Met 2 wielen tegelijk onderuit..

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
zappa.suzuki

Oprit A12 bij Bunnik, op m'n noppjes rustig de bocht in.. voel ineens geglij... denk nog ff ach.. a-wiel doet een uitstapje.. gaat m'n v-wiel gewoon mee :?

Met 70 onderuit op een dieselspoor.. gelukkig was ik voor gedrongen voor het stoplicht dus de autos zaten een stuk achter me en konden op tijd uitwijken..

Dankzij de bodyprotector heb ik geen centje pijn, Shiny ook niet.. behalve wat dunnere valbeugel rechts.. [ ja, voor het eerst op rechts hard neer :wink: ]
Jas wat extra luchtgaten rijker, helaas het regen/wind mebraamjasje ook :(

Heb je er dik 100.000km opzitten en krijg je toch nog zo'n dieselspoortje voor je kiezen :?

Nu ja, brommer opgetild en maar verder gereden.. 500km met 300km offroad gereden en nu net thuis aan't bier 8)

En ga dus op m'n plaat na 5 km en rij daarna 300km offroad zonder ook maar een momentje van oops.. en dat met een gemidelde van 55km/u
Heb ik weer :? :lol:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
henk-v
Contacteer:

cursus dirt track gaan volgen? :lol: blij dat het goed is afgelopen en tot zaterdag :twisted:
Edwin
Contacteer:

Met 70 onderuit is toch al een aardig snelheid om er slechter vanaf te komen. Mooi dat je nix mankeert man, en die valbeugels moet ik ook hebben :)
Assumption is the mother of all fuck ups
MANUS-3000

Ach ik ben ook een deuk in m'n ego rijker,zaterdag de kabelboom vervangen en alles werkt weer naar behoren.

Gistermorgen aangekomen op m'n werk en dan parkeer ik altijd op zo'n stoepje,linkerpoot al uitgestoken om tot stilstand te komen maar rem iets te wild met de voorrem met het stuur naar rechts en daar ging ie dan ook naar toe :lol:
En daar was geen stoepje meer dus m'n rechterbeen was te kort om de neerwaartse gang af te remmen dus eraf gesprongen en de BIG laten gaan maar die was het daar niet mee eens en viel op m'n rechter grote teen die nu dus paars is :lol:

Wel beter dat je niks mankeert Zappa,70 is nou ook weer niet zo heel langzaam om aangenaam bij te gaan liggen.
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
zappa.suzuki

henk-v schreef:cursus dirt track gaan volgen? :lol: blij dat het goed is afgelopen en tot zaterdag :twisted:
Dirt track?? benne dat van die stukies zonder bestrating?? mei nie gezien nie.. is vast lefens gefaarlijk :shock:

Nu heb ik vaak baat gehad bij m'n offroad toeren.. weg slaand a-wiel op de weg is niet echt schrikken zeg maar :wink:

Maar je brommer gewoon heel rustig met beide wielen voelen weg glijden is toch best raar :wink: en idd tot zaterdag.. nog wat nodig voor de fiets van je zoon? :wink:

@dwin thanks, zie je donderdag voor de banden en zaterdag bij het spelen..

En al eens gedagt een je oude beugel [laten] fixen?
Anders Hessler goed geld betalen :wink:
ikrijbig

Dit is een keer wat anders als met beide benen in de sloot. :roll:
zappa.suzuki

Vertel? natte voeten gehaald?
CrazyWezel
Contacteer:

ik ken nog wel iemand die zo de sloot in is gereden n keer..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
zappa.suzuki

MANUS-3000 schreef:Ach ik ben ook een deuk in m'n ego rijker,zaterdag de kabelboom vervangen en alles werkt weer naar behoren.

Gistermorgen aangekomen op m'n werk en dan parkeer ik altijd op zo'n stoepje,linkerpoot al uitgestoken om tot stilstand te komen maar rem iets te wild met de voorrem met het stuur naar rechts en daar ging ie dan ook naar toe :lol:
En daar was geen stoepje meer dus m'n rechterbeen was te kort om de neerwaartse gang af te remmen dus eraf gesprongen en de BIG laten gaan maar die was het daar niet mee eens en viel op m'n rechter grote teen die nu dus paars is :lol:

Wel beter dat je niks mankeert Zappa,70 is nou ook weer niet zo heel langzaam om aangenaam bij te gaan liggen.
Enne hoe is het met de teen? zit de nagel er nog op?
Plaats reactie