Inschrijvingen zijn geopend vanaf 4 oktober...
Als je wil gaan, niet te lang wachten om in te schrijven.
Verleden jaar waren de inschrijvingen volzet begin december.
Erzberg 2010
Moderator: ghulst
Wat te oud , 51 jaar en ingeschreven
Woestijn is fijn !!!
inschrijven en een proloog mee rijden is één daar mag je 51 jaar voor zijn. Maar zondag mee in "hare scramble" staan is wat anders. Daar zullen toch niet teveel 50 + ers in staan.Jacdesert schreef:Wat te oud , 51 jaar en ingeschreven
Heb je al eens meegedaan aan de proloog of de scramble jacdesert ?
mvg
Kenny
Eerste keer , afgelopen jaar wel het hele traject met de Gas Gas trial motor gereden , ik ga alleen de proloog rijden , mocht ik bij de geklasseerde voor de scramble komen dan tot post 3 , daarna wordt het te hefitg.
Woestijn is fijn !!!
ik durf niet hoor
anders verkoop je zoveel praat niet
Schijnbaar kun je niet lezen Kenny , tot post 3 heb ik al gereden , daarna word het te heftig.
extra onderbroekje
Heb ik niet nodig , gewoon omdat ik niet verder ga dan post 3 , met de trialmotor wel tot post 9 gekomen , maar dat gaat met de enduro echt niet lukken.
Dus schrijf zelf nog maar eens in en neem dan dat extra onderbroekje maar voor jezelf mee.
Schijnbaar kun je niet lezen Kenny , tot post 3 heb ik al gereden , daarna word het te heftig.
extra onderbroekje
Heb ik niet nodig , gewoon omdat ik niet verder ga dan post 3 , met de trialmotor wel tot post 9 gekomen , maar dat gaat met de enduro echt niet lukken.
Dus schrijf zelf nog maar eens in en neem dan dat extra onderbroekje maar voor jezelf mee.
Woestijn is fijn !!!
[quote="kenny"]Ik heb het gedaan ..............maar nu niet meer.
Maar wat heb je dan gedaan Kenny , de proloog en de scramble en tot welke post dan
Maar wat heb je dan gedaan Kenny , de proloog en de scramble en tot welke post dan
Woestijn is fijn !!!
Ik reed nog maar 5 maand met een een enduro motor toen enkele "gekken" besloten om mij mee te nemen naar de erzberg rodeo.
Ik ben door de proloog gekomen als 378 st en heb tot post 2 gereden. Lijkt niets maar een hele prestaie is al de scramble halen vind ik.
Je schrijft dat jezelf al tot post 9 hebt gereden met je trialmotor. Hoe doe je dat zonder mee in de competitie te zijn ?Want ik dacht dat het er overal verboden gebied was buiten competitie.
mvg
Kenny
Ik ben door de proloog gekomen als 378 st en heb tot post 2 gereden. Lijkt niets maar een hele prestaie is al de scramble halen vind ik.
Je schrijft dat jezelf al tot post 9 hebt gereden met je trialmotor. Hoe doe je dat zonder mee in de competitie te zijn ?Want ik dacht dat het er overal verboden gebied was buiten competitie.
mvg
Kenny
-
Jongens, jongens, gaan we katten?
Samen met Jurgen van de Goorbergh gereden , hij kent de mensen van de organisatie en dan gaan alle hekken open.
Inderdaad 378 ste in de proloog is keurig , ik denk dat ik rond de 800 zal eindigen , tot post 2 is ook al keurig , toch denk ik dat post 3 haalbaar moet zijn , daarna komt dat akelige stuk tussen de bossen tegen die ultra steile helling , dat lukt alleen als je bij de eerste 200 bent en voldoende hulp hebt op de helling.
We will see
Inderdaad 378 ste in de proloog is keurig , ik denk dat ik rond de 800 zal eindigen , tot post 2 is ook al keurig , toch denk ik dat post 3 haalbaar moet zijn , daarna komt dat akelige stuk tussen de bossen tegen die ultra steile helling , dat lukt alleen als je bij de eerste 200 bent en voldoende hulp hebt op de helling.
We will see
Woestijn is fijn !!!
Er is nog wel een mogelijkheid om te gaan trainen op de Erzbergkenny schreef:Want ik dacht dat het er overal verboden gebied was buiten competitie.
Check this out
-
Ik en een vriend hebben ons ook aangemeld en al betaalt.
Onder het motto: Gewoon, omdat het kan!
We zullen zien!
Onder het motto: Gewoon, omdat het kan!
We zullen zien!
KTM EXC 525 2006,
-
Wij zijn in 2008 en 2009 wezen kijken en het is een geweldig evenement.
In 2009 hebben we wel de motors meegenomen en daar wezen rijden in de bergen en s,avonds feest in de tent...
Geweldig weekend gehad alleen een beetje veel auto gereden voor 2 dagen maar je moet er iets voor over hebben .
Gaan er nog meer kijken ?
In 2009 hebben we wel de motors meegenomen en daar wezen rijden in de bergen en s,avonds feest in de tent...
Geweldig weekend gehad alleen een beetje veel auto gereden voor 2 dagen maar je moet er iets voor over hebben .
Gaan er nog meer kijken ?
Yust have fun
-
GuyC en JacDessert hoe hebben jullie dit alles geregeld met betrekking tot de verzekering? Dan heb ik het niet over de motorverzekering maar eigen verzekering. Een ongevallen verzekeringen sluit deelname aan wedstrijden uit, hebben jullie een bijzondere sporten verzekering afgesloten? Mijn verzekeraar heeft deze namelijk in het pakket zitten.
KTM EXC 525 2006,
Nee , niks verzekerd , gewoon eigen risico.
In Nederland heb ik geen verzekeraar kunnen vinden die een verzekering wil afgeven , zodra er een wedstrijd element in zit dan willen ze niks meer verzekeren.
Ook de afgelopen jaren in Marokko de Tuareg rally gereden en ook voor eigen risico.
In Nederland heb ik geen verzekeraar kunnen vinden die een verzekering wil afgeven , zodra er een wedstrijd element in zit dan willen ze niks meer verzekeren.
Ook de afgelopen jaren in Marokko de Tuareg rally gereden en ook voor eigen risico.
Woestijn is fijn !!!