Een leuk en goed georganiseerd evenement op een steenworp afstand van mijn huis. (moet je wel ver kunnen gooien

Wie kan ik meer tegenkomen??
Moderator: ghulst
Eerst motor naar huis brengen dan, want de laatste jaren hoor je ook vreemde berichten over gestolen aanhangwagen met motors en zelfs motors uit bussen!!.baggeraar schreef: Mooie rit en lekker dichtbij, en na afloop een lekker pilske pakken.
Tsja, ook dicht bij huis!!blubberboerke schreef:ik doe ook mee
Wat is precies de bedoeling, Noppy. Gaan jullie ook keuren of zijn jullie DE keuring?Noppy schreef:Er wordt 2 x gecontroleerd op geluid, aan de start en onderweg met een vliegende brigade.
Vergeten jullie niet pannensponsen, handboormachines, colablikjes en officiële dB-killers mee te brengen? Dan kan je nog wat experimenteren met het geluid.
Tot zondag!
Bosje schreef:Wij (schuimpie en ik) zijn er ook weer.
Daar moet (kun) je precies een VW kever demper inmeppen. Past precies (klem), kost 3 euro per stuk (maar je moet ze per 2 kopen).JarnoD schreef:wij zijn er ook bij met een clubke van xr's
weet iemand op voorhand al wat een xr 400 doet met open originele pijp?
anders wil ik dit wel even testen bij noppy
tijdens de KTM dag lag alles er perfect bij!gassen schreef:Ik ben er ook bij. Iemand al een idee of de ondergrond ook zo droog is als in Bergeijk / Eersel? Dit ivm met extra filters.
Beter mee verlegen dan om verlegen, kleine moeite, groot plezier, dat soort dingen.gassen schreef:Ik ben er ook bij. Iemand al een idee of de ondergrond ook zo droog is als in Bergeijk / Eersel? Dit ivm met extra filters.