Hallo Noppers!
Iemand ervaring met de OTR van Havelte??
Is het voor een beginner een beetje te doen??
Heb er in ieder geval veel zin in!!
Thnx!!
OTR Havelte
Moderator: ghulst
ik denk dat er niet echt een rit is die wel of niet voor beginners is, het ligt voornamelijk aan de gesteldheid van de ondergrond, droog of nat of heel nat.
gezien de droogte van de afgelopen tijd zal het best te doen zijn in Havelte.
Succes.
ik las op de site van mc havelte dat de rit dit jaar 38 km is, dit is een stuk langer als vorig jaar.
al zegt dit natuurlijk niets over de kwaliteit van de rit.
als het niet regent zondag ga ik het toch weer eens proberen in Havelte.
is maar 25 km van huis af.
Johnny
gezien de droogte van de afgelopen tijd zal het best te doen zijn in Havelte.
Succes.
ik las op de site van mc havelte dat de rit dit jaar 38 km is, dit is een stuk langer als vorig jaar.
al zegt dit natuurlijk niets over de kwaliteit van de rit.
als het niet regent zondag ga ik het toch weer eens proberen in Havelte.
is maar 25 km van huis af.
Johnny
-
Ik zou de gok niet nemen en gewoon naar Hapert gaan! Is ook op zondag. Ik ben al twee keer voor jan doedel naar Havelte gekomen en ze laten nu eerst maar eens zien dat ze het weer leuk kunnen maken.
Hapert is zowiezo altijd een top rit.
Hapert is zowiezo altijd een top rit.
-
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik zou er echt niet heen gaan. De vorige twee keren dacht iedereen ook dat ze wel hun best zouden hebben gedaan. Sterker zelfs: Dat hadden ze zelf beloofd. Wat mij betreft laten ze het nu eerst een keer zien en dan zie ik volgend jaar wel of ik er weer heen ga.
Ik woon zelf trouwens in het midden van het land dus dat scheelt natuurlijk wel wat.
Ik woon zelf trouwens in het midden van het land dus dat scheelt natuurlijk wel wat.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Vandaag met veel plezier Havelte gereden; vrij gemakkelijke route van 38 km. 3 rondes gereden waarvan de laatste met een gemiddelde van ruim 64 km/u, toch niet gek voor een oudere jongere
Laatst gewijzigd door Joop op zo okt 04, 2009 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
En? hadden ze d'r nu echt wat moois van gemaakt?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
Joop schreef:Vandaag met veel plezier Havelte gereden; vrij gemakkelijke route van 38 km. 3 rondes gereden waarvan de laatste met een gemiddelde van ruim 64 km/u, toch niet gek voor een oudere jongere
Hapert / Eersel was dit jaar ook niet veel soeps.
Alleen maar maisland
Alleen maar maisland
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
En zaterdag al gortdroog (zal zondag niet anders geweest zijn gezien de regenval, een stuk drie druppels geloof ik).adje schreef:Hapert / Eersel was dit jaar ook niet veel soeps.
Alleen maar maisland
Deze week iedere avond eens gaan regendansen
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
- KTM-Schuimpie
t.o.v. 2 jaar geleden, was het minstens 2-3 keer beter als het toen was, maar de maisvelden mogen ze wel flink meer bochten maken, de rit was wel 38km lang, en de laatste ronde deed ik die in 35 minuten. (op verhard rij ik dan wel normaal d.w.z. 60-70km/u.speedphreax schreef:En? hadden ze d'r nu echt wat moois van gemaakt?
Niet een wereldrit, maar 4x geredenlekker km.ters gemaakt en lekker ingereden.
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
-
- Contacteer:
Ik vond het ook niet zo'n drama... rit nooit eerder gereden, maar me prima vermaakt. Inderdaad mogen er wel wat meer bochtjes op het maisland en iets minder asfalt, maar gewoon lekker gereden. Mooi droog, een keer geen geploeter in de modderKTM-Schuimpie schreef:Niet een wereldrit, maar 4x geredenlekker km.ters gemaakt en lekker ingereden.speedphreax schreef:En? hadden ze d'r nu echt wat moois van gemaakt?
-
Als het voor een beginner al technischer mocht zijn dan weet ik dat ik er volgend jaar in ieder geval weer niet heen hoef.
Ja idd ze mochten wel wat meer met die maisvelden doen.
Beetje een baantje uitzetten ofzo.
Nu was het volgas van voor na achter en weer terug.
Geen springbulten enzo.
Naja ik heb ook 3 keer gereden en het was iig beter dan de vorige jaren.
Heb er nog eentje gezien wat met de rode kruis legerwagen werd weggebracht.
Zag er niet zo goed uit..
Naja tot volgende week
Beetje een baantje uitzetten ofzo.
Nu was het volgas van voor na achter en weer terug.
Geen springbulten enzo.
Naja ik heb ook 3 keer gereden en het was iig beter dan de vorige jaren.
Heb er nog eentje gezien wat met de rode kruis legerwagen werd weggebracht.
Zag er niet zo goed uit..
Naja tot volgende week
Fuck de 4 takt (-:
- KTM-Schuimpie
Als je daarheen gegaan zou zijn. was je blok waarschijnlijk nog wel heel geweest.... zoveel stof hadden we niet i.i.g. volgend jaar meer bochten over het veld, en het is dan wel oke..speedphreax schreef:Als het voor een beginner al technischer mocht zijn dan weet ik dat ik er volgend jaar in ieder geval weer niet heen hoef.
Hoor ook niet geweldige berichten over Hapert dit jaar.. is normaal toch een knappe rit zeggen ze?
-
Afgezien van het stof vond ik hem wel meevallen. Was wel iets minder dan normaal maar wel veel crossbaan. Als je je blok sloopt dan blijft er toch een slecht gevoel aan zo'n dag kleven
- KTM-Schuimpie
Ja dat snap ik... hoop dat de revisie mee valt..speedphreax schreef:Afgezien van het stof vond ik hem wel meevallen. Was wel iets minder dan normaal maar wel veel crossbaan. Als je je blok sloopt dan blijft er toch een slecht gevoel aan zo'n dag kleven