Hallo,
Zondag a.s. organiseert Ad wederom een roadboek-rit.
Ik heb al gemerkt dat Huskie zich ingeschreven heeft.
Misschien zijn er nog forum-deelnemers die meerijden?
Ik zou het tof vinden om eventueel samen te rijden, of om met iemand te "mogen" meerijden (ik kom alleen).
Ik ben van Hasselt (Belgisch Limburg). Ik heb ook nog plaats op mijn aanhangwagen indien er iemand dient opgepikt te worden onderweg.
Jo
Roadboek tocht van Ad 29/09/02. Wie komt er rijden ?
Moderator: ghulst
hallo jo
ik rij ook de rit van ad k.
hoe laat ben jij ongeveer bij het vertrekpunt ??
ik ben er rond 09.00 uur
we kunnen misschien samen de rit rijden.
ik heb je al eens ontmoet in bilstain waar jij toen samen met freek was.
je kunt aan ad vragen waar ik ben.
tot zondag,
AD F.
ik rij ook de rit van ad k.
hoe laat ben jij ongeveer bij het vertrekpunt ??
ik ben er rond 09.00 uur
we kunnen misschien samen de rit rijden.
ik heb je al eens ontmoet in bilstain waar jij toen samen met freek was.
je kunt aan ad vragen waar ik ben.
tot zondag,
AD F.
@ Ad F. ,
awel, van dat samenrijden is afgesproken !!
Ik probeer altijd ruimschoots op tijd te zijn (dan kan ik rustig mijn roadboek plakken en monteren), d.w.z. zo omstreeks 08.30 wil ik er zijn.
Ik heb een KTM 520 EXC met nummerplaat MUT 628 (Belgisch)
Een donkerblauwe Opel Zafira en een aanhangwagen met blauwe bache erover.
Jo (die hoopt op droog weer)
awel, van dat samenrijden is afgesproken !!
Ik probeer altijd ruimschoots op tijd te zijn (dan kan ik rustig mijn roadboek plakken en monteren), d.w.z. zo omstreeks 08.30 wil ik er zijn.
Ik heb een KTM 520 EXC met nummerplaat MUT 628 (Belgisch)
Een donkerblauwe Opel Zafira en een aanhangwagen met blauwe bache erover.
Jo (die hoopt op droog weer)
Hallo,Jo VdB schreef:Hallo,
Zondag a.s. organiseert Ad wederom een roadboek-rit.
Ik heb al gemerkt dat Huskie zich ingeschreven heeft.
Misschien zijn er nog forum-deelnemers die meerijden?
Ik zou het tof vinden om eventueel samen te rijden, of om met iemand te "mogen" meerijden (ik kom alleen).
Ik ben van Hasselt (Belgisch Limburg). Ik heb ook nog plaats op mijn aanhangwagen indien er iemand dient opgepikt te worden onderweg.
Jo
Wij komen met twee personen vanuit regio Rotterdam en proberen er om circa 8:30 te zijn.
Groeten,
Bellu
Ik ben er dus ook!!!
Maar omdat ik altijd de laatste ben die weg rijdt, zal ik het hek wel dicht doen.
Moet alleen even Ad mailen waar deze keer het vertrekpunt is. Niet dat het voor mij uitmaakt, ik rij toch m'n eigen route.
Maar omdat ik altijd de laatste ben die weg rijdt, zal ik het hek wel dicht doen.
Moet alleen even Ad mailen waar deze keer het vertrekpunt is. Niet dat het voor mij uitmaakt, ik rij toch m'n eigen route.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
ok jo,
ik kom met mijn motor daar heen rijden want ik woon bij ad k. om de hoek.
ik zal aan ad vragen welke roadbook versie jij mee krijgt en die zal ik dan zaterdagavond al in de houder doen.
ik heb een honda cr 250 met bijna alles er op en er aan wat volgens de wet nodig is om op de openbare weg te mogen rijden.
tot zondag,
AD F.
ik kom met mijn motor daar heen rijden want ik woon bij ad k. om de hoek.
ik zal aan ad vragen welke roadbook versie jij mee krijgt en die zal ik dan zaterdagavond al in de houder doen.
ik heb een honda cr 250 met bijna alles er op en er aan wat volgens de wet nodig is om op de openbare weg te mogen rijden.
tot zondag,
AD F.
we hebben vandaag een flink rondje off-road gereden , ook op de route van ad k.
het is op veel plaatsen nog wel stofhappen , maar gelukkig niet zo erg als de laatste paar weken.
jo VdB, bereid je maar goed voor op morgen , want je krijgt van ad k. route 1 mee en die is +-250 km lang , dus dat wordt een lange zit voor ons.
er rijden trouwens ook nog twee man met een ktm met ons mee.
tot morgen.
AD f.
het is op veel plaatsen nog wel stofhappen , maar gelukkig niet zo erg als de laatste paar weken.
jo VdB, bereid je maar goed voor op morgen , want je krijgt van ad k. route 1 mee en die is +-250 km lang , dus dat wordt een lange zit voor ons.
er rijden trouwens ook nog twee man met een ktm met ons mee.
tot morgen.
AD f.
hey
wie kan mij vertellen of je in bilstain in het 4X4 park ook met enduro machines mag rijden (2-takt) en of het de moeite waard is zijn er misschien mensen die foto's hebben.
wie weet er plekken in :
* Nederland
* Belgie
* Luxemurg
* Frankrijk (Noord) (Ardennen)
waar je kan en mag rijden met je enduro machine 2-takt en 4-takt
graag zou ik routes of gebieden willen weten.
Groeten Roel van Hest
Roelvanhest@hotmail.com (ook msn)
wie kan mij vertellen of je in bilstain in het 4X4 park ook met enduro machines mag rijden (2-takt) en of het de moeite waard is zijn er misschien mensen die foto's hebben.
wie weet er plekken in :
* Nederland
* Belgie
* Luxemurg
* Frankrijk (Noord) (Ardennen)
waar je kan en mag rijden met je enduro machine 2-takt en 4-takt
graag zou ik routes of gebieden willen weten.
Groeten Roel van Hest
Roelvanhest@hotmail.com (ook msn)