klomp schreef:lees de data eens van de post.wr450f'05 schreef:
Al lang gereden?
dit is nog steeds het topic van Handel 2008, maar mensen posten nu gewoon door
CRF450X '08