Hey Marcel,
Thanks.. we hebben ons pima vermaakt
hier m'n verhaal op t ARM:
Was idd top Celsa!!
Heb je die pracht rit van Ad maar mooi uitgezet met je Tripy!
Ad bedankt voor roadbook 2, was een mooie rit!
Vanmorgen zat een bevroren Edwin uit Rotterdam bij me voor een bak koffie.. crosshandschoenen waren toch een beetje koud
Dus maar een paar hersthandschoenen geleend aan hem voor de rest van de heen rit
daarna kwam Frans rare bekken trekkend binnen....... die mist met een crosshelm was het toch ook niet
nadat ze weer wat warm waren zijn we wat laat vertrokken, om 10.30 waren we er.. bleek m'n Suzuki DR 800 wat lawaai te maen.. vind je het gek met een 800cc pitter
Maar kwam toch nog als 2e overal uit de bus.. dat viel weer mee
Daarna dubbel liggen om Edwin die toch echt geen velletjes op volgorde kan plaken

naar 4 of 5 x verbaasd weer dingen in andere volgorde geplakt te hebben had hij het toch eindelijk goed
Toen maar rijden.. al snel iemand tegen gekomen met een lekke tank.. konden we niet helpen dus maar door.. daarna zag ik een KTM met een mouse er naast liggen.. maar geholpen het wiel met nu een Binnenband weer in de brommer te hangen.. maar de buitenband bleef van de velg komen.. dus hij kon terug
Ben slecht in namen onthouden, dus weet niet meer wie de ongelukkige was.. wel dat er stront aan het v-wiel zat en hij dat niet ff vertelde bood wel aaan om mij te helpen als ik eens een lekke band had.. [ hij was echter nergens te bekkenen toen ik ff later een spijker in de a-band had ]
Frans en Edwin en 2 Tenere mederijders waren ook weer bij gereden, had al een paar x verbaasd lang staan wachten.. bleek dat Frans regelmatig stopte om te kijken of we wel goed reden
Dus maar verteld dat je beter kan rijden en zien dat je verkeerd zit dan terug te denken of je wel goed gaat zonder dat er aanwijzing is dat je fout zit
daarna het gas op de stuit en stoffen maar.. [scheen stoffig te zijn.. heb er niks van gemerkt.. maar ja mischien kwam dat om dat ik voor op reed?]
Maar net voor 12 uur die spijker in de a-band nieuwe binnenband er in na 20 minuten weer klaar voor vertrek.. dus nog een peuk en weer verder
Daarna geen pech meer.. nog een hele goed uitsmijter bij Den Trog te Popel gegeten en daarna om 17.10 terug op de camping.. 180km gereden met een gemiddelde bewogen van 47.10 km/u.
Niet slecht voor m'n 3e x roadbook rijden dacht ik