Dappere Big rijders

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
celsa
Contacteer:

Vandaag heeft de BIG-deligatie weer eens bewezen dat het geen watjes zijn,
Alom gekent als loltrappers en plan trekkers, maar vandaag hebben jullie ook eens laten zien dat jullie het ook serieus kunnen aanpakken.
Pas vertrokken om 11.00h en binnen om??(was het nu 17.00h???) na een geweldig stofferige rit niet zonder pech(lekke band en ??).
Dat Zappa de koptrekker was had ik zo gezien toen ze binnen kwamen, Frans herkende ik bijna niet en die derde man????? zijn gezicht dezelfde kleur als zijn broek, vest en BIG.......bleek Edwin te zijn. :shock:

Proficiat !
Geen twijfel, jullie zijn volwaardige roadbook rijders !
Edwin
Contacteer:

Lovende woorden van de man die meegeholpen heeft deze geweldige rit uit te zetten. Weliswaar was het wat stoffig, mijn ogen branden nog lekker na nu, maar ik kan je wel zeggen dat we ervan genoten hebben. Was met mijn nieuwe Big even afwachten of die het goed zou doen, maar dankzij Zappa's gift met noppenbanden ben ik achter dat deze het beter doet dan de vorige. Voor de rest was de lekke band bij Zappa in een recordtijd verholpen, iemand anders nog ge-assisteerd bij een buitenband die van de velg bleef lopen, heerlijk gegeten onderweg waarbij het vrouwelijk schoon ook aanwezig was (wat was ze lekker zeg) en niet te vergeten het heerijke zonnetje. En idd waren wij rond 5'en weer terug.

Mijn vrouwtje ging net weg toen ik binnen kwam, ze moest wel lachen hoe ik eruit zag, maar een zoen kreeg ik niet...tssss

Het roadbook was voor mij meer dan duideijk, zelfs zonder te letten op de afstanden die aangehouden moesten worden. Volgende keer misschien wat meer nattigheid, denk dat ook erg leuk moet zijn.

Mannen bedankt, tot spoedig weer

Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
celsa
Contacteer:

haha, die Edwin!

Voor alle duidelijkheid,
Ik heb de rit niet helpen mee uitzetten hoor, dat is het werk geweest van Ad zelf !
Ik heb enkel de layout voor roadbook ontworpen en de prentjes één voor één digitaal getekend zodanig dat je steeds nette prentjes afgedrukt krijgt en een degelijk juiste bemetering bekomt.!
Edwin
Contacteer:

Niet zo bescheiden Marcel...je hebt dan om het anders te zeggen...."je steentje zeker bijgedragen aan een perfecte dag"

Tot spoedig op een volgende rit
Leo

Geen woorden maar pictures plies.
:wink:

LEO
Edwin
Contacteer:

Heb de motor gekocht zonder camera...hmm. Misschien Frans of Zappa?
zappa.suzuki

Hey Marcel,

Thanks.. we hebben ons pima vermaakt :lol:

hier m'n verhaal op t ARM:

Was idd top Celsa!!
Heb je die pracht rit van Ad maar mooi uitgezet met je Tripy!
Ad bedankt voor roadbook 2, was een mooie rit! 8)

Vanmorgen zat een bevroren Edwin uit Rotterdam bij me voor een bak koffie.. crosshandschoenen waren toch een beetje koud :lol:

Dus maar een paar hersthandschoenen geleend aan hem voor de rest van de heen rit :wink:

daarna kwam Frans rare bekken trekkend binnen....... die mist met een crosshelm was het toch ook niet :lol:

nadat ze weer wat warm waren zijn we wat laat vertrokken, om 10.30 waren we er.. bleek m'n Suzuki DR 800 wat lawaai te maen.. vind je het gek met een 800cc pitter :wink:
Maar kwam toch nog als 2e overal uit de bus.. dat viel weer mee :wink:

Daarna dubbel liggen om Edwin die toch echt geen velletjes op volgorde kan plaken :lol: naar 4 of 5 x verbaasd weer dingen in andere volgorde geplakt te hebben had hij het toch eindelijk goed :lol:

Toen maar rijden.. al snel iemand tegen gekomen met een lekke tank.. konden we niet helpen dus maar door.. daarna zag ik een KTM met een mouse er naast liggen.. maar geholpen het wiel met nu een Binnenband weer in de brommer te hangen.. maar de buitenband bleef van de velg komen.. dus hij kon terug

Ben slecht in namen onthouden, dus weet niet meer wie de ongelukkige was.. wel dat er stront aan het v-wiel zat en hij dat niet ff vertelde bood wel aaan om mij te helpen als ik eens een lekke band had.. [ hij was echter nergens te bekkenen toen ik ff later een spijker in de a-band had ] :roll:

Frans en Edwin en 2 Tenere mederijders waren ook weer bij gereden, had al een paar x verbaasd lang staan wachten.. bleek dat Frans regelmatig stopte om te kijken of we wel goed reden :?

Dus maar verteld dat je beter kan rijden en zien dat je verkeerd zit dan terug te denken of je wel goed gaat zonder dat er aanwijzing is dat je fout zit :wink:

daarna het gas op de stuit en stoffen maar.. [scheen stoffig te zijn.. heb er niks van gemerkt.. maar ja mischien kwam dat om dat ik voor op reed?] :P

Maar net voor 12 uur die spijker in de a-band nieuwe binnenband er in na 20 minuten weer klaar voor vertrek.. dus nog een peuk en weer verder

Daarna geen pech meer.. nog een hele goed uitsmijter bij Den Trog te Popel gegeten en daarna om 17.10 terug op de camping.. 180km gereden met een gemiddelde bewogen van 47.10 km/u.

Niet slecht voor m'n 3e x roadbook rijden dacht ik
Laatst gewijzigd door zappa.suzuki op za sep 26, 2009 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
zappa.suzuki

Stront aan de knikker..

Afbeelding

Who the fuck is that?

Afbeelding

And his brother..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
zappa.suzuki

Foto's maar wat kleiner gemaakt..

En Edwin en Frans zien er best moe uit.. :lol:
Edwin
Contacteer:

Hm...op die ene foto lijkt het of er mij nog iets dwars zit van het avondeten gisteravond... :roll:
zappa.suzuki

Ja maar dat was het niet.. je was al 2 x wezen kleien met de bruine klei voor de rit..

Denk dat het meer te maken heeft met de leuke jonge dame op de achtergrond.. die bij het restaurant..
Misschien dacht je aan wat je miste als niet vrijgezel?
adje

De Vader van Ad K. staat er ook leuk op :)
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
zappa.suzuki

Die ziet er idd erg fit uit naast F en E :lol:
Edwin
Contacteer:

Jaja...ik word ook een dagje ouder mensen :lol:
Leo

:lol: :lol:

Die komen de camping in CZ niet op vrees ik
Shifty-PK
Contacteer:

Goed om te zien dat jullie jezelf vermaakt hebben, tis zeker een mooie rit die erg goed te doen is met de big, heb em inmiddels al 2x gereden (met ad ketelaars weekend toch ook?).

Alleen oppassen bij die singletracks (nog blauw plastic in een boom gegroeft gezien?) :wink:

GO! moet maar weer snel klaar zijn want het offroad seizoen staat voor de deur. :idea:
Suzuki DR 750SK Big '89

Innovation distinguishes between a leader and a follower.
zappa.suzuki

Er waren 3 verschillende roadbooks, Ad wist nog welke ritten ik al gereden had [3] en gaf een roadbook wat ik nog niet kende 8)

Was een mooie rit en zwaarder dan de voor gaande :wink:
Frans van Roosmalen

Rit was zeker mooi 8) Lekker gereden.

Jammer alleen dat ik een kauwgommetje in mijn mond had :? Tuft zo lastig uit met Helm. Maar goed scheelt weer een whitening behandeling bij de Tandarts :D

Hier nog cursus bandenwissel in 't veld
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Ridge

Ik heb wel in de gaten dat het in brabant net zo stoffig was als op de veluwe.

Mooi dat alle biggetjes het weer naar hun zin hebben gehad dit weekend.
Suzuki DL650 / Honda XRV750
Plaats reactie