Ik moet nog wat filmpjes bewerken die opgenomen zijn op een HD-camera (weet het formaat zo niet uit m'n hoofd). Ik weet wel dat bv. Windows MovieMaker ze niet kan openen.
Wie kent een goed, gratis prog waarmee ik ze kan bewerken? Ik wil de HD-kwaliteit uiteraard behouden
Prog om HD beelden te bewerken
Moderator: ghulst
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Volgens mij zijn dat .mov bestanden
Ik heb ook zo'n HD ding, mijn enige tip die ik je kan geven is koop een apple computer in plaats van een PC met windows.
Er zijn bijna geen programma's die je .mov bestanden laten bewerken, terwijl er voor op de apple computer best veel mogelijkheden zijn.
Ik heb ook zo'n HD ding, mijn enige tip die ik je kan geven is koop een apple computer in plaats van een PC met windows.
Er zijn bijna geen programma's die je .mov bestanden laten bewerken, terwijl er voor op de apple computer best veel mogelijkheden zijn.
CRF450X '08
Die magix werkt goed met .Mov (ik heb een Contour HD, topding)Frank! schreef:Nou, het zijn MTS-bestanden (zie ook dit).
Ik zal die Magix-software eens bekijken, thanks!
Mocht je de hele versie moet je me ff mailen, regel ik ff wat (als ik het installatiebestand nog heb )
Allways replace the cheapest parts first
Zie pbBosje schreef:Die magix werkt goed met .Mov (ik heb een Contour HD, topding)Frank! schreef:Nou, het zijn MTS-bestanden (zie ook dit).
Ik zal die Magix-software eens bekijken, thanks!
Mocht je de hele versie moet je me ff mailen, regel ik ff wat (als ik het installatiebestand nog heb )