Waar No Toil te verkrijgen??

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
CrualA
Contacteer:

Ja ik zoek dus No Toil om mijn filter te reinigen maar vind geen verkoper hier in België,weet mss iemand van jullie waar ze dit in België verkopen?(of eventueel een gelijkaardig product)
thanks

Cruala
Freek
Site Admin
Contacteer:

dit is de Nederlandse importeur.
Vraag het hem even.

r.hout@worldonline.nl
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Freek
Site Admin
Contacteer:

Deze Belgische firma heeft het ook op z'n website staan;
www.reytec.be
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
CrualA
Contacteer:

heb ze veen een e-mail gestuurd
dit is het antwoord:

"Hallo,

wij hebben dit altijd verkocht gehad, maar nu verkopen wij no toil alleen op bestelling,
omdat wij nu ook biologische producten hebben van twin air en putoline en deze kan met ook uitwassen met poeder en ze zijn een stuk goedkoper dan no toil.

met vriendelijke groeten,
Ben Reynders
"

nu weet ik het
bedankt Freek!

Reytec is dus de opvolger van "Van Horne Motors"
ZORRO

No Toil is ook biologisch afbreekbaar en is te verkrijgen bij RED FOX IMPORT tevens invoerder van Akrapovic en sil motor uitlaten en nog veel meer.Tel.052/426363 .ik rij zelf met No toil zeer tevreden over.
bart

Weet er iemand een winkel in de omgeving van antwerpen waar ik nog no toil kan kopen. Ik kocht het vroeger bij dolphijn maar die kan er niet meer aangeraken. Waarom zo een goed en natuurvriendelijk produkt, zo moeilijk te vinden is, is me niet echt duidelijk.
willem7

Ik ga straks eens noppennieuws inbladeren,daar staat het wel,waar de dealers ervan zijn.
Ik laat wat weten
yamaha yz 125
huskie

Het schijnt dat twin air er achter zit, dat het nu zo moeilijk te verkrijgen is.
Iets van: of je kiest voor ons product, of "even goede vrienden"
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
bart

Je uitleg kan wel kloppen husky. Twin air heeft nu ook een natuurvriendelijk produkt, maar het lijkt mij dat het niet veel verder gaat als het produkt "bio" noemen. Iemand enige ervaring met DT1? En kan ik dit net zoals no toil gebruiken?
Plaats reactie