MTB aan het woord.

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

GuyC
Berichten: 123
Lid geworden op: di jan 30, 2007 21:42

oossie schreef:Maar hebben ze het niet over wildcrossen? Zal wel anders zijn in BE dan in NL.
Ik denk dat wij voor de onwetende mens allemaal wildcrossers zijn hoor.
En of dat dan in Belgie, Nederland en voor mijn part op de maan is.
Voor de man/vrouw die op zondag z'n wandelingetje gaat maken in de velden zal dat geen verschil maken.

Wat wel een verschil maakt, en waar eerlijk gezegd mijn broek van afzakt, zijn dus reacties van het is niet hier, maar op een ander dus zal het wel anders zijn.
Als ik de internationale pers lees is het in alle omringende landen (en waarschijnlijk daar buiten ook) dat de offroad sport onder vuur ligt.
Het wordt stilaan tijd dat we één vuist maken, en niet denken dat zolang het niet in mijn achtertuin is, het geen kwaad kan.

Of maak jij nooit eens een uitstap naar bv de ardennen.
schildertje
Berichten: 654
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
Locatie: gelderland offroadland
Contacteer:

Nee, ik niet, maar dat komt vast door mijn gebrekkige franstalige knobbel.
:twisted:
Die discussie is een uitzichtloze en zonde van de energie :!:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

GuyC schreef:Het wordt stilaan tijd dat we één vuist maken, en niet denken dat zolang het niet in mijn achtertuin is, het geen kwaad kan.
Het is al veel gezegd maar dat één vuist maken gaat nooit lukken omdat crossers en offroaders teveel gewend zijn om hun eigen plan te trekken. Maar als iemand zich voelt geroepen om zijn sociale leven vaarwel te zeggen om de kar te gaan trekken en een groot initiatief te starten dan zal hij mijn steun krijgen. Financieel ook nog wel.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
pHreaC
Berichten: 513
Lid geworden op: za nov 26, 2005 13:31
Locatie: WESTERLO

Als off-roader wordt je nu eenmaal niet (door iedereen) getolereerd, of je nu recht in je schoenen staat of niet.

Dit weekend weer opgemerkt:
We rijden reglementair over de baan, agent houdt ons tegen en geeft ons allen een boete omdat onze plaat vuil is. Zijn uitleg: wij hebben thuis last van 'wild'-crossers en jullie zullen het ontgelden...maar ja, wat doe je eraan...agent is baas...
Afbeelding
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Ha ha,

Phreac, volgens mij fantaseer jij ook wel eens hoe een politieauto eruit zal zien nadat jij hem frontaal als trial hindernis genomen hebt met je enduro :lol: ?

En de bijbehorende verbazing van de juten die daar in zaten?

Noppy :lol: :P :lol:
:toost:
schildertje
Berichten: 654
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
Locatie: gelderland offroadland
Contacteer:

pHreaC schreef:We rijden reglementair over de baan, agent houdt ons tegen en geeft ons allen een boete omdat onze plaat vuil is. Zijn uitleg: wij hebben thuis last van 'wild'-crossers en jullie zullen het ontgelden...maar ja, wat doe je eraan...agent is baas...
:evil: wat een verschrikkelijk zielig mannetje is dat agentje, vast zo een als met dat filmpje waarbij ze een brommer de sloot in rijden. :microwave:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
JoeBaR
Berichten: 1980
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 14:01
Locatie: HiLLeGoM

8) stoppen voor oom agent als je plaat onleesbaar is ? ... welk kenteken noteert ie dan op de bon ? gas d`r op en goan !!

moet heel wat gebeuren willen ze je kunnen grijpen als je op een off road motor rijdt.
4 strokes only !!
lar
Berichten: 25
Lid geworden op: di feb 20, 2007 23:49

Ben bijna zover ,

Al de bossen opkopen en paden vlaken .

eigen weg bordtjes plaatsen enz
Zal wel nooit lukken vrees ik.
Shit Shit Shit dromen zijn dus toch bedrog.????
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

lar schreef:en paden vlaken .
Wrom ???
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
lar
Berichten: 25
Lid geworden op: di feb 20, 2007 23:49

Oke de paden laat ik zoals ze zijn.
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

www.codegroen.be

www.codegroen.com voor NL
GuyC schreef: Het wordt stilaan tijd dat we één vuist maken, en niet denken dat zolang het niet in mijn achtertuin is, het geen kwaad kan.
:toost:
schildertje
Berichten: 654
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
Locatie: gelderland offroadland
Contacteer:

http://www.codegroen.com/index.php?opti ... &Itemid=87
:shock: Goed, ik zie de link van Noppy, vervolgens zie ik op de site een klachteformulier mmmm, en dan zie ik het formulier :?

Euhhhh zal het wel niet begrijpen maar dit lijkt op nsb manieren.
Vergeef mijn botte reactie, maar gezien huidige onwikkelingen in dit land wordt er dus aan de zeikers een handreiking gedaan die daar ongetwijfeld gebruik van gaan maken.
En net nu ik weer een aantal potentieele paadjes heb gezien, waar ik overigens zonder individuen lastig te vallen kan passeren.
Maar goed ik zal het wel niet begrijpen :roll:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

a. Je hoeft toch niets met de klachten te doen, of wel?
b. In het kader van "Ken je vijand" is het altijd goed om te weten op wat voor onzinnige gronden ze zoal klagen
c. Je kunt naar die mensen reageren om zo meer begrip te kweken.
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

Ze zijn als 'terreinmeester' op zoek naar een BOA met een digitale camera en een mobiele telefoon die contact onderhoudt met lokale cross shops en dealers ???
Dat ruikt naar verraad...
Ik koop alleen nog maar via internet en laat het dan op mijn werk bezorgen. Adje.... Jij bent toch niet een BOA he ???
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

folie schreef:Ze zijn als 'terreinmeester' op zoek naar een BOA met een digitale camera en een mobiele telefoon die contact onderhoudt met lokale cross shops en dealers ???
Dat ruikt naar verraad...
Ik koop alleen nog maar via internet en laat het dan op mijn werk bezorgen. Adje.... Jij bent toch niet een BOA he ???
Ad is onze opper-Boa, nee geintje.
Laatst gewijzigd door Noppy op wo okt 21, 2009 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
:toost:
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

folie schreef: Ik koop alleen nog maar via internet en laat het dan op mijn werk bezorgen. Adje.... Jij bent toch niet een BOA he ???
Gelukkig niet :lol:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Plaats reactie