Hart van Brabantrit 26 september
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Op zaterdag 26 september zal de 11 editie van de Hart van Brabant offroadrit worden verreden . Deze 200 kilometer lange route zal verreden worden over zandgronden in het zuiden van Nederland en door de Belgische Kempen. Bossen, veldwegen en het nodige kruip door, sluip door zullen elkaar afwisselen. Bij deze rit zal genavigeerd moeten worden mbv een roadbook. Inschrijven via offroad_trips@hotmail.com Voor uitleg over roadbookrijden en andere ritten, bekijk ook eens www.offroadtrips.nl
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
-
Hmm, druk weekend dan..
Deze rit,
Arjan Brouwer- All en Off-road dag
En BIG uitje naar de Ardenne.
Zal voor mij het laatste worden denk ik
Deze rit,
Arjan Brouwer- All en Off-road dag
En BIG uitje naar de Ardenne.
Zal voor mij het laatste worden denk ik
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ik ben erbij
groet,
ps ben nog op zoek naar roadbookhouder compleet
iemand nog iets de aanbieding
groet,
Living my dreams
-
- Contacteer:
In tegenstelling tot de vorige edities zal dit keer op geluid gecontroleerd worden . Uitgangspunt is een geluidsterkte die de 94 dB niet te boven gaat. Loud is Out!
De onlangs opgerichte Stichting Codegroen (de club die de belangen van de sportieve recreant in het buitengebied behartigt), heeft als speerpunt "geluid". Enkele medewerkers zullen voor de geluidmeting zorg dragen. Db killers zullen ter plekke worden verkocht en de opbrengst hiervan komt ten goede aan deze stichting.
Momenteel is over de Stichting Codegroen (broertje van Codevert France), nog geen verdere informatie bekend. Er wordt achter de schermen al wel aktie ondernomen. Men heeft reeds een rol in het provinciaal overleg mbt. wildcrossen in Noord-Brabant. Een website is nog niet in de lucht.
De onlangs opgerichte Stichting Codegroen (de club die de belangen van de sportieve recreant in het buitengebied behartigt), heeft als speerpunt "geluid". Enkele medewerkers zullen voor de geluidmeting zorg dragen. Db killers zullen ter plekke worden verkocht en de opbrengst hiervan komt ten goede aan deze stichting.
Momenteel is over de Stichting Codegroen (broertje van Codevert France), nog geen verdere informatie bekend. Er wordt achter de schermen al wel aktie ondernomen. Men heeft reeds een rol in het provinciaal overleg mbt. wildcrossen in Noord-Brabant. Een website is nog niet in de lucht.
Bravo. Respect voor de mensen die hun vrijetijd opofferen voor onze reputatie !Ad Ketelaars schreef:In tegenstelling tot de vorige edities zal dit keer op geluid gecontroleerd worden . Uitgangspunt is een geluidsterkte die de 94 dB niet te boven gaat. Loud is Out!
60€ nieuw, kun je toch niet voor sukkellenGerbert schreef:Ik ben erbij
groet,
http://users.telenet.be/motorsvangenech ... k/Info.htm
Misschien stuurt hij hem wel op?
Het is natuurlijk voor iedereen, nivaux paasrit, schuurit, enz.
Mooie rit van 190km
Mooie rit van 190km
-
van waar vertrekt deze rit, "zuid" nederland is een redelijk vrij begrip......
artificial intelligence is no match for natural stupidity
Esbeek , vlakbij de beekse bergen.
Je zal daar toch nog wel bericht over krijgen van Ad K. ??
Je zal daar toch nog wel bericht over krijgen van Ad K. ??
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Contacteer:
Als het goed is, heeft iedereen de benodigde informatie ontvangen. Het is vanaf nu niet meer mogelijk om voor deze rit in te schrijven. Er is namelijk een maximum aantal deelnemers.
-
Ai.. dan hoop ik maar dat de aanmelding van Frans voor ons beide er nog bij zit
-
- Contacteer:
Don't worry
wie van het forum kan ik daar ontmoeten?
-
Ikke
en ikke
-
ronny schreef:Ikke misschien ook even Gerke aanspreken.
en celsa... word het toch nog gezellig
-
Heb er helemaal zin in. wordt mijn eerste OTR. (hopelijk niet mijn laatste) greets wijnand (XR 600)
ik ben er ook
Hoe laat worden we er ook al weer verwacht?
#777 - Mijn fotoboekenplank